iTunes ei aukea

HMI

Avasimme koneellemme uuden ADSL -liittymän, minkä jälkeen poistin koneelta vanhan iTunesin ja latasin uuden applen sivuilta. Lataus tuntui onnistuvan hyvin, mutta kun yritän avata iTunesin, mitään ei tapahdu. Ei tule edes mitään virheilmoitusta. Olisiko kellään ihanalla ihmisellä tietoa, missä voisi olla vika? Kohta tulee varmaan keskenmeno, jos vielä hermot menee monta kertaa tämän iTunesin kanssa..

8

1539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesku_orig

vain, koska juuri huollosta palautunut kristallipalloni ei tunnu löytävän käyttöjärjestelmäsi tietoja.

Lähdetään siitä että sinulla on Windows. Miksi poistit ohjelman ensin ja päivitit sitten? Sitähän ei tarvitse tehdä. Noh, samapa tuo. Älä yritä avata sitä uutta iTunesia vanhan Desktop Shortcutista. Se iTunes löytyy Ohjelmista, ja sieltä voit tehdä myös uuden oikotien...

MacOSX:ssä tämänkaltaisia ongelmia ei tietenkään esiinny mutta kuten sanoin veikkaan että käytät winukkata.

• HMI

Joo, Windows XP mulla on. Poistin vanhan ohjelman siksi, että en aluksi saanut nettiyhteyttä millään toimimaan. Tietotekniikaa heikosti ymmärtävän ihmisen epätoivoisena tekona ajattelin poistella koneelta ohjelmia, jos ne vaikka olivat "vieneet tilaa" (joo, tiedän, tyhmää, mutta ei muutakaan tullut mieleen. Anyway, nettiyhteys ei toiminut siksi, että Elisa oli avannut sen vahingossa väärään osoitteeseen.
        Tuo vinkki ei valitettavasti toimi. Jo ennen uuden iTunesin asentamista poistin vanhan ohjelman shortcutteineen. Olen myös yrittänyt avata uuden iTuneksen kaikista mahdollisista paikoista (uudesta shortcutista, Ohjelmista, alapalkista), mutta ei auta.

• vesku_orig
        HMI kirjoitti:

Joo, Windows XP mulla on. Poistin vanhan ohjelman siksi, että en aluksi saanut nettiyhteyttä millään toimimaan. Tietotekniikaa heikosti ymmärtävän ihmisen epätoivoisena tekona ajattelin poistella koneelta ohjelmia, jos ne vaikka olivat "vieneet tilaa" (joo, tiedän, tyhmää, mutta ei muutakaan tullut mieleen. Anyway, nettiyhteys ei toiminut siksi, että Elisa oli avannut sen vahingossa väärään osoitteeseen.
        Tuo vinkki ei valitettavasti toimi. Jo ennen uuden iTunesin asentamista poistin vanhan ohjelman shortcutteineen. Olen myös yrittänyt avata uuden iTuneksen kaikista mahdollisista paikoista (uudesta shortcutista, Ohjelmista, alapalkista), mutta ei auta.

asentaa iTunes uudelleen. Eikös se ole Windowsissakin usein toimiva keino? Jotain on jossain mennyt munilleen.

• HMI
        vesku_orig kirjoitti:

asentaa iTunes uudelleen. Eikös se ole Windowsissakin usein toimiva keino? Jotain on jossain mennyt munilleen.

Olen yrittänyt asentaa iTunesin ainakin 5 kertaa, mutta ei auta. Otin myös yhden asennuksen ajaksi Elisan palomuurisuojaukset pois päältä (ei ehkä kovin fiksua), kun jostain luin että "iTunes for Windows wont openif firewall software is not up-to date". Mutta ei auttanut sekään. Onpa tämä vaikeaa! Olisiko jollain vielä vinkkejä? Kaipaa iPod -kuunteluhetkiäni.

• Miika..

>MacOSX:ssä tämänkaltaisia ongelmia ei tietenkään esiinny

Kyllä minulla on ollut kerran vastaava ongelma Macissa. Koneen buuttaus auton. Myös Mail aiheuttaa joskus tuollaisia ongelmia, Docin mukaan Mail on käynnissä, mutta ei ole ikkunaa, eikä ohjelmaa saa suljettua eikä konetta buutattua.

• jason-blue

Alkuun vois aina antaa taustatietoja, ettei tarttis arvailla.

Jos kyseessä on Mac, niin mene kotikansiossasi sijaitsevaan
      Kirjasto:Preferences -kansioon ja etsi Finderin Spotlight-palkilla: itunes. Poista itunesin ja itunes helperin .plist-tiedostot.

• 111

Ongelma saattaa olla hyvinkin yksinkertainen, eli itunes kyllä avautuu, mutta ei näy windowsin alapalkissa. Tyhjän työpyödän eteen se kuitenkin ilmestyy hyväksyttävän käyttöehto-sopimuksen kanssa. Eli kunhan hyväksyt käyttöehdot, itunes avautuu ja jatkaa toimintaansa normaalista.

• Epätoivoinen ilman musiikkia

..näilläkään neuvoilla Macissani. Apua!

Kahdesti olen päivittänyt ohjelman, plistit on poistettu, mikään ei auta. En tiennyt että Macciinkin voi tulla ongelmia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6284
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5763
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3244
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2630
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2564
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2228
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1886
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1779
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1727
    Aihe