Olen nyt koittanu imaista musaa kolmellakin eri ohjelmalla, Kazaa, Kazaalite ja Winmix:llä.
Onko todellakin niin, että yhden zibaleen imurointi kestää useita minuutteja, joskus jopa 10 min. Missä vika, vai mussa, mitä mä teen väärin. Ja suurin osa ei onnistu ollenkaan. Yhteyteni on ADSL 512/512 laajakaista.
Mikä tökkii?
2
189
Vastaukset
- Firewalk
Latausnopeus riippuu käyttäjien kaistasta. Vaikka yrittäisit ADSL:lä ladata tiedostoa modeemi-käyttäjältä, nopeus olisi silti modeemiluokkaa eli 5-6kb/s max. Mutta koska kaikilla ei onneksi ole modeemia, yhteyden saa nopeammaksikin. Minä olisin jo aika tyytyväinen jos biisi tulisi kymmenessä minuutissa, mulla siinä kestää yleensä 30-40min (modeemi jos et jo arvannut).
Vaikka tuo onkin aika laitonta puuhaa... Niin annan silti neuvon: Sinuna käyttäisin DC :aa, koska silloin lataat tiedostoja suoraan palvelimilta, jolloin päästään lähes aina suurempiin nopeuksiin. Ainoa haitta on, että kappaleita voi löytyä huonommin.- Ecce
Son se dc fiksun ja yksinkertaisen (helpon) näköinen versio tälläiselle aloittelijalle, mutta jostain syystä en sillä löydä MITÄÄN!! Siis, en edes Elvistä, vaikka sitä varmaan on tarjolla joka puolella? Opastusta varmaan kaipais?
Nyt testaan WinMx:ää, ja on se suht hyvä, ja suht selkee, eli tavaraa tulee 2 min - 15 min. haarukassa. Mul on Adsl 512/512. Mutta hei, miten nää lähettäjän nopeudet tulkitaan, ku vaihtoehtoina näkyy: T1, T3, DSL,(joku sano et se ois 750k?) Cable ym.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455020Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481169Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101089- 131083
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76959Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27723