miten saa kynnet kasvamaan

kyoko-chan

Eli olen 17 vuotias nuori ja mulla on paha tapa. Olen jo pienenä repinyt ja leikellyt kynsiäni ja nyt ne on älyttömän lyhyeet ja ruman näköiset. Tarvitsisin vinkkejä että kunka saan ne taas kasvamaan.

20

2254

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsotso

      Mulla kans OLI tuo sama paha TAPA! Ostin kaupasta kynneliä joka on pahan makuista joten ei tee mieli pureskella kynsiä. Sit otin niskasta itteeni enkä enää puruskellut kunsiäni. Mulla kesti kauan ennen kuin kynnet aloivat kasvamaan mut nyt ne kasvaa onnellisesti. :) Eli osta sitä kynneliä sitä saa ihan tavallisista kaupoista, sitä löytyy kynsien hoito osastolta. Siinä lukee että: pureskeletko kynsiä?

      • Trind merkkinen

        Vahvistusta saat kun käytät ohjeen mukaan Trind kynsien VAHVIOSTAJAA ei kovettajaa, vahvistaja vahvistaa ja kynnet luonnollisen vahvuiset, kovettaja murentaa jopa kynsiä koska pinta tulee "posliinimaiseksi" eli pieni osuma ja se on siinä. Itse testasin tuon vahvistajan ja suosittelen. Saa isoimmista kuten Prisma ja CM ainakin, tietty sit sokos ja stockka.


      • yksi tipsi
        Trind merkkinen kirjoitti:

        Vahvistusta saat kun käytät ohjeen mukaan Trind kynsien VAHVIOSTAJAA ei kovettajaa, vahvistaja vahvistaa ja kynnet luonnollisen vahvuiset, kovettaja murentaa jopa kynsiä koska pinta tulee "posliinimaiseksi" eli pieni osuma ja se on siinä. Itse testasin tuon vahvistajan ja suosittelen. Saa isoimmista kuten Prisma ja CM ainakin, tietty sit sokos ja stockka.

        Ota käyttöön kollageenikapselit. Niistähän kynnet pääasiassa koostuvat. Tuote valintaan vain kannattaa kiinnittää huomiota, eli valita tuote, joka imeytyy ja kulkeutuu elimistössä optimaalisesti.


      • kiinnittää huomiota
        yksi tipsi kirjoitti:

        Ota käyttöön kollageenikapselit. Niistähän kynnet pääasiassa koostuvat. Tuote valintaan vain kannattaa kiinnittää huomiota, eli valita tuote, joka imeytyy ja kulkeutuu elimistössä optimaalisesti.

        Purelogicol on näistä kapseleista nro 1. Hinta vähän korkeampi, mutta se on juuri ihmisen kollageeni!


      • rekisteröitymätön**
        kiinnittää huomiota kirjoitti:

        Purelogicol on näistä kapseleista nro 1. Hinta vähän korkeampi, mutta se on juuri ihmisen kollageeni!

        voi höpöhöpö...Ihan ensiksikin kynnet koostuvat pääasiassa keratiinista. Kollageeni ( tai keratiini) mahassa ja suolistossa hajoaa esim. aminohapoiksi. Ei se kulkeudu sellaisenaan mihinkään. Ihan samat aminohapot saa syömällä monipuolisesti. Älkää tuhlatko rahaa huijaustuotteisiin. Kollageenia (tai keratiinia) ei voi myöskään lisätä kudoksiin ulkoa päin, eli ihan turha läträtä kalliita voiteitakaan kynsille.

        Kynsien keratiinilevyjen vahvuuteen vaikuttaa mm. geenit, joille ei mitään mahda. Se, mitä VOI tehdä on pitää keratiinilevyt yhdessä, eli kynnet kosteina. Kynsien suojaaminen mekaaniselta rasitukselta, liotukselta ja kemikaaleilta auttaa kynsiä kasvamaan. Säännöllinen rasvaus, suojahanskojen käyttö ja suojalakka ovat hyvä alku.


    • EllulovesJB

      tere

      • EllulovesJB

        osta tekokynnet niin pistä ne ja sitt sä et voi pureskella niitä koska sull on ne tekokynnet pääl


    • 4

      Oman kynnen geelaus on mielestäni hyvä tapa kasvattaa kynsiä, jos on rahaa käytettävissä. Geelin alla kynsi on suojassa kolhuilta ja pureskelulta. Joillakin olen huomannut kynsien kasvavan "nopeammin" geelin avulla kun kynsi ei lohkeile, liuskotu tai muuta vastaavaa. Kun kynsi on kasvanut tarpeeksi, voidaan geeliä alkaa häivyttämään kynneltä viilaamalla ja saat terveet kynnet. Toinen vaihtoehto on geelauksen jälkeen kun kynnet ovat kasvaneet riittävästi on laittaa jokin vahvistava lakka kynnelle.
      Itse olen joskus testannut sally hansenin- vahvistushoitolakkoja joita saa mm. citymarketista, eivät ainakaan itselläni toimineet yhtään (ongelma kynnet mullakin).

      • sihteeri kynnet

        möllerin omega kalanöljykapselit, biotiini ja msm-jauhe auttaa hiuksiin,kynsiin ja ihoon...suosittelen :-)


    • dfkjhskn jsdkjhfgvj

      mä oon 12v tyttö ja pureskelen kynsii.

    • xfghgcdhj

      Minä sain loppumaan kynnelillä pureskelun ja repimisen sillä että leikkasi ja viilasi eka tasasiksi, sitten löi lakan päälle ja sitä lakkaa ei taho suuhunsa pirukaan niin pian huomaa että ne on kasvanut, mutta niitä pitää tasotella ettei mee teräviksi. Tällä hetkellä mulla on urheillessa repeytynyt yksi kynsi, ja kasvamassa.

    • penuis

      sihteeri kynnet:::::. mistö tätä msm jauhetta saa??? onko muuta jauhetta pilllereitä yms mitä saisi ihan tavan kaupoista tai jnejne

    • KYNSIIMÄRAKASTANLOL

      YKSINKERTAINEN VINKKI; LOPETA SE NYHJÄÄMINEN NIITTEN KYNSIEN KANSSA!
      Ja Tsotso, minä en todellakaan suosittele kynneliä, minulla on ollut sama ongelma kuin sinulla, mutta kynneli sai minut pureskelemaan kynsiä vielä enemmän, ärsytti kun sitä oli kynnellä.
      Itse lopetin kynsien pureskelun kun äitini lupasi minulle 10 kynsilakkaa jos lopetgan pureskelun ja saan yknnet kasvamaan. no siitä se harrastus sitten alkoikin. aloin friikata kynsiä ja nykyään omistan yli 50 kynsilakkkaa (kaikki ostettu noin vuoden sisällä) ja oikein hirvittää ajatella kuinka paljon rahaa niihin on kulunut, nyt kun vielä ottaa huomioon kaikki koristelujututkin.
      niin kuin joku tässä mainitsi, kynnen lujittaja sisältää sellaisia ainaneita jotka nopeuttavat kynnen kasvua (lue pakkausseloste) ÄLÄ LAITA TEKOKYNSIÄ,LUULEN ETTÄ SINULLA OLISI KAHTA KAUHEAMPI VIMMA NYPPIÄ KYNSIÄÄSI JA SE SATTUU JOS RUPEAA REPIMÄÄN TEKOKYNSIÄ OMISTA KYNSISTÄ IRTI! R

      RASVAA TAI ÖLJYÄ (OLIIVIÖLJYLLÄ YMS,) KYNNEN PINTAA NIIN KYNNEN KOOSTUMUS SAATTAA PARANTUA, KUN SE IMEE KOSTEUTTA.

    • tigggggggru

      Olen 12-vuotias ja pureskelen huomaamattani kynsiäni. Nyt olen kiinnittänyt paljon huomiota siihen, etten pureskelisi, ja kynnet kasvavat! KYNSIIMÄRAKASTANLOL: kynneli (aka Stop & Grow/Kynsix) kyllä auttaa, vaikka ei mun tapauksessani kyllä. Sen verran oli juurtunut tuo paha tapa.

      Kaikilla ei ole mahdollisuutta järkyttävään 10 kynsilakkaan jos lopettaa. Oma äiti ei haluaisi, että lakkaan ollenkaan!

    • limelila98

      Tää on hyvä vinkki, joka on mulla toiminut aivan TÄYDELLISESTI.. :
      Lakkaa todella kauniisti ja vaivalla kyntesi jollain räikeällä värillä.
      Ei sen jälkeen huvita pilata niitä kun on käyttänyt paljon vaivaa niiden eteen.
      Ja räikeä väri siksi, että huomais ite kun ne kynnet kasvaa (=motivaatiota)

    • Joku Randomi

      No en tiiä oikeen tosta kasvusta mutta kynnet vahvistuu kun pitääniitä 10min. päivässä sellasessa lämpösessä vedessä :) Toimii heti ekalla kerralla (ainakin mulla)

    • Mooi ♥

      Atteilin että ensin kasvatan kynnet pitkäksi ilman viilausta ja käytän kynneliä ja sitten ku ne on kasvaneet pitkiksi niin viilaan niistä sen muotosia kuin haluan ja laitan kynneliä niitten päälle ja lakkaan ni sit niistä tulee hienot mutta yks kysymys mulla olisi kauanko kynsien kestää kasvaa pitkiksi ?

    • ööööm....

      Mul on yli 100 kynsilakkaa :3

    • tyttö 16 vee!

      eli oon 16 vuotias teini joka haluaisi hyväkuntoiset ja pitkät kynnet! kuinka niitä pystyy hoitamaan niin että niistä tulee pitkät ja hyväkuntoiset?? en haluis rueta mitää hiton tabletteja syömään että kynnet vahvistuis!! vastatkaa ihmiset,kiitti!

      • joo4

        Mä teen ainakin näin : pari kertaa kuussa hieron käsiä öljyyn ja rasvaan käsiä noin 2-5 kertaa päivässä jotain kynsinauha ja käsi voidetta. Muuta en tee paitdi lakkailen tai ainakin aina melkein kynsillä ainakin jotain houtavaa lakkaa. Ja pitköt kynnet on


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5841
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2017
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1775
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe