Zantacista pahoinvointia

Semmoista kysyn, että onko muilla tullut pahoinvointia/vatsakipua Zantacista? Lekuri määräsi maanantaina viikon kuurin 300 mg. Zantacia poretabletteina kaksi kertaa päivässä. Itselläni on tiistaista asti ollut pientä vatsakipua ja mahanpuruja. Ajattelin jo mennä lääkäriin, mutta olo eilisiltana parani ja jostain luin että alkuvaiheessa saattaa oireita esiintyä.
Mites muilla?
0242
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei vielä vastauksia

Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.

Kommentoi aloitusta


blasdadaah kirjoitti:

Semmoista kysyn, että onko muilla tullut pahoinvointia/vatsakipua Zantacista? Lekuri määräsi maanantaina viikon kuurin 300 mg. Zantacia poretabletteina kaksi kertaa päivässä. Itselläni on tiistaista asti ollut pientä vatsakipua ja mahanpuruja. Ajattelin jo mennä lääkäriin, mutta olo eilisiltana parani ja jostain luin että alkuvaiheessa saattaa oireita esiintyä.
Mites muilla?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu