mikä parfyymi miesten mieleen..?

young woman

elikä uteliaana kysyisin,että minkälainen naisten parfyymi saa teidän miesten "päät pyörälle"?=D

10

4306

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikkakin olen nainen

      olen armoton tuoksujen ystävä ja käytän hyviä tuoksuja ja kokeilen ja ostelen jatkuvasti uusia,mutta kysymykseesi vastaus...kun olin laittanut Lancomen Tresoria sanoi mieheni että mitä tuoksua sulla nyt on kun tuoksut niin ihanalle.Samoin moni on tullut kysymään että mikähän on parfyymisi kun olen laittanut Diorin Tenre Poisonia,se vihreä pullo.Siinä minun ehdotukseni ja nämä tuoksuthan on vanhoja klassikoita mutta saa muiden päät pyörälle,toki pidän näistä itsekin.

    • PerfumeBible

      lailla parfyymin "kantajan" iästä. eli esimerkiksi tuo Tresor on aivan huumaavan ihana, mutta sopii parhaiten noin 30-vuotiaalle naiselle ja siitä ylöspäin.
      Nuoremmilla parhaita ovat sellaiset elämäniloiset tuoksut kuten Britney Spearsin Fantasy tai vastaavat.
      Givencyn Lovely Prism on myös aivan ihana tuoksu. Kannattaa kokeilla!

      • Nimetön

        harvemmin pettää...:)


    • silinteripytty

      Naiset, naiset, naiset...
      Ei ole mitään yhtä merkkiä josta miehet hullaantuisivat. Miehet nyt harvemmin edes älyävät parfyymien päälle. Voin sanoa, että kun naisella on hänestä itsestään hyvä, ikäiselleen sopiva tuoksu niin se on vóla! Itse tykkään siitä jos nainen tuoksuu jollekkin hedelmäiselle tuoksulle. Passion hedelmä tuoksuu hyvältä sanon sen. Mutta miehiä kuten naisiakin on niin monenlaisia. Osa pitää ja osa ei. Kaikki on hyvin niin kauan kun nainen ei suihki parfyymiä itseensä liikaa, tuoksu äklön makealta tai liian tunkkaiselta. Myös liian ruusuiset parfyymit eivät ole mielestäni kivoja. Tuovat mieleen mummon kylpyhuoneen. En myöskään haluaisi tyttöni tuoksuvan samalta kuin äitini.

    • älä osta!!

      nuo mitä aiemmin lueteltiin, ovat juuri kamalimman tuoksuisia mitä on olemassa! Poison ja tresor...ja escada.
      Sua on nyt juksattu.
      Kaikista saa kamalan päänsäryn...

    • tuoksu

      Eikö se se vanilja ollut? ;) Jostain luin että 'tutkimuksien' mukaan useat miehet pitävät vaniljan tuoksusta.
      Minunkin nenään todella miellyttävä tuoksu, vaikka nainen olen minäkin. Kunhan ei ole liian imeläksi tehty.

    • WhiteTeeth

      Ruotsalaisessa Cosmossa oli juuri testi jonka mukaan miehet pitivät eniten Escadan Moon Sparklesta. Testattavana oli useita eri tyyppisiä tuoksuja. Tärkeintä on kuitenkin että itse viihyy tuoksunsa kanssa :)

    • PH.

      Monet miehet ovat kehuneet tuoksuvani hyvälle, kun olen käyttänyt Lancomen Hypnose tuoksua ja on kyllä hyvä tuoksu.

      • Nimetön

        Aivan ehdoton on Elisabeth Ardenin red door.


      • täällä kyselen...
        Nimetön kirjoitti:

        Aivan ehdoton on Elisabeth Ardenin red door.

        Entäs Morganin tuoksut :)?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe