naisen lehmittely

Suomimimmi

Hei!

Olen ihmetellyt mitä tarkoitetaan naisen lehmittelyllä eli mitä miehet sillä haluavat ilmaista? MIksi naista nimitellään lehmäksi? MInkälainen nainen on lehmä? Itselleni ei ole asia ihan selvinnyt, kertokaa minullekin????

Epätietoinen lehmä

40

5007

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

yhden kerran "lehmitelty", ja ei kyllä kivalta tuntunut. Kaverin mies suuttui kerran mulle, ihan aiheetta vielä, ja haukkui lehmäksi samalla.
      ajattelisin, että tarkoittaa jotain "vittumainen ämmä"....tai sinnepäin:)

• Mahtisonni*

Minä en pidä lainkaan pahana jos naiset sanovat jälkeenpäin, että olen oikea sonni!

• Suomimimmi

Se on hämmentävää, etenkin kun saa kuulla sen komealta, kuuluisalta ja arvovaltaiselta mieheltä, jolla ei sinänsä ole mitään syytä tulla minua henkilökohtaisella tasolla loukkaamaan! Jos tuntemattomalle naiselle heittää tommosta ilman selkeää syytä niin se kyllä lähinnä hämmentää. Ajattelin, että vikana on se, että olen isorintainen. Toinen vika, mikä minussa on, on kait se, että olen jo yli viisikymppinen. Tuskin parikymppistä ja pienirintaista naista lehmiteltäisiin???

Minua on myös huoriteltu syyttä suotta arvovaltaiselta taholta. Tosin huorittelija itse oli humalassa, mikä saattaa sitten selittää näiden miesten käytöksen. Humalassa ihmiset saattavat käyttäytyä huonosti ilman sen kummempaa syytä tai syystä, joka jää kuulijalle ainakin hiukan epäselväksi. Huonoa käytöstä ja alkoholin aiheuttamaa arvostelukyvyn puutetta.

Ulkoinen komeus tai arvovaltainen asema ei takaa hyvää käytöstä.

• Suomimimmi
        Mahtisonni* kirjoitti:

Minä en pidä lainkaan pahana jos naiset sanovat jälkeenpäin, että olen oikea sonni!

Heh, sonnittelu on hiukan eri asia kuin lehmittely, mut voi olla, että miehet eivät ymmärrä miltä naisesta tuntuu lehmittely. Sonnittelu ja lehmittely ovat eri asia. Lehmittely ei naista imartele, sonnittelu ilmeisesti imartelee miestä. Siinä on se pieni ero!

• Suomimimmi
        Mahtisonni* kirjoitti:

Eikä ollut kyse jälkeenpäin lehmittelystä vaan tässä tapauksessa lehmiteltiin naista etukäteen eli tuntematonta naista tullaan lehmittelemään syystä joka jäi siis hiukan epäselväksi...

• Suomimimmi

Itse asiassa olen itsekin kokenut saman, että naistuttavan mieskaveri lehmitteli minua ja aiheetta. Vaikutti lähinnä siltä, että naistuttavan mies halusi purkaa minuun vihaansa, joka itse asiassa kohdistui hänen naisystäväänsä. Joskus syyttömät saavat toisten vihat niskaansa eli joutuvat roskakoriksi, johon kaadetaan oma katkeruus.

• sama juttu
        Suomimimmi kirjoitti:

Itse asiassa olen itsekin kokenut saman, että naistuttavan mieskaveri lehmitteli minua ja aiheetta. Vaikutti lähinnä siltä, että naistuttavan mies halusi purkaa minuun vihaansa, joka itse asiassa kohdistui hänen naisystäväänsä. Joskus syyttömät saavat toisten vihat niskaansa eli joutuvat roskakoriksi, johon kaadetaan oma katkeruus.

että sen kaverin miehen olisi pitänyt naiselleen olla vihainen tietystä syystä, mutta haukkuikin minut vaikken mitenkään edes ollut osallinen tapahtumiin. muuta kuin olin väärässä paikassa väärään aikaan:)
        ja muuten, olen pienirintainen, ja hento. ja olin silloin jotain 25,kun tuo sattui.
        että ei se kokoa katsonut!
        olen tuo aikaisempi vastaaja siis.

• hmm...
        Suomimimmi kirjoitti:

Se on hämmentävää, etenkin kun saa kuulla sen komealta, kuuluisalta ja arvovaltaiselta mieheltä, jolla ei sinänsä ole mitään syytä tulla minua henkilökohtaisella tasolla loukkaamaan! Jos tuntemattomalle naiselle heittää tommosta ilman selkeää syytä niin se kyllä lähinnä hämmentää. Ajattelin, että vikana on se, että olen isorintainen. Toinen vika, mikä minussa on, on kait se, että olen jo yli viisikymppinen. Tuskin parikymppistä ja pienirintaista naista lehmiteltäisiin???

Minua on myös huoriteltu syyttä suotta arvovaltaiselta taholta. Tosin huorittelija itse oli humalassa, mikä saattaa sitten selittää näiden miesten käytöksen. Humalassa ihmiset saattavat käyttäytyä huonosti ilman sen kummempaa syytä tai syystä, joka jää kuulijalle ainakin hiukan epäselväksi. Huonoa käytöstä ja alkoholin aiheuttamaa arvostelukyvyn puutetta.

Silloin ihmisen todellinen luonne paljastuu. Selvinpäin jokainen hiukan teeskentelee.

• Suomimimmi
        hmm... kirjoitti:

Silloin ihmisen todellinen luonne paljastuu. Selvinpäin jokainen hiukan teeskentelee.

Niin no alkoholi ainakin löysää estoja ja vähentää itsekritiikkiä. Tulee ehkä sitten sanottua sellaista mitä ei niin tarkoitakaan. Arvostelukyky heikkenee humalassa. Seuraavana päivänä voi iskeä morkkis.

• Anonyymi
        Suomimimmi kirjoitti:

Mulla on samoja kokemuksia. Isosta rinnoista saa kuulla ja huorittelu on yleistä etenkin siellä missä viina vuolaana virtaa.
        Maho lehmä

• Möö.

Lehmittely ja huorittelu tarkoittavat suunnilleen samaa asiaa. Hullua noissa nimityksissä on se, että niillä viitataan logiikan vastaisesti useimmiten niihin naisiin, joita ei saada lämpenemään tai jotka muuten vain ovat "hankalia" - sanovat vastaan, edustavat auktoriteetteja, eivät suostu seuraksi, kopeloitaviksi tai sänkyyn ja niin edelleen. Tuolla alempana epäilet, että rintojen koolla olisi jotain tekemistä asian kanssa, ja niinhän sillä onkin: mitä uhkeampi rintamus, sen enemmän harmittaa puutteeseen jäänyttä miestä.

Minua ei ole rinnoistani huolimatta lehmitelty koskaan. Huoriteltu on kerran 80-luvulla, kun kävin aamukolmelta kertomassa asuntolan alakerran nuorille miehille, että örveltäminen ja suora huuto saisi loppua, koska minulla oli tentti kello 8 aamulla. Avasivat oven, huusivat "huora!" ja paiskasivat oven kiinni. Seurasi aika huvittava näytös: ovi paiskautui taas auki, pojat huusivat huoraa, paiskasivat oven kiinni, ovi paiskautui taas auki, pojat huusivat huoraa ja läimäyttivät oven kiinni jne., kunnes yksi pojista pillahti itkuun (!) ja sulki oven nätisti.

Outoa tuossa tapauksessa siis oli se, että pyysin poikia olemaan hiljaa, joten olin siis huora. Olin varmaan lehmäkin samalla logiikalla.
      Nuo opiskelijapojat olivat muuten opettajankoulutuslaitoksesta, joten nimitykset ja asenteet lienevät päässeet jakoon jälkipolvillekin.

• Suomimimmi

Aha. Siis miehellä on pettymyksiä ja turhautumista, jota kannattaa purkaa syyttömiin. Justiinsa.

Varmaan ovat mainitsemasi opiskelijapojat vieneet oppia eteenpäin, heh, heh.

• Pistemies

Itse sanon lehmän näköisiä naisia lehmiksi. Eli tukevia tai muuten vahvarakenteisia.

Huoraksi toki haukutaan vähän kaikkia, mutta itse käyttäisin sitä nimenomaan heihin, jotka itseään jakavat. Tosin en viitsi tuollaista elämäntyyliä kovin paljoa moralisoida, joten huora on todella harvoin käytetty sana minun sanavarastossani. Tosin enpä yleensäkkään ihmisiä haukkumanimillä hauku.

• Suomimimmi

Vai että metsään. No, metsästä löytyy hirvilehmä ja silläkin on sarvet. Ulkonäön perusteella voisi miehiäkin haukkua, mutta naistahan yleensä ulkonäön perusteella moititaan. Ulkoinen kauneus ei kuitenkaan kerro ihmisestä eikä edes naisesta aivan kaikkea.

Minkä näköinen on lehmän näköinen nainen???? Heh. Suomalaiset naiset keskimäärin ovat vahvarakenteisempia ja tukevampia kuin vaikkapa ranskalaiset, mutta se ei tehne kenestäkään vielä huonoa tai halveksittavaa naista?

Huoraksi haukkuminen jonain yleisnimityksenä kaikille naisille osoittaa naissukupuolen halveksuntaa. Mistäs moinen? Jos ns. "itseään jakavat" naiset ovat huoria niin mitä ne itseään jakavat miehet sitten ovat, sillä eivät naiset itseään yksinään voi jakaa, aina siinä jakotilaisuudessa on myös se toinen osapuoli eli mies mukana!

Vastakohta niille naisille, jotka eivät osallistu jakeluun on ilmeisestikin pihtari.

Herää kysymys, löytyykö herrojen sanavarastosta enää sanaa nainen ollenkaan ja ketkä herran enkelit siihen kategoriaan sitten hyväksytään???

• Suomimimmi
        Suomimimmi kirjoitti:

Vai että metsään. No, metsästä löytyy hirvilehmä ja silläkin on sarvet. Ulkonäön perusteella voisi miehiäkin haukkua, mutta naistahan yleensä ulkonäön perusteella moititaan. Ulkoinen kauneus ei kuitenkaan kerro ihmisestä eikä edes naisesta aivan kaikkea.

Minkä näköinen on lehmän näköinen nainen???? Heh. Suomalaiset naiset keskimäärin ovat vahvarakenteisempia ja tukevampia kuin vaikkapa ranskalaiset, mutta se ei tehne kenestäkään vielä huonoa tai halveksittavaa naista?

Huoraksi haukkuminen jonain yleisnimityksenä kaikille naisille osoittaa naissukupuolen halveksuntaa. Mistäs moinen? Jos ns. "itseään jakavat" naiset ovat huoria niin mitä ne itseään jakavat miehet sitten ovat, sillä eivät naiset itseään yksinään voi jakaa, aina siinä jakotilaisuudessa on myös se toinen osapuoli eli mies mukana!

Vastakohta niille naisille, jotka eivät osallistu jakeluun on ilmeisestikin pihtari.

Herää kysymys, löytyykö herrojen sanavarastosta enää sanaa nainen ollenkaan ja ketkä herran enkelit siihen kategoriaan sitten hyväksytään???

Ai niin, pieni virhe, hirvilehmällä ei taida olla sarvia, se on nutipää. Tosin en ole ihmisuroksellakaan nähnyt sarvia...tai sitten on kyseessä ollut herra piru itse. Se se varmasti olikin! :)

• Suomimimmi

Mitä ovat sitten lehmännäköiset miehet? Ilmeisesti sitten sonneja. Tuppaa olemaan niin, että teini-iässä nainen on vielä aika norja ja solakka, mutta keski-iässä alkaa toi vyötärö tukevoitua - ei pelkästään naisella vaan myös miehellä. Ihminen ikääntyy ja aineenvaihdunta hidastuu iän myötä. Ihminenhän ei lajina ole kuolematon, kuten ehkä miehetkin ovat huomanneet.

Ikääntyvää naista ei siis kunnioiteta. Olisiko hyvä ratkaisu kun tapettais pois kaikki ikääntyvät naiset, jotka ovat alkaneet näyttää erehdyttävästi lehmiltä? Naisen elinikä saisi lakisääteisesti olla vain noin 30-40 vuotta, mutta viisikymppiset ovat sitten jo lehmiä, joilla ei ole oikeutta minkäänlaiseen kunnioitettavaan naiseuteen. He kun eivät ole enää missimallia vaan jo ikääntyneitä ja kenties sairaitakin.

• Pistemies
        Suomimimmi kirjoitti:

Mitä ovat sitten lehmännäköiset miehet? Ilmeisesti sitten sonneja. Tuppaa olemaan niin, että teini-iässä nainen on vielä aika norja ja solakka, mutta keski-iässä alkaa toi vyötärö tukevoitua - ei pelkästään naisella vaan myös miehellä. Ihminen ikääntyy ja aineenvaihdunta hidastuu iän myötä. Ihminenhän ei lajina ole kuolematon, kuten ehkä miehetkin ovat huomanneet.

Ikääntyvää naista ei siis kunnioiteta. Olisiko hyvä ratkaisu kun tapettais pois kaikki ikääntyvät naiset, jotka ovat alkaneet näyttää erehdyttävästi lehmiltä? Naisen elinikä saisi lakisääteisesti olla vain noin 30-40 vuotta, mutta viisikymppiset ovat sitten jo lehmiä, joilla ei ole oikeutta minkäänlaiseen kunnioitettavaan naiseuteen. He kun eivät ole enää missimallia vaan jo ikääntyneitä ja kenties sairaitakin.

Luonnollisesti ihminen lihoo ja tukevoituu vanhetessaan. Sille muutokselle vaan pystyy tekemään paljon jos ei istu vanhasta tottumuksesta perseellään, vaan urheilee nuoresta lähtien.

Kyllähän vanhoja naisia saa olla olemassa ja pitääkin olla, mutta monia heistä tuo lehmä sana tuppaa kuvaamaan aika hyvin. Varsinkin kun lihavuus yleistyy yleistymistään. Maisemahaittana kyseiset ihmiset kyllä hyväksyn, mutten kyllä lähtisi heidän ulkonäköään valheellisesti kehumaan saatika koskemaan heihin.

Ja ei. Kenelläkään ei ole oikeutta ihailun kohteena olemiseen, vaan se paikka täytyy ansaita.

• Suomimimmi
        Pistemies kirjoitti:

Luonnollisesti ihminen lihoo ja tukevoituu vanhetessaan. Sille muutokselle vaan pystyy tekemään paljon jos ei istu vanhasta tottumuksesta perseellään, vaan urheilee nuoresta lähtien.

Kyllähän vanhoja naisia saa olla olemassa ja pitääkin olla, mutta monia heistä tuo lehmä sana tuppaa kuvaamaan aika hyvin. Varsinkin kun lihavuus yleistyy yleistymistään. Maisemahaittana kyseiset ihmiset kyllä hyväksyn, mutten kyllä lähtisi heidän ulkonäköään valheellisesti kehumaan saatika koskemaan heihin.

Ja ei. Kenelläkään ei ole oikeutta ihailun kohteena olemiseen, vaan se paikka täytyy ansaita.

Ajatella, vanhoille naisille on nyt suotu olemassaolon oikeus! Ja lihavatkin saavat ilmeisesti olla olemassa, ihmeellinen armonsäde jostain paistaa siis.

Kaikki hoikat ja nuoretkaan naiset eivät välttämättä ole missejä ja kauniita, mutta on hiukan sivistyksestä kiinni, että pitääkö mennä möläyttämään kaikkea päin naamaa. Vaikka oliskin sitä mieltä, että joku on lehmän näköinen niin sen mielipiteen voi pitää omana tietonaan.

Jostain luin kyllä kommentin, että keski-ikäisenä nainen kukoistaa.

Ei ne miehetkään keski-iässä välttämättä ole niin komeita tai komea kaljamaha on monellakin. Isoilla rumiluksilla kaljamahoilla on kuitenkin mielestään oikeus tulla aukomaan päätään naiselle jos ei naisen ulkoinen olemus satu miellyttämään, olen huomannut.

"Kenelläkään ei ole oikeutta ihailun kohteena olemiseen, vaan se paikka täytyy ansaita", kirjoitat. Heh, se miksi tai ketä joku ihailee on kylläkin kauhean subjektiivinen asia. Onko lehmittelyyn miehillä joku yleinen oikeus ja kuuluuko se hyviin käytöstapoihin?

Sanot hyväksyväsi lihavat ihmiset maisemahaittana. Ajatella. Kyllä meidän naistenkin pitää katsella kaljamahoja ja juoppoja miehiä maisemassa. Koskea ei ole pakko ja kaikilla on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen. Joillakin poliitikoilla tosin on tapana tulla halaamaan lupia kyselemättä, että tätäkin "lehmää" on halattu kumma kyllä!

• Suomimimmi
        Pistemies kirjoitti:

Nainenkaan ei ole pelkästään seksiobjekti vaan myös ihminen. Tuppaa olemaan niin, että ikääntymisen myötä tulee sairauksia. Itsellenikin on tehty ohitusleikkaus. Olen selvinnyt myös yhdestä lievästä sydänkohtauksesta ja yhdestä lievästä aivoinfarktista, joten saan olla kiitollinen siitä, että ylipäätään olen vielä hengissä.

Tietenkin loukkaannun lehmittelystä. Jos kaiken sairastelun jälkeen pitää vielä näyttää missikandidaatilta niin onhan se kova vaatimus. Hyvä kun on vielä hengissä!

Naisillakin on muutakin tekemistä kuin miettiä aamusta iltaan ulkonäköään! Pitää tehdä töitäkin välillä.

• Pistemies
        Suomimimmi kirjoitti:

Ajatella, vanhoille naisille on nyt suotu olemassaolon oikeus! Ja lihavatkin saavat ilmeisesti olla olemassa, ihmeellinen armonsäde jostain paistaa siis.

Kaikki hoikat ja nuoretkaan naiset eivät välttämättä ole missejä ja kauniita, mutta on hiukan sivistyksestä kiinni, että pitääkö mennä möläyttämään kaikkea päin naamaa. Vaikka oliskin sitä mieltä, että joku on lehmän näköinen niin sen mielipiteen voi pitää omana tietonaan.

Jostain luin kyllä kommentin, että keski-ikäisenä nainen kukoistaa.

Ei ne miehetkään keski-iässä välttämättä ole niin komeita tai komea kaljamaha on monellakin. Isoilla rumiluksilla kaljamahoilla on kuitenkin mielestään oikeus tulla aukomaan päätään naiselle jos ei naisen ulkoinen olemus satu miellyttämään, olen huomannut.

"Kenelläkään ei ole oikeutta ihailun kohteena olemiseen, vaan se paikka täytyy ansaita", kirjoitat. Heh, se miksi tai ketä joku ihailee on kylläkin kauhean subjektiivinen asia. Onko lehmittelyyn miehillä joku yleinen oikeus ja kuuluuko se hyviin käytöstapoihin?

Sanot hyväksyväsi lihavat ihmiset maisemahaittana. Ajatella. Kyllä meidän naistenkin pitää katsella kaljamahoja ja juoppoja miehiä maisemassa. Koskea ei ole pakko ja kaikilla on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen. Joillakin poliitikoilla tosin on tapana tulla halaamaan lupia kyselemättä, että tätäkin "lehmää" on halattu kumma kyllä!

"Ei ne miehetkään keski-iässä välttämättä ole niin komeita tai komea kaljamaha on monellakin. Isoilla rumiluksilla kaljamahoilla on kuitenkin mielestään oikeus tulla aukomaan päätään naiselle jos ei naisen ulkoinen olemus satu miellyttämään, olen huomannut."

Samaa luokkaa ne kommentit ovat naisten suusta rumien miesten kohdalla. Itseasiassa usein jopa pahempia, koska miesten haukkuminen on yhteiskunnallisesti hyväksyttävämpää kuin naisten haukkuminen.

"pitääkö mennä möläyttämään kaikkea päin naamaa. Vaikka oliskin sitä mieltä, että joku on lehmän näköinen niin sen mielipiteen voi pitää omana tietonaan."

Aika harva näitä möläytyksiä huvikseen tekee, vaan ne ovat suuttumuksen tulosta. Itselläni ei ole kyllä tapana päin naamaa mitään tuollaisia laukoa. Lähinnä arvostelen ihmisten ajatuksia ja tekoja enkä ulkonäköä. Tosin joskus saatan jollekkin toiselle mainita, että joku lehmä yritti lähennellä minua, jolloin hänelle tulee selvä kuva minkä näköisestä naisesta on kyse. Tosin aika harvoin tällaistakaan tulee nykyään tehtyä. Nuorempana enemmänkin.

• Suomimimmi
        Pistemies kirjoitti:

"Ei ne miehetkään keski-iässä välttämättä ole niin komeita tai komea kaljamaha on monellakin. Isoilla rumiluksilla kaljamahoilla on kuitenkin mielestään oikeus tulla aukomaan päätään naiselle jos ei naisen ulkoinen olemus satu miellyttämään, olen huomannut."

Samaa luokkaa ne kommentit ovat naisten suusta rumien miesten kohdalla. Itseasiassa usein jopa pahempia, koska miesten haukkuminen on yhteiskunnallisesti hyväksyttävämpää kuin naisten haukkuminen.

"pitääkö mennä möläyttämään kaikkea päin naamaa. Vaikka oliskin sitä mieltä, että joku on lehmän näköinen niin sen mielipiteen voi pitää omana tietonaan."

Aika harva näitä möläytyksiä huvikseen tekee, vaan ne ovat suuttumuksen tulosta. Itselläni ei ole kyllä tapana päin naamaa mitään tuollaisia laukoa. Lähinnä arvostelen ihmisten ajatuksia ja tekoja enkä ulkonäköä. Tosin joskus saatan jollekkin toiselle mainita, että joku lehmä yritti lähennellä minua, jolloin hänelle tulee selvä kuva minkä näköisestä naisesta on kyse. Tosin aika harvoin tällaistakaan tulee nykyään tehtyä. Nuorempana enemmänkin.

Tosta mulla ei ole käsitystä, että onko miesten haukkuminen yhteiskunnallisesti hyväksytympää kuin naisten haukkuminen. Mulla oli tapana ennen muinoin kunnioittaa miehiä, enkä koskaan nimitellyt heitä mitenkään. En vieläkään yleensä nimittele ketään, mutta käsitykseni miehistä on ikävä kyllä pettymysten myötä muuttunut negatiivisempaan suuntaan. Ilmeisesti miehilläkin on omat pettymyksensä.

Suutuspäissään ja vihapäissään itse kukin tulee joskus sanoneeksi sellaista mitä ei aivan tarkoita, ikävä kyllä. Joskus vaan ei ymmärrä mitä syytä vihaan jollakulla on jos kyse on vielä kaiken lisäksi tuntemattomasta. Alkoholi tunnetusti aiheuttaa aggressiivista käytöstä ja puhutaankin "rähinäviinan" juomisesta.

• Anonyymi
        Suomimimmi kirjoitti:

Hyvin kirjoitettu!😆

• Anonyymi
        Pistemies kirjoitti:

Pistemiehelle sanoisin että kyllä ne miehetkin ikääntyvät ja tukevoituvat ja ovat maisemahaittana kaljamahoineen! Ulkonäkö ei kuitenkaan kerro ihmisestä kaikkea. On sivistymätöntä lehmitellä ja huoritella naisia!

• cow and chicken

lehmä on kaunis eläin. Suuret ruskeat silmät ja pitkät ripset ;)

Ja isot "tissit". Eiks miehet sellasta haluis :D?

Miks sit jotkut miehet sanoo naisia kissoiksi? Karvaisia ja viiksekkäitä otuksia, jotka kusevat hiekkalaatikkoon.

Eli elukoista löytyy hyvät ja huonot puolet.

• Suomimimmi

Viikset mullakin on, että sikäli kävisin kissasta hyvin. En kuse hiekkalaatikkoon, mutta rakas kollikissani Hjalmar tekee sen. Hjalmar on yksinäisen naisen paras ystävä, pesee muutamat arvovaltaisetkin herrat mennen tullen! Kissa pystyy siihen mihin moni mies ei!

En ole muuten kovin karvainen, että ilmeisesti olen edelleen nainen vaikka olenkin keski-ikäinen ja sairas, tapettava otus. Ja lehmä jollekin entiselle ministerille.

• Pig_Boss

Olet juuri sellainen jolle haluaisin lähettää kuumia tekstareita, mutta en uskalla!

• Suomimimmi

Mikä miehiä sitten pelottaa?

