vatsan löysä nahka

-62

Lihoin ja laihduin reilut 30kg ja nyt on löysää nahkaa sekä mahan alhaalla että ylhäällä. Vaikuttaa siltä, ettei tämä nahka lähde jumpalla pois. (Vai onko hyviä vinkkejä ihmiselle jolla "ei ole" vatsalihaksia?)Onko keneltäkään operoitu jollain tavalla vastaavaa nahkaa pois ja mitä maksoi ja millaista oli?

12

2944

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyväin aika!!

Kyllä se jumpalla vattanahka kiinteytyy. Siihen menee kyllä useampa kuukaus.
      Jumppaa vain joka toinen päivä. Vaatii wahvaa kanttia, mut maksaa vaivan.

• muuten

pahasti venynyt nahka kiinteydy. Miksi sitä muuten poistettaisiin leikkauksella. Lihaksia voi kylläkin kiinteyttää ja rasvaa polttaa.

• vaan on
        muuten kirjoitti:

pahasti venynyt nahka kiinteydy. Miksi sitä muuten poistettaisiin leikkauksella. Lihaksia voi kylläkin kiinteyttää ja rasvaa polttaa.

Kun vatsanahka on venynyt vuosikymmeniä, ei se muutaman kuukauden (eikä vuodenkaan) jumpalla vetäydy kasaan.

• hidas prosessi
        vaan on kirjoitti:

Kun vatsanahka on venynyt vuosikymmeniä, ei se muutaman kuukauden (eikä vuodenkaan) jumpalla vetäydy kasaan.

Sopivalla esim. selkä-vatsajumpalla lähetään 'rakentamaan' myös ns. syviä lihaksia.

Tälläinen ohjelma auttoi kyllä aivan kirjaimellisesti kokonaisterveydenhallintaa.
        Ultraäänikuva näytti alkavan tyränmuodostusta. Siksi omakuntoutus oli alussa epämiellyttävää jopa kivuliasta.
        Jäin koukkuun säännöllisen jumpan harrastamiseen.

• -62
        hidas prosessi kirjoitti:

Sopivalla esim. selkä-vatsajumpalla lähetään 'rakentamaan' myös ns. syviä lihaksia.

Tälläinen ohjelma auttoi kyllä aivan kirjaimellisesti kokonaisterveydenhallintaa.
        Ultraäänikuva näytti alkavan tyränmuodostusta. Siksi omakuntoutus oli alussa epämiellyttävää jopa kivuliasta.
        Jäin koukkuun säännöllisen jumpan harrastamiseen.

olen yrittänyt jumppaa, kuntosalia joka toinen päivä vuoden ajan ennen rintaleikkausta. Vatsanahka kun on pelkkää nahkaa, siis ihan nahkaa ei se mihkään lähde vaan on rullalla tai kasassa vaikka mitä tekisi. Lihakset voivat kiinteytyä ja jotain sen myötä vaan ei tuo ihan pelkkä nahka.

• iuiottiot
        -62 kirjoitti:

olen yrittänyt jumppaa, kuntosalia joka toinen päivä vuoden ajan ennen rintaleikkausta. Vatsanahka kun on pelkkää nahkaa, siis ihan nahkaa ei se mihkään lähde vaan on rullalla tai kasassa vaikka mitä tekisi. Lihakset voivat kiinteytyä ja jotain sen myötä vaan ei tuo ihan pelkkä nahka.

Nämä jumppaamaan kehottajat eivät ymmärrä meitä joilla on TODELLA valtavasti löysää nahkaa. Jos itsellä on ollut pieni pömppömaha (jollaisen minäkin haluaisin) joka on lähtenyt jumppaamalla, ei ymmärrä että jollakin on todella paljon ylimääräistä venynyttä nahkaa ja usein vielä läskiä täytteenä, eikä siihen enää auta muu kuin kirurgin veitsi.

Jos olette huomanneet, näiden telkkarin laihdutusohjelmien ihmisiä ei näytetä enää alastomina kovan laihtumisen jälkeen, koska se valtava ryppyinen reppu olisi kamalan näköinen. Joskus on näkynyt hiukan vahingossa sitä tutun näköistä ryppyistä vatsanahkaa. Samoin olisi mielenkiintoista nähdä näiden Painonvartijoiden vuoden laihduttajien vatsat ja muu kroppa, minkä näköistä nahkaa sieltä vaatteiden alta löytyy.

• kevätpeikko

hei...itse 3 raskauden ja jokaisen lapsen myötä 20 kiloa -20 kiloa teki hurjan lopputuloksen olen urheilut kuntosalit ruokavalio ollut kunnossa viimesimmän myötä...löysää nahkaa jäi ja pysyi samoin rinnat meni mutta 25pv4 vihdoin leikattiin ja vatsan operaation hinnaksi tuli 3300e vatsalihaksia ei kiristetty olivat hyvässä kunnossa eikä imujakaan kuulunut mutta lopputulos itselläni ihana vaikka vielä turvonnut jalkapallo =)) ei enään kutinaa eikä tulehduksen alkuja röllyn alla...itse olen parantunu hyvin tänään 10 pv leikkauksesta mutta sekin yksilöllistä..sinuna rohkeasti tarttuisin tuumasta toimeen joko yksityiselle tai jos todella paha saattaisit päästä omalääkärinkin lähetteen kanssa?

