Ikävöin sinua koko ajan, koskaan ennen en ole tuntenut ketään naista kohtaan näin. En vaikka tein lapsenkin toisen kanssa. Kunpa vain näkisimme useammin ja pitempään... Haluaisin sinut pian kokonaan, jotta voisin rakastaa ja helliä sinua aamusta iltaan, kunnes kuolema meidät erottaa.
Ikävä!
5
981
Vastaukset
- exäsi
Minä en halua nähdä sinua koskaan-olit todella itserakas ääliö ja haluan unohtaa sinut totaalisesti!Et ymmärrä,kuinka suurta tuskaa aiheutit minulle ja vaikka joskus ajattelenkin,että voisimme olla yhdessä,järkeni ääni alkaa puhua minulle ja herään houreista todellisuuteen!
- erehdyt tyypistä
Tämä ei todellakaan tarkoita sinua, kuka sitten lie oletkin.
- toisen oma - sinun omasi
on ikävä sinua. Kunpa näkisimme taas pian. En jaksa enää odottaa. Haluaisin silitellä sinua ja tuntea sinut lähelläni.
- toisen oma - sinun omasi
on ikävä. Kunpa näkisimme useammin. Haluaisin viettää kanssasi koko yön, aamunkin. Silitellä, tuntea ja nauttia. En jaksa enää odottaa seuraavaa tapaamistamme vaikka siihen on vain muutama päivä.
- Sinä Rakkaani?
Mullakin on kaamea Ikävä! Nähdään melkein joka päivä mutta ei voi koskettaa vaikka haluaisikin. Koko ajan. Varastetut heket mitä vietämme, lentävät siivillä, aivan liian pian. Tänäänkin tuli kiire tarhaan lasta hakemaan ja minulla kaameat omantunnon tuskat lapsen vuoksi! En voi ymmärtää naista joka ei sinunlaistasi ihanaa rakasta ja helli. Olisin ikikiitollinen jos saisin Sinut omanani pitää....... :'o/ Monet kyyneleet olen vuoksesi itkenyt. Ja itsekin helvetti menin naimisiin reilu kuukausi sitten!!!!!!!!!! Elämä potkii joskus päähän todella rankasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960