Työssäkäynti:

muu?

Onko kukaan keksinyt mitä profiilissa voi tarkoittaa työssäkäynti: muu?
jos ei ole kerran, työtön, kokopäivätyössä eikä opiskelia niin mitä tuo vois tarkoittaa? valtion varoiila elämistä kenties??

17

1535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zzzzzzllll

Ehkä freelanseri tai on oma yritys

• on ihmisiä

jotka ovat riittävän varakkaita, ettei tarvitse ainakaan säännöllisesti käydä töissä, pääomatuloja, vuokrat ym. Oloneuvoksia ja vapaaherroja siis. Mikäs sen mukavampaa ;)

• satunnainen nimimerkki

Itselläni kun joskus oli täällä ilmoitus jonkin aikaa, tein väitöskirjatutkimusta yksityisen säätiön apurahalla, ja työssäkäyntinä "muu" oli luonnollinen valinta.

Liekö sitten monikin nainen karsinut minut sen takia ö-mappiin, ajantuhlausta oli koko profiili.

• Akateeminen nainen

Väittäriä tehdessäni laitoin työsskäynti-kohtaan rastin "muu".

"Muu" voi myös tarkoittaa henkilöä, joka elää koroillaan ja sijoituksilla.

Työllistämistukitöissä oleva voi myös olla "muu".

Kyllähän näitä riittää.

Sen sijaan minä ihmettelen mitä tarkoittaa sana "muu" siviilisäädyn kohdalla.

• Ap.

Tuli vain tuollainen kysymys mieleen kun tuota olen aina kummastellut, itseni tapauksessa lähinnä naisten profiileissa.
        Vielä kun tietäisi pitäiskö tuota jotenkin pelätä näin työssäkäyvänä ettei joudu pian "elättäjäksi", kyse oli siis päälle parikymppisen naisen profiilista jonka kanssa ollut juttua....

Tuo siviilisääty: muu on kyllä vielä kummallisempi! Voisiko tuo vaikka tarkoittaa että "tekstiili-majoituksessa" tai "ulkoruokinnassa":)

• on minusta
        Ap. kirjoitti:

Tuli vain tuollainen kysymys mieleen kun tuota olen aina kummastellut, itseni tapauksessa lähinnä naisten profiileissa.
        Vielä kun tietäisi pitäiskö tuota jotenkin pelätä näin työssäkäyvänä ettei joudu pian "elättäjäksi", kyse oli siis päälle parikymppisen naisen profiilista jonka kanssa ollut juttua....

Tuo siviilisääty: muu on kyllä vielä kummallisempi! Voisiko tuo vaikka tarkoittaa että "tekstiili-majoituksessa" tai "ulkoruokinnassa":)

Muu vaihtoehtojen suomalainen, suomenruotsalainen, ulkomaalainen jälkeen. Avaruusolioko eli Marsista tullaan?

• on yksi vaihtoehto
        on minusta kirjoitti:

Muu vaihtoehtojen suomalainen, suomenruotsalainen, ulkomaalainen jälkeen. Avaruusolioko eli Marsista tullaan?

tähän maailmaan mahtuu kaikenlaista muutakin luokittelematonta ja epätavallista.

• kaksoiskansalaisuus
        on yksi vaihtoehto kirjoitti:

tähän maailmaan mahtuu kaikenlaista muutakin luokittelematonta ja epätavallista.

...mutta, mikäs muu se sitten voisi olla? Eiköhän kaikki ole ulkomaalaisia, jotka jonkun muun maalaisia ovat, kuin Suomen. Jos itsellä olis suomen ja jonkun muun kaksoiskansalaisuus, laittaisin ilman muuta, että olen suomalainen, koska sitähän myös nimenomaan olisin. Sitten taas kahden muun maan kaksoiskansalaisuus eli ei Suomen: ulkomaalainen.

• mattijateppo2
        Ap. kirjoitti:

Siviilisääty "muu" on todella kummallinen. Sen verran minulla on kuitenkin tämän siviilisäädyn naiset kirjoitelleet, että olen tulkinnut sen "avioeroa vakavasti harkitsevaksi". Nainen joka etsii seuraa ja ei halua näyttää olevansa naimisissa, niin on kai sitten "muu"

• Ananasvakuuttaja

Varmaan sitten joko sairaslomalla/osa-aika eläkeläinen/täyseläkeläinen?

Luulis, että sossussa käyvä laittais siihen "työtön"?

