Nämä teidän pikkusieluiset riidat täällä.
"Voi voi"
MarttyyriMallari-TTt
*Huvittaa*
15
682
Vastaukset
- minuakin.
Eikö ole hienoa että edes me osaamme nauraa itsellemme?
- oksennus :
on taas kyörätty paikalle
- ZX 6 R
tulee nyt loppu. Kaikki hauska loppuu aikanaan.
http://www.youtube.com/watch?v=BVppSj9lMHI pitääpä lukea ketjuja tarkempaa. En ole huomannutkaan riitelyänne :) Hitsi. On jäänyt jotain välistä.
- la.ra
Missä? Kerro heti, mä haluan tiiraamaan!
huomasin että jouduit epäkohteliaan henkilön hyökkäyksen kohteeksi ja entisenä koulukiusaajana
annan sinulle muutaman vinkin.
1) älä vastaa mitään hänelle
2) myönnä kiusaajallesi, että hän on oikeassa
"Näillä eväillä eteenpäin :)"
MarttyyriMallari-TTt- la.ra
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
huomasin että jouduit epäkohteliaan henkilön hyökkäyksen kohteeksi ja entisenä koulukiusaajana
annan sinulle muutaman vinkin.
1) älä vastaa mitään hänelle
2) myönnä kiusaajallesi, että hän on oikeassa
"Näillä eväillä eteenpäin :)"
MarttyyriMallari-TTtsorrun joskus käyttämään ylivoimaani.
Ehkä tämä johtuu koulukiusatun taustastani. Pakko hyökätä sen kimppuun, joka heikoimmalta vaikuttaa.
Minua ei ole palstalla kiusattu pitkään aikaan. Minulle ei ole edes vittuiltu. la.ra kirjoitti:
sorrun joskus käyttämään ylivoimaani.
Ehkä tämä johtuu koulukiusatun taustastani. Pakko hyökätä sen kimppuun, joka heikoimmalta vaikuttaa.
Minua ei ole palstalla kiusattu pitkään aikaan. Minulle ei ole edes vittuiltu.minun mielestä olit pahasti alakynnessä ja kiusaajasi pallotteli sinua pisin palstaa.
"Voin tietysti olla väärässäkin"
MarttyyriMallari-TTt- la.ra
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
minun mielestä olit pahasti alakynnessä ja kiusaajasi pallotteli sinua pisin palstaa.
"Voin tietysti olla väärässäkin"
MarttyyriMallari-TTtväärässä.
- ZX 6 R
käski kertoa sulle terveisiä. En tajua miksi. Outo nainen. Toimitan viestin,jotta en tule ammutuksi. :C
kiitos ja lähetän hänelle terveiset takaisin.
"Siinäpä vasta laadukas nainen"
MarttyyriMallari-TTt- ZX 6 R
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
kiitos ja lähetän hänelle terveiset takaisin.
"Siinäpä vasta laadukas nainen"
MarttyyriMallari-TTtkun törmätään tai pidetään yhteyksiä Firen kanssa.
ZX 6 R kirjoitti:
kun törmätään tai pidetään yhteyksiä Firen kanssa.
myös sinulle, ZX 6 R :)
"Kaipaan fire-rosea"
MarttyyriMallari-TTt- ZX 6 R
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
myös sinulle, ZX 6 R :)
"Kaipaan fire-rosea"
MarttyyriMallari-TTtminäkin välillä. Oli kiva heittää läppää sen kanssa. Driftaamaan se ei lähde mun kanssa. Moottoripyörän kyytiin kyllä nousisi. Kuulin,että on ostamassa miehensä kanssa moottoripyöriä kesäksi. Oikea asenne tytöllä. :D
Firelle
http://www.youtube.com/watch?v=-Guqhnz4N38
- ...
nämä sinun tyhjänpäiväiset huomiosi täällä.
"Niin sitä pitää"
...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644
