Teddy And The Tigers

I´ve got Boppin with Teddy ...

En tiedä mitä te muut oletta mieltä, mutta täytyy sanoa että vähän liian aliarvostettu on bändi Teddy and the Tigers. Se bändi lopetti Eppu Normaalin kanssa Hurriganes ylisuosion ja näin vapautti kuulijat muillekkin ilmiöille kuten oikealle Rock and Rollille, sekä Punk Rockille Suomessa. Muutenhan me vieläkin käveltäis korkeilla Bay City Rollers koroilla ruuduissa, eikä kuunneltais muuta kun Hurriganesia LOL
Ensinnäkin Remu ei osaa laulaa ja on huono rumpali. Ganesin voima perustuu vain ja ainoastaan Cisse Häkkisen, Albert Järvisen ja Ile Kallion osaamiseen ja nykyisin nämä pikkukersat (jotka olivat vauvoja ganesin aikaan) yliarvostaa jotain Remua, joka heittelee suustaan mitä sattuu, kunhan vaan se kuulostaa helevetin hienolta ja kansa kohahtaa, mut mit sit meinikiä. Samaan aikaan jätetään huomioimatta paljon parempi bändi, en sano että osaamisella Cisseä ja Albertia tai Ileä parempia, mutta musiikillisesti hyvää kamaa. Kyllä Aikka Hakala on yhtä kova kitaristi kuin Albert tai Ile, mutta Bad Sign ei enää menny kansaan kuten Ganesi seiskytluvun puolivälissä, joten siksi Aikkaa ei arvosteta. Mitä Paleen rumpalina tulee, niin tasan yhtä hyvä kuin Remu, ettei vähän parempikin. Cisse ja AP on täysin yhtä hyviä soittomiehiä, sitä on turha kenenkään gurun toisin väittää. Ei millään pahalla Remu, mutta yksinkertaisesti parempi bändi kuin Hurriganes oli Teddy and the Tigers, joka lopuksi alkoi tavoitteleemaan musiikissa Hurriganesta ja sen jälkeen kaikki meni keturalleen (The Tigers). Sitä paitsi, kaikki Tigers muusikot osaa puhua ja laulaa oikealla Englannin kielellä, ei millään Cissen oikokirjoitus reseptillä LOL

6

829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dean

      Täysin The Pirates kopio, ei mitään muuta. Tiikerieden olisi vain pitäny olla uskollinen valkoisiin kauluspaitoihin ja ratsuväen housuihin, eikä lähteä kuunteleen rahanahneen Heinosen vöyhötyksiä ja pilata koko hommaa. Tää on kyl jälkiviisautta parhaimmasta päästä, mutta it is true, that´s all folks!

    • rock-daddy

      Oon sen verran vanha,että muistan kun Hurriganesin
      Roadrunner vinyyli ilmestyi ja sai aikaan aikamoisen huomion.Silloin suoraviivaista rokkia ei suomessa juuri esitetty/levytetty.Itse olin tuolloin 14-15v.Jossain määrinhän se kolahti myös meikäläiseen,mutta ganesien seuraavat levyt ei lainkaan.Joku vuosi eteenpäin alkoi radio soittaa
      vanhaa rock"n"rollia lauantai-aamupäivisin noin 30min.kerrallaan.Silloin kolahti ja musiikkia tuli taltioitua c-kasetille runsaanlaisesti. Keväällä -78 kuulin ekan kerran Tigersin musaa radiosta ja uteliaisuus bändiä kohtaan heräsi.
      Kun eka boppin-levy viimein ilmestyi,oli se onnen hetki.Tulihan nuo muutkin ostettua,mutta fanitus loppui tuolloin white hot rock-levyyn.
      Edelleen Tigersiä kuuntelen ja pidän bändiä suuressa arvossa.Tigers oli suuri vaikuttaja 50-luvun rokin suosion herättäjänä sen ajan suomessa.
      Kiitos Tigers.

    • Retkuilija

      on helevetin hyvä Tigers biisi!

      • onkii mut

        mutta eipä vanha The Moonlighters'n versiokaan paha ole


    • mä vaan

      ei luonut mitään omaperäistaä vaan oli matki kaikessa ja toistiitseään

      • ham62

        Mihinhän tämä hemmo perustaa sanomisensa,
        - omaperäisyyden suhteen, sillä Tigers:in biisestä suuri osa on omia
        - matki kaikessa, se että soitetaan genren mukaisesti ei liene matkimista, tai sitten suurin osa matkii jotain
        - toisti-itseään, vaikka aloitti rock'n'roll:lla siirtyen rockabill:yn kautta perus rock:iin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe