Näinhän se arvattiin; alkoholiveron alennus kustannetaan mm. auton vuosiveron nostolla (10 e). Sillä lailla! Tämähän sopii helvetin hyvin yhteen terveysvalistuksenkin kanssa, kyllä nyt lippis-teinien kelpaa örveltää yhä enemmän pussikaljojensa kanssa ja vanhemmat voivat omalla alkoreissullaan hakea teineilleen myös halventuvaa kossua. Eli: autoilija ja autoilu on rikollisuuteen verrattavaa puuhaa; siitähän passaa antaa valvontakameroiden avustuksella sakkoja roppakaupalla, mutta hörhöt saavat tehdä kaduilla ihan mitä tahansa.
Maailmanlopun touhua, sanon minä...
Autoilija maksaa kaiken
5
400
Vastaukset
- Anssi
Keskiverto Suomalainen vetää 50 kossupulloa vuodessa ja säästää siis maaliskuusta alkaen noin 250€, vuodessa. Jos auton käyttömaksu nousee vain 10€, niin siinähän jäädään 240€ voitolle jokaista naamaa kohti. Eli ei autoilijat todellakaan rahoita alkoholiveroja. Sitäpaitsi autoveroa on jo tänä vuonna laskettu, ilman että alkoholiveroa olsi nostettu ;)
- keskiverto
Olen melko keskiverto suomalainen. Ajan autoa ainakin 150 päivänä vuodessa. Joskus ajan pari kilometriä, joskus 400 päivässä. Koskenkorvaa en osta koskaan, joskus pari saunakaljaa. Nyt näyttää siltä että kyllä minä rahoitan muiden juomiset.
- opiskelija
keskiverto kirjoitti:
Olen melko keskiverto suomalainen. Ajan autoa ainakin 150 päivänä vuodessa. Joskus ajan pari kilometriä, joskus 400 päivässä. Koskenkorvaa en osta koskaan, joskus pari saunakaljaa. Nyt näyttää siltä että kyllä minä rahoitan muiden juomiset.
Minä ajan silloin kun olen selvä, eli suht harvoin ja silloinkin taksilla koska se on halvempaa kuin oman auton pito. Alkoholia käytän runsaasti ja opintotuki ei tahdo riittää lainoineen ja soppalan avustuksineen.
Tämä on suora tulonsiirto meille opiskelijoille. Mitä sitä opintotukea nostamaan, kun nyt entinen riittää pidemmälle.
Ps. harrastan myös runsaasti irtosuhteita.
- ex-juoppo
Juu, ja lisää seuraa lähivuosina. Juominen lisääntyy räjähdysmäisesti, osan nuorisosta olemme jo menettäneet alkon ja muiden päihteiden pauloihin. Nyt mahdollisestaan laillisesti yhä runsaampi alkon käyttö, ja mainonnalla oikein yllytetään juomaan. Huoltoasemat ja r-kioskit mainostavat aina kaljaa ja siideriä, ja nuoretkin luulevat että on luuseri jos ei vedä perseitä olalle. Aikuiset näyttää samalla esimerkkiä. Seuraavaksi laillistetaan sitten miedot huumeet kuten hasis-pössyttely. Lopulta olemme tilanteessa, jossa esim. kaikki työ tehdään ns. juosten kustusti pöllyssä ja kännissä ja maastamme tulee banaanivaltio.
Ehkei 10 euron korotus käyttömaksuun ole valtava rahana, vaan periaatteena kyllä kun valintana on alkoholi vs. autoilu. - tosiaan
ja mitä tekee suomalainen, itkee netissä "kun taas korottivat sitä väliaikaista käyttömaksua" suomalainen on lammas ei muualla euroopassa voida pitää kansaa pilkkanaan,herrat sanoo ja suomalainen vaan mutisee naapurille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "823917Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242851No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452282- 341291
- 10879
- 130855
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12801- 6774
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124736- 11710