Syy siihen oli minun kohdallani sellainen, että
kun ennen vanhaan kirjoittelin kuuluisalla-mutta vielä rekisteröimättömällä- nimmarillani jotain jollain palstalla niin kateelliset varasti nikkini omaan käyttöönsä ja nämä luuserit myös kopsasivat 1:1 tekstejäni.
Ei siinä sitten muu auttanut kuin rekkautua.
http://www.youtube.com/watch?v=V3jKt8r6MEM
"Kuka tahansa ei voi olla MarttyyriMallari-TTt"
MarttyyriMallari-TTt
*Miksi rekkauduin*
13
873
Vastaukset
- GeriH
.. olla kuuluisa? Elämäsi ei varmaankaan ole helppoa.
*tunnen jotain*en tiedä, mutta kirjoitukseni erottuvat edukseen
tästä sohjosta mitä täällä on.
"Noteeraan ainoastaan myönteisen palautteen"
MarttyyriMallari-TTt- GeriH
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
en tiedä, mutta kirjoitukseni erottuvat edukseen
tästä sohjosta mitä täällä on.
"Noteeraan ainoastaan myönteisen palautteen"
MarttyyriMallari-TTtolet palstan ainoa valopilkku. Ilman sinua tämä palsta ei olisi mitään!
*puhun vähän, mutta asiaa* GeriH kirjoitti:
olet palstan ainoa valopilkku. Ilman sinua tämä palsta ei olisi mitään!
*puhun vähän, mutta asiaa*luen mielelläni tuollaista palautetta ja ihan oikeassa oletkin. Tämä palsta ei ole yhtään mitään ilman minua.
"Häpeän kanssakirjailijoitani"
luen mielelläni tuollaista palautetta ja ihan oikeassa oletkin. Tämä palsta ei ole yhtään mitään ilman minua.
"Häpeän kanssakirjailijoitani"
MarttyyriMallari-TTt.. suudella jalkojasi.
*viaton katse* GeriH kirjoitti:
.. suudella jalkojasi.
*viaton katse*mut ei minun edessäni tarvitse nöyristellä ihan niin paljon.
"Kriitiikittömän kehun otan mielelläni vastaan"
mut ei minun edessäni tarvitse nöyristellä ihan niin paljon.
"Kriitiikittömän kehun otan mielelläni vastaan"
MarttyyriMallari-TTt.. täydelliseltä kaikin puolin.
Minua suorastaan ujostuttaa edes keskustella Teidän Ylhäisyytenne kanssa.
*kolttuni on nokinen* GeriH kirjoitti:
.. täydelliseltä kaikin puolin.
Minua suorastaan ujostuttaa edes keskustella Teidän Ylhäisyytenne kanssa.
*kolttuni on nokinen*vaikutatkin melko vaatimattomomalta ihmiseltä, mutta toki saat luvan kehua minua.
"Olet astinlautani"
vaikutatkin melko vaatimattomomalta ihmiseltä, mutta toki saat luvan kehua minua.
"Olet astinlautani"
MarttyyriMallari-TTtjos esiintyisitte unissani... *haaveilee*
... mutta vain Teidän luvallanne näkisin teistä unia.
*asettuu konttausasentoon* GeriH kirjoitti:
jos esiintyisitte unissani... *haaveilee*
... mutta vain Teidän luvallanne näkisin teistä unia.
*asettuu konttausasentoon*lupaan ilmestyä uniisi joskus ja saat sitten nöyristellä koko rahan edestä :)
"Heitän unihiekkaa päällesi"
MarttyyriMallari-TTt
- Hightower
Vain rekkakuskit rekkautuvat ja ajolähtöön. Muut joutuvat rekisteröitymään.
http://www.youtube.com/watch?v=IkETC6p8rZU - Ninnuska78
Muistako minut?On tästä jo päivä taikka pari,kun mä viimeks kirjottelin tänne.Miten vappu sujahti?
Niccivarkaus rehottaa villinä miehen logiikassa.Ehkäpä on parempi,ettei ees rekkaa nicciään.Pääsee joskus poiski täältä,vai??x)
Vieläkö teillä on heebon kanssa tulehtuneet välit?Jokusen tubefilmin olitte vaihtaneet viime päivinä,sen verran kiinnitin huomiota asiaan.:)
Kaisse olis vissiikin mentävä nukkumaa,jaksas aamusella lähteä töihin.") Hyviä öitä Mallari,nättejä unia sulle!Joo, siinä se Vappukin meni ihan huomaamatta ja muistan toki sinut.
Niin, täältäkin olisi tarkoitus murtautua pois, mutta mihin suuntaan?
Pate D alias kunnon heebo alias ZX 6 R on ihan hyvä henkilö ja välimme ovat normalisoituneet.
Nuku hyvin
"Viestit kaukaisuudesta kertovat kevään tulleen"
MarttyyriMallari-TTt
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337183Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654380Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543452Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4983135Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2942092Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361753Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201671- 911573
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436