Olen hieman ylipainoinen ja käyn keppilenkeillä joka aamu n. 4-5 km. Otan aamuisin pillerin ASA ratiophrm, 1/4 EMCONCOR 2,5 mg ja päivällä 1/2 Allonor.
Verenpaineeni on n 80/150, kihti on vaivannut,joten nämä pillerit ovat minulle määrätty. Kuitenkin olen itse niiten annostelua hieman vähentänyt.
Pulssi on ihmeelinen. Lepopulssi tavallisesti on aamuisin 53-58. Mutta kas, tänä aamuna se olikin 45. Miksi? Olen yleensä lenkkejäni hieman pidentänyt. Onko se vaarallista jos pulssi rupee meneen liian alas?
Verenpaineeni on n 80/150, kihti on vaivannut,joten nämä pillerit ovat minulle määrätty. Kuitenkin olen itse niiten annostelua hieman vähentänyt.
Pulssi on ihmeelinen. Lepopulssi tavallisesti on aamuisin 53-58. Mutta kas, tänä aamuna se olikin 45. Miksi? Olen yleensä lenkkejäni hieman pidentänyt. Onko se vaarallista jos pulssi rupee meneen liian alas?
Vastaukset 1
Vanhimmat
kovin alas, koska se tarkoittaa ettei sydän pumppaa... aika jännä juttu. ja beetasalpaajan syöjänä pitäis papankin tietää että se laskee pulssia kun sitä varten sitä on määrätty otettavaksi... aika erikoiset on noi verenpaineet, olisko kuiteski 150/80???