• Vai mitä tarkoitit

Minä saan KELA:n työmarkkinatukea. En siis käy sossun luukulla, koska en saa esim. asumistukea enkä toimeentulotukea (syynä liian isot säästöt ja liian pienet asumiskustannukset).

• Ananasvakuuttaja
        Vai mitä tarkoitit kirjoitti:

Minä saan KELA:n työmarkkinatukea. En siis käy sossun luukulla, koska en saa esim. asumistukea enkä toimeentulotukea (syynä liian isot säästöt ja liian pienet asumiskustannukset).

Mistä sait väännettyä tosta mun tekstistä, että kaikki työttömät käy sossussa? xD

Eihän lause: "Luulis, että sossussa käyvä laittais siihen "työtön"?", millään tarkoita, että kaikki työttömät käy siellä? xD

Toki sossulta voi kai saada tukea muutkin kuin työttömät. Mutta pääasiassa siellä kuitenkin työttömiä on.

• Röyh!

mitä se omassa profiilissa tarkoittaa:
      Olen virallisesti työtön,mutta voisin olla myös sairaslomalla niin tahtoessani.
      Eläkkeelle kun ei näytä pääsevän alle viiskymppisenä,vaikka on viralliset paperit asianmukaisilta tahoilta.
      Taas tuli hylkypäätös hetki sitten ns toimistolekurilta,joka ei papereitani tälläkään viidennellä kerralla lukenut.

En ole laiska tai rampa ja suoriudun ihan mistä töistä tahansa. Se nyt vain on niin,että se eläkepäätös kuuluisi minulle.
      Jaa miksi? Saisi vihdoin päätöksen ainaiseen pompotteluun ja pisteen asialle.

Tässä päätöstä odotellessa olen tehnyt kaikenlaista rehellistä hommaa,mistä taskuspohjal on reilun tonnin tullut kuukaudes ilonaihetta sen kelan hikisen maksun lisäksi,joka asumiseen ja itsensä koossa pitämiseen on jo mennyt.

Hyvin olen tuloillani elättänyt varattomat neidot,joiden kanssa olen aikoinaankin pidemmän ajan seurustellut. Valmis siihen olen vastaisuudessakin,koska minun elämäni ei ole rahasta kiinni. Tarvittaes muutama pitkä työpäivä ja taas on hilloa leivänpäälle.

PS.Eläkepäätöksel saisi edes alennuksia reissaamisista.

• Ap...

Nyt vaan oli kyse alle 30 vee henkilöistä joten eläkepäätös on kyllä vähän kaukaa haettu tässä tapauksessa.

No joo ei minulla mitään tuota vastaankaan ole mutta kun itse olen joutunut tekemään elannon eteen kaiken niin en todellakaan ala elättämään täyspäiväisesti tai makselemaan menoja vaikka nyt olisi minkälainen nainen tahansa, mutta toisaalta ei tuo tunnu varatonkaan olevaan jos kerran elukoitakin on varaa pitää...

• minä oolen
        Ap... kirjoitti:

Nyt vaan oli kyse alle 30 vee henkilöistä joten eläkepäätös on kyllä vähän kaukaa haettu tässä tapauksessa.

No joo ei minulla mitään tuota vastaankaan ole mutta kun itse olen joutunut tekemään elannon eteen kaiken niin en todellakaan ala elättämään täyspäiväisesti tai makselemaan menoja vaikka nyt olisi minkälainen nainen tahansa, mutta toisaalta ei tuo tunnu varatonkaan olevaan jos kerran elukoitakin on varaa pitää...

Ja työssäkäymiseni on riipuvaa siitä, missä ja koska ja kuinka paljon on tehtävää, joten laitoin työssäkäymiseksi muu...

• ???

Voisikos mahdollisesti tarkoittaa myös vuorotyöläistä? Tai yötyöntekijää? Monethan ajattelevat, että kokopäivätyö tarkoittaa virka-aikana tehtävää työtä, ja jottei pettymyksiä tulisi saattaa vuorotyöläinen laittaa "muu".

• maailmaan mahtuu

No voihan olla vaikka yrittäjä, osapäivätöissä, apurahataitailija, tiedeihminen, opiskelija sivutoimisesti, kausitöissä jne jne jne

Kai siinä silti voi rasti jonkun mikä osuu 'lähemmäs'.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5352
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      78
      4714
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3017
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      87
      2948
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2514
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1966
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe