*Miksi rekkauduin*

Syy siihen oli minun kohdallani sellainen, että
kun ennen vanhaan kirjoittelin kuuluisalla-mutta vielä rekisteröimättömällä- nimmarillani jotain jollain palstalla niin kateelliset varasti nikkini omaan käyttöönsä ja nämä luuserit myös kopsasivat 1:1 tekstejäni.
Ei siinä sitten muu auttanut kuin rekkautua.



http://www.youtube.com/watch?v=V3jKt8r6MEM


"Kuka tahansa ei voi olla MarttyyriMallari-TTt"


MarttyyriMallari-TTt

13

888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GeriH

      .. olla kuuluisa? Elämäsi ei varmaankaan ole helppoa.

      *tunnen jotain*

      • en tiedä, mutta kirjoitukseni erottuvat edukseen
        tästä sohjosta mitä täällä on.


        "Noteeraan ainoastaan myönteisen palautteen"


        MarttyyriMallari-TTt


      • GeriH
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        en tiedä, mutta kirjoitukseni erottuvat edukseen
        tästä sohjosta mitä täällä on.


        "Noteeraan ainoastaan myönteisen palautteen"


        MarttyyriMallari-TTt

        olet palstan ainoa valopilkku. Ilman sinua tämä palsta ei olisi mitään!

        *puhun vähän, mutta asiaa*


      • GeriH kirjoitti:

        olet palstan ainoa valopilkku. Ilman sinua tämä palsta ei olisi mitään!

        *puhun vähän, mutta asiaa*

        luen mielelläni tuollaista palautetta ja ihan oikeassa oletkin. Tämä palsta ei ole yhtään mitään ilman minua.


        "Häpeän kanssakirjailijoitani"


        MarttyyriMallari-TTt


      • GeriH
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        luen mielelläni tuollaista palautetta ja ihan oikeassa oletkin. Tämä palsta ei ole yhtään mitään ilman minua.


        "Häpeän kanssakirjailijoitani"


        MarttyyriMallari-TTt

        .. suudella jalkojasi.

        *viaton katse*


      • GeriH kirjoitti:

        .. suudella jalkojasi.

        *viaton katse*

        mut ei minun edessäni tarvitse nöyristellä ihan niin paljon.


        "Kriitiikittömän kehun otan mielelläni vastaan"


        MarttyyriMallari-TTt


      • GeriH
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mut ei minun edessäni tarvitse nöyristellä ihan niin paljon.


        "Kriitiikittömän kehun otan mielelläni vastaan"


        MarttyyriMallari-TTt

        .. täydelliseltä kaikin puolin.

        Minua suorastaan ujostuttaa edes keskustella Teidän Ylhäisyytenne kanssa.

        *kolttuni on nokinen*


      • GeriH kirjoitti:

        .. täydelliseltä kaikin puolin.

        Minua suorastaan ujostuttaa edes keskustella Teidän Ylhäisyytenne kanssa.

        *kolttuni on nokinen*

        vaikutatkin melko vaatimattomomalta ihmiseltä, mutta toki saat luvan kehua minua.


        "Olet astinlautani"


        MarttyyriMallari-TTt


      • GeriH
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        vaikutatkin melko vaatimattomomalta ihmiseltä, mutta toki saat luvan kehua minua.


        "Olet astinlautani"


        MarttyyriMallari-TTt

        jos esiintyisitte unissani... *haaveilee*

        ... mutta vain Teidän luvallanne näkisin teistä unia.

        *asettuu konttausasentoon*


      • GeriH kirjoitti:

        jos esiintyisitte unissani... *haaveilee*

        ... mutta vain Teidän luvallanne näkisin teistä unia.

        *asettuu konttausasentoon*

        lupaan ilmestyä uniisi joskus ja saat sitten nöyristellä koko rahan edestä :)


        "Heitän unihiekkaa päällesi"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Hightower
    • Ninnuska78

      Muistako minut?On tästä jo päivä taikka pari,kun mä viimeks kirjottelin tänne.Miten vappu sujahti?

      Niccivarkaus rehottaa villinä miehen logiikassa.Ehkäpä on parempi,ettei ees rekkaa nicciään.Pääsee joskus poiski täältä,vai??x)

      Vieläkö teillä on heebon kanssa tulehtuneet välit?Jokusen tubefilmin olitte vaihtaneet viime päivinä,sen verran kiinnitin huomiota asiaan.:)

      Kaisse olis vissiikin mentävä nukkumaa,jaksas aamusella lähteä töihin.") Hyviä öitä Mallari,nättejä unia sulle!

      • Joo, siinä se Vappukin meni ihan huomaamatta ja muistan toki sinut.

        Niin, täältäkin olisi tarkoitus murtautua pois, mutta mihin suuntaan?

        Pate D alias kunnon heebo alias ZX 6 R on ihan hyvä henkilö ja välimme ovat normalisoituneet.

        Nuku hyvin


        "Viestit kaukaisuudesta kertovat kevään tulleen"


        MarttyyriMallari-TTt


    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe