Onko tämä siis ihan urbaani legenda, että jos esim. oksentelun/ripulin vuoksi e-pillerin ehkäisyteho heikkenee, niin voisi muka "nappaista" toisesta varaliuskasta yhden pillerin paikkaamaan tilannetta...?
Joku täällä palstalla taisikin juuri "kikkailla" tuollaista..?
Viimeisin sairaanhoitaja, jolta asiaa kysyin, sanoi, että "ei ole hyvä idea". (Hän ei tosin ollut ehkäisyneuvoja.)
Että onkos joku TEHNYT noin ja mikä oli lopputulos...? (Tuliko tyhjennysvuoto ajallaan jne...?)
ONKO URBAANI LEGENDA..?
5
851
Vastaukset
- vaan ihan
silkka fakta-asia. Jos nyt esim. tunnin, parin kuluttua oksentaa niin pilleri ei ole ehtinyt vaikuttaa, joten totta kai uusi.
Sh:n koulutukseen ei nyt kauhean paljoa kuulu lääkeaineop.- ap.
Niin että "uutta vaan putkeen" eikä teillä ole siitä ollut sitten mitään ongelmia..?
- siitä esim.
ap. kirjoitti:
Niin että "uutta vaan putkeen" eikä teillä ole siitä ollut sitten mitään ongelmia..?
saattaa, siis saattaa tulla
- no problem
uutta kehiin vaan. tosin en tiedä miten te pidätte kirjaa siitä miten ripulointi vaikuttaa pillerin imeytymiseen.. enkä myöskään halua tietää.
Mutta ei ole e-pillereiden yliannostusta niin kovin helppo ottaa..eli antaa palaa vaan.
Ja jos on epävarmuutta niin käyttäkää kortsua lisänä..ei siitä niin kovaa haittaa voi olla siitäkään vermeestä.
- Papa-75
Älä luota urbaanilegendoihin, vaan lue tuoteseloste.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1164970Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293593No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452440- 501568
- 411520
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241424- 141252
- 271158
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221087