Elikkäs näin on päässyt käymään. Kyse on ruokakaupan kassalla työskentelevästä nuoresta miehestä. Olen kyllä aina mielelläni suosinut hyvännäköisten kassoja, mutta koskaan en ole ihastunut. Nyt vaan jostain syystä kolahti kun kerran menin sattumalta hänen kassalle.
Haluaisin pyytää häntä joskus esim kahville, mutta miten minun kannattaisi lähestyä häntä? Pelottaa, että vaikutan jotenkin ahdistelijalta, hän on varattu tai hän ei pidä siitä että joku häiritsee kesken työpäivän.
Tiedän että voi olla tyhmää ihastua myyjään, sillä kyllähän minä ymmärrän että hän tekee työtään olemalla kohtelias ja se kuuluu asiakaspalveluun. Mutta kun hän viimeksi kosketti kämmentäni antaessaan rahaa, vahingossa tietenkin, sai se minut ihan sekaisin. Haluaisin niin kovasti tutustua häneen paremmin.
Ihastuin myyjään!
5
1753
Vastaukset
- yuy.
Anna myyjien olla rauhassa, vatun ellu epätoivo!
- ehdotus
Mieti joku kysymys tai lausahdus valmiiksi, jolla selvität onko hän vapaa vai varattu (jos ei ole sormusta). Jos on vapaa niin voisit vaikka pienen lappusen puhelinnumeron kera, sujauttaa hänelle vaihtorahojen kanssa (kuitenkin niin, että hän tietää, viestin olevan hänelle).
Jos tulee pakit, niin älä nolostu vaan toteat, että hymyillään kun tavataan. ( eli aloitteellisuutta tai pakkeja tarvitse hävetä vaan olet jatkossakin kanta-asiakas ja voit mennä hänen kassaltaan)
Terveisin ruokakaupan kassalla itsekin työskennellyt. - sille...
käyntikorttis ja sano: "Sä saat soittaa mulle."
Näin oma osuutesi on hyvin nopea ja yksinkertainen.
Ja hänelle kiinnostuksen osoittamisesta tulee helppoa :)
Tule sitten kertomaan mitä tapahtui :)- Vakkariasiakas
Oho, kuulostipas tuo yksinkertaiselta. Jopa toteuttamiskelpoiselta. :D
- ehdotus
odota kun se hemmo pääsee töistä-ei lappuja saati numeroita,sitten menet jutskaa sille jotain.älä luovuta heti jos on kiireessä tms.tietty jos sitä ei kiinnosta niin anna olla.mutta onnea yritykselle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455050Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101159- 131113
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27743