Hemmetin hemmetti. Taas yksi siivouspäivä takana. Mikä ihme miehiä vaivaa. Onko niin hiton vaikeaa osallistua siihen siivoukseen? Ukko makas sohvalla valitellen siitepölyallergiaansa, just joo.
Siivotaan yhdessä
17
342
Vastaukset
- ZX 6 R
oikealta nimeltään. Puhkeaa aina pölynimurin tai moppisetin näkemisen jälkeen. Tuttu allergia. :D
- se...
varmaan mageeta katsoo kun toinen heiluu luuttu kädessä. Joskus on mies sononut, että tuntuu niin mukavalta ja kotoisalta kun nainen touhuilee.. ja sitten pitäisikö vielä illalla näännyksissä jaksaa ilahduttaa miestä "naisten velvollisuuksilla", taitaa taas jäädä kun jaksaa juuri ja juuri sähköpostit lukea ennen nukahtamistaan. Mitäköhän sieltä telkkarista tänään tuli? Täytyy varmaan kysyä ukolta.
- ZX 6 R
se... kirjoitti:
varmaan mageeta katsoo kun toinen heiluu luuttu kädessä. Joskus on mies sononut, että tuntuu niin mukavalta ja kotoisalta kun nainen touhuilee.. ja sitten pitäisikö vielä illalla näännyksissä jaksaa ilahduttaa miestä "naisten velvollisuuksilla", taitaa taas jäädä kun jaksaa juuri ja juuri sähköpostit lukea ennen nukahtamistaan. Mitäköhän sieltä telkkarista tänään tuli? Täytyy varmaan kysyä ukolta.
ei kukaan auttanut. Kämppä oli sen näköinenkin. ;D
- kannalta
ZX 6 R kirjoitti:
ei kukaan auttanut. Kämppä oli sen näköinenkin. ;D
on ihan sama vaikka oliskin sinkku ;) No, onhan teistä miehistä moneen muuhun...kuten...kuten...no...ei nyt keksi... ;D
- ZX 6 R
kannalta kirjoitti:
on ihan sama vaikka oliskin sinkku ;) No, onhan teistä miehistä moneen muuhun...kuten...kuten...no...ei nyt keksi... ;D
mitä toi nyt tarkoitti? Meistä on moneksi. Ja meitä miehiäkin on moneksi. ;D
- kyllä...
ZX 6 R kirjoitti:
mitä toi nyt tarkoitti? Meistä on moneksi. Ja meitä miehiäkin on moneksi. ;D
ehdottomasti, olette ihan ok-tyyppejä. Tuli hetkellinen ajatuskatkos.. ;D
- ZX 6 R
kyllä... kirjoitti:
ehdottomasti, olette ihan ok-tyyppejä. Tuli hetkellinen ajatuskatkos.. ;D
katkos vapautti ajatuksen? Ihan ok ei kyllä ihan riitä. :D
- Se on
ZX 6 R kirjoitti:
katkos vapautti ajatuksen? Ihan ok ei kyllä ihan riitä. :D
se, kun tarviimme teitä miehiä....tota, tota... Olen niin väsy, ettei meinaa millään saara ajatusta kokoon, mut kyl mä sen vielä keksin. Käviskö vaiks hanan korjaamiseen? Onnistuisko?
- ZX 6 R
Se on kirjoitti:
se, kun tarviimme teitä miehiä....tota, tota... Olen niin väsy, ettei meinaa millään saara ajatusta kokoon, mut kyl mä sen vielä keksin. Käviskö vaiks hanan korjaamiseen? Onnistuisko?
hetken miettiä käviskö. Käy. Hana,kun hana. :D
- sarvikuonokas
Että mitä järkeä on nyt siivota ku vappupäivään herätessä kämppä on kuin pommin jäljiltä.. Sitten siivotaan..
- kun...
asia on niin, ettei ole pommin jäljiltä.
- sarvikuonokas
kun... kirjoitti:
asia on niin, ettei ole pommin jäljiltä.
mut huomisiltana se sit kuitenkin räjähtää
- toivottavasti
sarvikuonokas kirjoitti:
mut huomisiltana se sit kuitenkin räjähtää
ei räjähdä. Tosin me suunniteltiin, että pidetään "mässyilta" ja grillaillaan... ;D
- G.Z.
Siivouspalvelu ei oo ilmaista. Ja ainahan voit korvata siivouksen rahallakin.
- ;;:;;;:::;;;::
Ei naiset saa mitään palkkiota siivoamisestaan, miksi miesten sitten pitäisi? Se on sen verran rutiinihommaa, että kyllä miehenkin pitäisi edes vähän auttaa. Jos ei auta, on ihan turha ihmetellä, miksi naisella ei tee mieli illemmalla.
- scale
ja sähän hoidat homman, joten miksi vaivautua, kun koko hommasta selviää pienehköllä nalkutuksella.
- temeq
Meitsi säätää kämppää kuntoon joskus turhankin innokkaasti. Ei beibekään makaile, mutta mä olen silti se siistimpi / siivoomisherkempi. Mutta,
- miehiä ei vaivaa mikään, sä et osaa vaan käskyttää,
- ei ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m884464Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013860Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363529- 513210
- 432792
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222372- 232076
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151772Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725