Tilasin Thomannilta kamaa, ennen olen tilannut postiennakolla mutta postiennakko ei ole enää käytettävissä niin valitsin UPS-ennakon. Onko normaalia että UPS lähettää kirjeen jossa pyytävät maksamaan tilauksen ennen kuin kuljettavat sen perille?
Onko UPS luotettava
6
2793
Vastaukset
- deber
ite tilasin hintatiikerit.comista tavaraa. no tavaran toimitus UPSille kesti vähän aikaa kun kamat ei ollu varastossa, mutta kun paketti oli UPSin hoidettavissa niin taisi tulla kotiovelle jo seuraavana päivänä, että kyllä hyvin pelaa toi UPS:n toimitus
- on luotettava
UPS on yksi maailman käytetyimpiä pikarahtipalveluita, mm. suuret yritykset käyttävät sen palveluita. Omasta kokemuksestani voisin melkein sanoa, että UPS on luotettavampi kuin posti. Ennakkomaksusta ei ole kyse siitä, että UPS olisi epäluotettava ja veisi sinun rahasi, vaan siitä, että UPS ei luota sinuun ja sinun maksukykyysi... Ennakkomaksukäytäntö on yleistä tuntemattomien (yksityisten) asiakkaiden kohdalla.
- Kek
Tuleeko UPS:in palveluista mitään lisäveloitusta ? Koska itse tilasin myös Thomannilta tavaraa ja mietin ettei tule mitään lisämaksuja.
- samimikael
ei mitään hyvää sanottavaa.....
- ....
Ennakkomaksuvaatimus voi johtua ihan siitä, että asut paikkakunnalla, jossa UPS:n paikallinen alihankkija (pari kertaa olen UPS-toimituksia vastaanottanut ja kummallakin kerralla pakun kyljessä luki jotain aivan muuta) ei pysty ottamaan maksuja vastaan. Varmaan myös suurempien summien kanssa voidaan menetellä näin, itsellä ollut maksimissaan parinsadan luokkaa niin en tiedä.
- Anonyymi00007
UPS ja Fedex on samaa kuraa, ovat kuriiripalveluissa monopolissa, voivat kusettaa asiakkaita mennen tullen. Välttäkää.
Katsokaa mm google arvostelut, molemmilla -5 tähteä...miinus...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550