elikä uteliaana kysyisin,että minkälainen naisten parfyymi saa teidän miesten "päät pyörälle"?=D
mikä parfyymi miesten mieleen..?
10
4364
Vastaukset
- vaikkakin olen nainen
olen armoton tuoksujen ystävä ja käytän hyviä tuoksuja ja kokeilen ja ostelen jatkuvasti uusia,mutta kysymykseesi vastaus...kun olin laittanut Lancomen Tresoria sanoi mieheni että mitä tuoksua sulla nyt on kun tuoksut niin ihanalle.Samoin moni on tullut kysymään että mikähän on parfyymisi kun olen laittanut Diorin Tenre Poisonia,se vihreä pullo.Siinä minun ehdotukseni ja nämä tuoksuthan on vanhoja klassikoita mutta saa muiden päät pyörälle,toki pidän näistä itsekin.
- PerfumeBible
lailla parfyymin "kantajan" iästä. eli esimerkiksi tuo Tresor on aivan huumaavan ihana, mutta sopii parhaiten noin 30-vuotiaalle naiselle ja siitä ylöspäin.
Nuoremmilla parhaita ovat sellaiset elämäniloiset tuoksut kuten Britney Spearsin Fantasy tai vastaavat.
Givencyn Lovely Prism on myös aivan ihana tuoksu. Kannattaa kokeilla!- Nimetön
harvemmin pettää...:)
- silinteripytty
Naiset, naiset, naiset...
Ei ole mitään yhtä merkkiä josta miehet hullaantuisivat. Miehet nyt harvemmin edes älyävät parfyymien päälle. Voin sanoa, että kun naisella on hänestä itsestään hyvä, ikäiselleen sopiva tuoksu niin se on vóla! Itse tykkään siitä jos nainen tuoksuu jollekkin hedelmäiselle tuoksulle. Passion hedelmä tuoksuu hyvältä sanon sen. Mutta miehiä kuten naisiakin on niin monenlaisia. Osa pitää ja osa ei. Kaikki on hyvin niin kauan kun nainen ei suihki parfyymiä itseensä liikaa, tuoksu äklön makealta tai liian tunkkaiselta. Myös liian ruusuiset parfyymit eivät ole mielestäni kivoja. Tuovat mieleen mummon kylpyhuoneen. En myöskään haluaisi tyttöni tuoksuvan samalta kuin äitini. - älä osta!!
nuo mitä aiemmin lueteltiin, ovat juuri kamalimman tuoksuisia mitä on olemassa! Poison ja tresor...ja escada.
Sua on nyt juksattu.
Kaikista saa kamalan päänsäryn... - tuoksu
Eikö se se vanilja ollut? ;) Jostain luin että 'tutkimuksien' mukaan useat miehet pitävät vaniljan tuoksusta.
Minunkin nenään todella miellyttävä tuoksu, vaikka nainen olen minäkin. Kunhan ei ole liian imeläksi tehty. - WhiteTeeth
Ruotsalaisessa Cosmossa oli juuri testi jonka mukaan miehet pitivät eniten Escadan Moon Sparklesta. Testattavana oli useita eri tyyppisiä tuoksuja. Tärkeintä on kuitenkin että itse viihyy tuoksunsa kanssa :)
- PH.
Monet miehet ovat kehuneet tuoksuvani hyvälle, kun olen käyttänyt Lancomen Hypnose tuoksua ja on kyllä hyvä tuoksu.
- Nimetön
Aivan ehdoton on Elisabeth Ardenin red door.
- täällä kyselen...
Nimetön kirjoitti:
Aivan ehdoton on Elisabeth Ardenin red door.
Entäs Morganin tuoksut :)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074927Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744261566- 1911138
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111123Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk171036Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826