• -62

kiitos valaisevasta viestistä kevätpeikko! Ei tuo nyt niin kamalan hintaista ole tuo leikkaus mitä kuvittelin. Mitä sulle tarkalleen tehtiin? Varmasti vaati yhden yön sairaalassa oloa? Teitkö hintavertailuja? Minulla on semmoista rullanahkaa ihan tuossa alavatsalla ja kun housut ovat jalassa on ällö makkara myös rintojen alla. Maaliskuussa laitettiin rinnat eli tehtiin ripustus ja tämä on ollut vuosien haave joka nyt toteutui.Vielä ois vatsa. Kun nyt ei taas lihoisi uudelleen. Miten muuten vatsa reagoi jos lihomaan rupeaa, venyykö helposti entiselleen?(Teen kyllä kaikkeni ettei niin käy).Kun nyt ryntäät saa maksetuksi on vakavassa harkinnassa tämä vatsanahan kiristys tai mitä sille nyt tehdään. Tuliko pitkä sairasloma?

• kevätpeikko
        -62 kirjoitti:

kiitos valaisevasta viestistä kevätpeikko! Ei tuo nyt niin kamalan hintaista ole tuo leikkaus mitä kuvittelin. Mitä sulle tarkalleen tehtiin? Varmasti vaati yhden yön sairaalassa oloa? Teitkö hintavertailuja? Minulla on semmoista rullanahkaa ihan tuossa alavatsalla ja kun housut ovat jalassa on ällö makkara myös rintojen alla. Maaliskuussa laitettiin rinnat eli tehtiin ripustus ja tämä on ollut vuosien haave joka nyt toteutui.Vielä ois vatsa. Kun nyt ei taas lihoisi uudelleen. Miten muuten vatsa reagoi jos lihomaan rupeaa, venyykö helposti entiselleen?(Teen kyllä kaikkeni ettei niin käy).Kun nyt ryntäät saa maksetuksi on vakavassa harkinnassa tämä vatsanahan kiristys tai mitä sille nyt tehdään. Tuliko pitkä sairasloma?

huomenta =) tein hintavertailuja ja päädyin laatukirurgiaan jo monen lukeman viestiketjun ja konsultaatio käynnin jälkeen enkä kadu palvelu oli erinomaista.jouduin olemaan sairaallassa pe-su sillä samalla laitettiin mentorin implantit.sairaslomaa suosittelevat 1kk korjatkaa joku jos puhun omiani itselläni 5 viikkoa kesälomaa jonka nyt pidän "sairaslomana"sen verran raskas työ että ehkä tuokaan ei riitä mutta aika näyttää en kyllä kadu ollenkaan.tuosta venymisestä en osaa sanoa ja itse yritän nyt saada 2-3kkdessa vielä 2kiloa alas omaan painoon eli 61 kiloon ja kans pidettyä siinä.tässä linkki mitä vatsalle tehdään leikkauksessa vaikka laatukirurgian linkki pätee varmaankin kaikissa paikoissa http://www.laatukirurgia.fi/vatsanmuotoilu.htm

• tuliko hyvä tulos?

Minulla taas aikoinaan kohtu leikattiin ja koko alavatsan laidasta laitaan on arpi, hermot poikki ja vatsa roikkuu tuon arven päällä. Arven kohta hikoilee ja tulehtuu välillä vaikka yritänkin hoitaa sitä hyvin. Minua kiinnostaisi ko. leikkaus ja rasvaimu, sillä mikään jumppa ei tehoa tuohon makkaraan, eikä rasva lähde laihduttamalla siitä.

• kevätpeikko
        tuliko hyvä tulos? kirjoitti:

Minulla taas aikoinaan kohtu leikattiin ja koko alavatsan laidasta laitaan on arpi, hermot poikki ja vatsa roikkuu tuon arven päällä. Arven kohta hikoilee ja tulehtuu välillä vaikka yritänkin hoitaa sitä hyvin. Minua kiinnostaisi ko. leikkaus ja rasvaimu, sillä mikään jumppa ei tehoa tuohon makkaraan, eikä rasva lähde laihduttamalla siitä.

hei...=)) kävin siis laatukirurgian kautta tallinnassa ja olen erittäin tyytyväinen tulokseen itselläni oli pahasti roikkuva.tutustu tuohon edellisen kirjoitukseni linkkiin siinä aika hyvin selostus mahatoimenpiteestä itseni mielestä tuo 3300e on loppujen lopuksi mitätön hinta tähän ihanaan itsetunnon/olotilaan ja vaikka leikkauksesta on huomenna perjantaina vasta kaksi vkkoa on maha vielä turvonnut mutta se mitä nyt näen peilistä =))) olisi pitänyt mennä jo silloin kun ensi kertaa asiaa mietin..siihen sisältyy jonkinlainen rasvaimu siitä tuossa linkissä enenmän itselleni ei tehty sitä...

• Sveulja

missä klinikkasaa oot käynyt?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      50
      2234
    2. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      922
    3. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      904
    4. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      24
      889
    5. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      863
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      51
      831
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      118
      819
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      9
      753
    9. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    10. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      733
    Aihe