Ihanat tuikkivat silmät, suloiset huulet, tarttuva hymy, söpö siististi leikattu tukka, miehekäs sexy vartalo, aina niin tyylikkäät vaatteet...olet vain niin vastustamattoman ihana tapaus, että suorastaan sulan läheisyydessäsi...sellainen olet sinä - ihana mies työpaikaltani! :)
Ihanat silmät
8
2106
Vastaukset
- 'se' yks mies työpaikaltasi
Olen vieläpä sinkku & vapaa.
Tartu siis kiinni vaan!
(vaikka jo huomenna)
Nopea lintu se madon nappaa ;)- kuules
mies, kiinnostaiskos sua joskus lähtee... tai vaikka lähiaikoina "kahville"? lähtisin jos pyytäisit ku oon ihastunut sinnuu.
Vapaa täälläkin!
- Eräs tumma & ruskeasilm...
minua, sinä upea vaalea nainen työpaikaltani?
- kertoo
teenkö sulle kiva pizza, tykkät varmasti, takaan sen. Huuva pizza,tai iihana kebabbi kaikilla mausteilla:)
- murjaani
kertoo kirjoitti:
teenkö sulle kiva pizza, tykkät varmasti, takaan sen. Huuva pizza,tai iihana kebabbi kaikilla mausteilla:)
pizzastakaan, keitä ennemmin kaurapuuroa!
- mies 40+
kertoo kirjoitti:
paljon kebabista ja pizzasta. mun työpaikalla on kaunis vaalee nainen ja hänkin tykkää. kannattaisiko joskus tarjota??????
- etelä- vai pohjoissuomesta
mies 40+ kirjoitti:
paljon kebabista ja pizzasta. mun työpaikalla on kaunis vaalee nainen ja hänkin tykkää. kannattaisiko joskus tarjota??????
Nuo merkit kyllä minuun sopivat. Mutta olisi aika erikoinen yhteensattuma:D
- mies40+
etelä- vai pohjoissuomesta kirjoitti:
Nuo merkit kyllä minuun sopivat. Mutta olisi aika erikoinen yhteensattuma:D
eräältä toiselta paikkakunnalta ja työpaikkani sijaitsee kyllä helsingissä.
täällä vaan kirjoittelee niin monia ja mahdollisuuksia on olla kuka tahansa, että tuskimpa ihastukseni näitä lukee.
taitaa olla turha kirjoitella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1066782
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h885072Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113329Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333212Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272368Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191726Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961371Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391312Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311226- 48994