Niinpä niin erosimme kymmenen vuotta sitten ja jäin lapsemme kanssa yksin. Menit toisen matkaan et halunnut tavata poikaamme.
Joit ryyppäsit ja rälläsit teit mitä teitkin.
Menit naimisiinkin avioliittosi tosin kesti vain kaksi viikkoa.
Elämäni meni eteenpäin opiskelin lasten kasvattua itselleni ammatin. Kumppania en löytänyt. Ei ollut aikaa.
Tuli puhelin soitto vankilasta sinne päädyit ja kerroit katuneesi kaikkia tekojasi.
Odotit että alkaisin kaikkien tekojesi jälkeen kuljettaa lapsiamme tuonne laitokseen.
Niinpä ehdotit että palaisimme yhteen ja meistä tulisi perhe.
Niinpä olen säästänyt kivan asunnon minulle ja lapsille ja kituuttanut vähistäni. Alkoholia en käytä. Menin katsomaan sitä sinne yksin ja katselin häntä ja katselin lopulta sylkäisin ja lähdin.
Kymmenen vuoden tarina
Saaratar990
3
488
Vastaukset
- aivan...
oikein.
- muuta voi sanoa kuin
Good for you.
- nainen888
Teit aivan oikein. Älä missään nimessä rupea kuljettamaan vaivalla ja työllä yksin kasvattamiasi lapsia vankilaan. Mies vain haluaa kaiken, luopumatta mistään, niinkuin aina. Tietysti hän haluaa nyt tätäkin palveluasi.
Pysyttele niin kaukana erossa kuin mahdollista. Ehdoton ei. Ja kaikki tukeni sinulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944