Ajatus tuli toisesta ketjusta ja lauseesta "...mies ei voinut tehdä minua onnelliseksi..."
Onko miehen tehtävä tehdä nainen onnelliseksi?
Hmmm...
10
415
Vastaukset
- tottakai
...myös toisin päin! Kuis muuten?! Onneen tarvitaan kaksi! Kolahtiko se teksti sinuun? Oliko se sulle kirjoitettu?
- ap.
Ei kolahtanut. Kävi vaan mielessä sellainen ajatus siitä lauseesta, että mies ja nainen kun ovat toistensa vastakohtia, niin onko sitten naisen tehtävä tehdä mies onnettomaksi?
- lukee :
ap. kirjoitti:
Ei kolahtanut. Kävi vaan mielessä sellainen ajatus siitä lauseesta, että mies ja nainen kun ovat toistensa vastakohtia, niin onko sitten naisen tehtävä tehdä mies onnettomaksi?
siltä ajatukselta ei voi välttyä, niin paljon miespuolisia täällä haukutaan
- sarvikuonokas
että miehen homma on ladata ja naisen ampua.
mut sillon asiat on paa-aaljon helpompia. Jos pitää naisensa onnellisena niin eipä tartte hätäillä muista asioista.
- itse siitä
onnelliseksi kun pidät naises onnellisena?
itse siitä kirjoitti:
Onnellinen nainen on energinen ja jaksaa hommailla kaikenlaista. Silloin pääsee itse vähemmälle ja se tekee minut onnelliseksi :)
- vähemmällä
Richartti kirjoitti:
Onnellinen nainen on energinen ja jaksaa hommailla kaikenlaista. Silloin pääsee itse vähemmälle ja se tekee minut onnelliseksi :)
selviäisit ilman naista.
itse siitä kirjoitti:
joskus ne onnellisuus tekijät on yllättäen mulle melkosen ykspuoleisia kompromisseja. Hetkellisesti voi kone käydä turhanki kuumana, mut pitkäss juoksussa onnellinen nainen helpottaa asioita huomattavasti.
En välttämättä tule onnelliseks, mut saan siitä silti jotain, joka auttaa jaksamaan. Tosin tän toimimisesta en voi esittää kyllä veden pitäviä todisteita. Sinkkuna ku jälleen olen... Mut viisaammat on sanonu että miehen ei tartte ku pitää huoli siitä että nainen pysyy onnellisena, kaikki muut asiat se järjestää mieleisekseen.
- sovittu.
Itse jätän tuon homman suosiolla ammattilaisten tehtäväksi =D
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050