Onko UPS luotettava

32r2321

Tilasin Thomannilta kamaa, ennen olen tilannut postiennakolla mutta postiennakko ei ole enää käytettävissä niin valitsin UPS-ennakon. Onko normaalia että UPS lähettää kirjeen jossa pyytävät maksamaan tilauksen ennen kuin kuljettavat sen perille?

6

2793

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • deber

ite tilasin hintatiikerit.comista tavaraa. no tavaran toimitus UPSille kesti vähän aikaa kun kamat ei ollu varastossa, mutta kun paketti oli UPSin hoidettavissa niin taisi tulla kotiovelle jo seuraavana päivänä, että kyllä hyvin pelaa toi UPS:n toimitus

• on luotettava

UPS on yksi maailman käytetyimpiä pikarahtipalveluita, mm. suuret yritykset käyttävät sen palveluita. Omasta kokemuksestani voisin melkein sanoa, että UPS on luotettavampi kuin posti. Ennakkomaksusta ei ole kyse siitä, että UPS olisi epäluotettava ja veisi sinun rahasi, vaan siitä, että UPS ei luota sinuun ja sinun maksukykyysi... Ennakkomaksukäytäntö on yleistä tuntemattomien (yksityisten) asiakkaiden kohdalla.

• Kek

Tuleeko UPS:in palveluista mitään lisäveloitusta ? Koska itse tilasin myös Thomannilta tavaraa ja mietin ettei tule mitään lisämaksuja.

• samimikael

ei mitään hyvää sanottavaa.....

• ....

Ennakkomaksuvaatimus voi johtua ihan siitä, että asut paikkakunnalla, jossa UPS:n paikallinen alihankkija (pari kertaa olen UPS-toimituksia vastaanottanut ja kummallakin kerralla pakun kyljessä luki jotain aivan muuta) ei pysty ottamaan maksuja vastaan. Varmaan myös suurempien summien kanssa voidaan menetellä näin, itsellä ollut maksimissaan parinsadan luokkaa niin en tiedä.

• Anonyymi00007

UPS ja Fedex on samaa kuraa, ovat kuriiripalveluissa monopolissa, voivat kusettaa asiakkaita mennen tullen. Välttäkää.

Katsokaa mm google arvostelut, molemmilla -5 tähteä...miinus...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe