Edellisvuonna sais muutamia ystäviä, ainoita ystäviä moneen vuoteen. Mitään ei juuri mun elämässä oo tapahtunut, pääasiassa oon elänyt yksin, ilman kavereita. Nyt oon aloittamassa taas opiskelut, mtäköhän siitä seuraa. Miten voin elää järkevästi, kun en oo koskaan ees hölmöillyt nuorempa, en oo "elänyt". Pelkään että taannun kakaraksi, koska mun nuoruuteni on ollut vaan yhden lukuvuoden mittainen. Nimittäin edellisvuoden. Mietin että pitäiskö mun alkaa oleen sitten nuorempi, kun nyt ois mahdollisuus kun on mahdollisuuksia tutustua uusiin ihmisiin. Pitäs alkaa se elämä, uusi elämä. Tuntuu hirveeltä kun ei oo sitä käytännön järkeäkään tullut hoidella asioita kun aika on vaan kulunut, ei oo tullut koettua juuri mitään.
Edellisvuonna sain vihdoin ystäviä, tai niin luulin. Porukassa oltiin ja opiskeltiin, nyt kun ollaan hajauduttu niin ei oo enää mitään yhteistä. Miksei ihmiset voi vaan olla ystäviä, miks pitää lopettaa. Yksi jota pidin hyvänä ystävänä alkoi tuntumaan manipuloivalta, mielistelevältä valehtelijanpaskalta - en enää luota siihen. Toinen on ulkomaalainen, joka ei juuri anna kuulua itsestään juuri mitään, eikä suostu tapaan - no mitä minä sen kanssa tekisin ees. Kolmas on ihme säheltäjä, jonka kanssa ei voi sopia yksinkertaistakaan asiaa, mistään ei tuu mitään. Tällasia minä pidin aiemmin ystävinä. Kunpa löytäisin normaalimpia ihmisiä ystävikseni tai ainakin luotettavampia, missä niitä on ? Kaikki nää siis oli mieskavereita.
Mitä helvettiä mä teen elämälläni: alanko murkkuikäiseksi, joka mä en koskaan ollut, vai olenko se sama tylsä aikuinen ? Naisten kanssakaan ei mikään edisty, samaa kuin aiemminkin, en oo niihinkään kerinnyt koskemaan. Toisaalta hävettää alkaa hölmöilemään enään tässä iässä, mutta toisaalta teksi mieli...
Mun nuoruus on vuoden mittainen...
Hukkunut nuoruuteni ja ystäväni
Pitäs olla jo järkevä (m)
1
359
Vastaukset
- Kirjoittaja
tuntuu joskus kuin tyhjän päällä seisois, kun ei kuulu oikein mihinkään porukkaan. Nykypäivinä ajattelen asioisti silti aika positiivisesti, luotan tällä hetkellä tulevaisuuteeni. Sitä vaan alkaa välillä miettiin näitä omia ikuisia asioitaan. Joskus on olo kuin olisi syntynyt parikymppisenä maailmaan, ilman mitään menneisyyttä. Joillakin tuntuu olevan niitä vahvoja mielipiteitäkin politiikasta ja ties mistä, mulla ei juuri...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932178Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 871283
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311110Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men591071- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285920