Entinen ulkoministerikin pisti tekstaria menemään puolen tunnin tuttavuuden jälkeen ja miten kävi?

Tosin miksi pitää lähettää kuumia viestejä tuntemattomalle naiselle puolen tunnin tuttavuuden jälkeen???

• kelle viestittelee..
        Suomimimmi kirjoitti:

Mikä miehiä sitten pelottaa?

Entinen ulkoministerikin pisti tekstaria menemään puolen tunnin tuttavuuden jälkeen ja miten kävi?

Tosin miksi pitää lähettää kuumia viestejä tuntemattomalle naiselle puolen tunnin tuttavuuden jälkeen???

"Entinen ulkoministerikin pisti tekstaria menemään puolen tunnin tuttavuuden jälkeen ja miten kävi?"

Ja sitten sä kysyt että mikä pelottaa... Heh

• Suomimimmi
        kelle viestittelee.. kirjoitti:

"Entinen ulkoministerikin pisti tekstaria menemään puolen tunnin tuttavuuden jälkeen ja miten kävi?"

Ja sitten sä kysyt että mikä pelottaa... Heh

Niin no jos lähettelee kuumia viestejä tuntemattomalle naiselle niin ei ehkä tule ajatelleeksi innostuksissaan miltä se toisen osapuolen mielestä tuntuu. Jospa toisella osapuolella ei olekaan yhtä kuumia fiiliksiä.

• varten

menit oikein rekkautumaan.

Suomalainen lehmä on viisas,

toisin kuin haiseva sika.

• Perkele....

Kerran yks ystävätär juotti mut humalaan, sit se kyyditsi mua kotiini mutta päättikin mennä omille kämpilleen. Mua ärsytti ja vitutti kun olin kännissä ja sanoin sitä lehmäksi kun se ajoi tahallaan mun kotiin menevän liittymän ohi, olis ollu aamulla töitä ja kaikkee ja mua ärsytti se humala. En mä tarkoittanut sillä lehmällä mitään sinänsä, se oli ensimmäinen asia mikä juolahti mieleen.

Se suuttu ihan helvetisti siitä. Sit mä änkkäsin jotain kun en tajunnu että mikä siinä oli niin paha sitte olevinaan. Siihen se kaveruus sitten kaatu kun oonhan mä sille vittuillut aikaisemminkin kaikenlaista kaverihengessä ja nyt se kilahti täysin ja mua vitutti sen kilahtaminen ja annoin homman olla... ja sitten kun se koitti hieroo sovintoo niin mä nuljusin ja koko paska kaatu sitten siihen.

Sääli. Se oli omalla tavallaan hirmu mukava :-/

• Suomimimmi

Juu. Kyl sitä suutuspäissään tulee sanoneeksi kaikenlaista, vaikkei niin tarkoittaiskaan. Harmi homma jos ystävyys kaatui.

En usko, et miehetkään tykkää jos niitä siaksi nimittelee. Nimittelyt kannattaa nielaista ja ilmaista kiukkunsa muulla tavalla, jos pystyy suutuspäissään harkitsemaan sen verran. Kiukkupäissään ei aina pysty harkitsemaan sanomisiaan, ikävä kyllä.

• Suomimimmi
        Suomimimmi kirjoitti:

Juu. Kyl sitä suutuspäissään tulee sanoneeksi kaikenlaista, vaikkei niin tarkoittaiskaan. Harmi homma jos ystävyys kaatui.

En usko, et miehetkään tykkää jos niitä siaksi nimittelee. Nimittelyt kannattaa nielaista ja ilmaista kiukkunsa muulla tavalla, jos pystyy suutuspäissään harkitsemaan sen verran. Kiukkupäissään ei aina pysty harkitsemaan sanomisiaan, ikävä kyllä.

Miten se humalaan juottaminen luonnistaa jos ei halua juoda? Aika harvoin kyl aikuista ihmistä juotetaan, vaan usein hän itse juo kun tarjotaan tai tyrkytetään.

• -JT

Tulee tuosta lehmittelystä niin elävästi mieleen peruskouluaikaiset 'kovis' pojat, jotka koulun nurkalla vetivät tupakkaa suu tiukkana. Kaikki tytöt olivat niin kamalia lehmiä :) Ainakin kaikki joille oli muotoja jo tullut. Pituuskin oli niin pahasta... olisivat vaan pojat jättäneet ne tupakkihenkoset vähemmälle, niin olisi voinut omakin pituuskasvu jossainvaiheessa innostua...

Siitä en sitten tiedä, että miksi aikuiset miehet tuollaiseen hätävetoon sortuvat. Kaipa se on joku uhkaavan tai pettymyksellisen tilanteen aiheuttama taantuma :D

• suurvisiiri99

jos nainen on roteva ja/tai lihava ja ikää sen verran, että paikat roikkuu, niin sehän näyttää ihan lehmältä.

Mutta ei kai tuota kukaan täysjärkinen päin naamaa sano? Kuten muutakaan loukkaavaa.

• Suomimimmi

Mä olen aika harteikas ja isorintainen. Painan 86 kiloa, et en ole vallan pieni ja sirokaan. Pituutta on 167,5 senttiä. Navanympärys on epäterveelliset yli 100 senttiä ja sairastankin sepelvaltimotautia.

Mulle on sanottu päin naamaa, että olen lehmä. Pari tyyppiä on sanonut näin päin naamaa ja toisessa tapauksessa kyse on ystävättären poikakaverista, jolla ei mitään järjellistä syytä moiseen ollut. Vihaa siellä tietysti oli takana roppakaupalla.

Humalassa yks teatterijohtaja nimitteli huoraksi ilman mitään järkevää syytä. Kapakassa on joku tyyppi joskus tullut huorittelemaan, tuntematta minua mitenkään. Että kyllä olen kaikenlaista lehmittelyä ja huorittelua saanut kuulla. Sitä onkin jo alkanut odottaa miehiltä jotain tuollaista. Mitään hyvää ja kaunista on turha yleensä odottaa. En enää edes toivo mitään sellaista enää. Jos joku on ystävällinen, en kykene luottamaan. Alan epäillä ties mitä.

Jos joku kansanedustaja käyttäytyy tuttavallisesti niin hän tietenkin kalastaa ääniä.

Luotan kollikissaani Hjalmariin. TOsin kyllä hänelläkin on syynsä kehrätä minulle! MInähän ruokin häntä! Tosin Hjalmar pystyy pyydystämään hiiriä ja myyriä, että ei hän yksinomaan minun ostamien kissanruokien varassa ole. Mutta minä annan hänelle lämpimän kodin, jossa hän voi nukkua rauhassa ja turvallisesti, joten kannattaa hänen kehrätä.

• Anonyymi

𝐇𝐢𝐝𝐚𝐬𝐥𝐢𝐢𝐤𝐤𝐞𝐢𝐧𝐞𝐧 𝐣𝐚/𝐭𝐚𝐢 𝐡𝐢𝐝𝐚𝐬𝐚̈𝐥𝐲𝐢𝐧𝐞𝐧 𝐥𝐚̈𝐬𝐤𝐢 𝐣𝐨𝐥𝐥𝐚 𝐡𝐢𝐫𝐯𝐢𝐨̈𝐫𝐢𝐧𝐧𝐚𝐭.

• Anonyymi

Tuo tuli jostain viihdeohjelmasta -70 luvulla. (hieman eri sanamuodolla).

• Anonyymi

Lehmä on märehtivä ja utareista maitoa päästelevä elukka. Nainen kaivaa vanhoja asioita esiin ja märehtii niitä sellaisiakin minkä miehet haluaisi jo unohtaa. Asioita jotka heille ei edes aina kuulu. Muistatko kun 1989 maaliskuussa 4 päivänä kello 17.24;35 sanoit näin... Sama nainen kun puhutaan vaikka tunti Jannesta mutta unohdat kerran sanoa hänen nimensä niin nainen kysyy heti kuka? Lehmän utareista tulee maitoa kuten tulee myös naisen utareista. En välttämättä rakasta ihmistä sanoisi lehmäksi mutta jotain samaa niissä on.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      136
      3975
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      88
      1952
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1841
    4. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      54
      1438
    5. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1432
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      132
      1358
    7. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      99
      1302
    8. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      70
      1186
    9. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      69
      1053
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      115
      1040
    Aihe