Kenellä paras puoliso?

K-18

Otetaanpa mittaa puolisoista. Keneltä löytyy unelmakumppani?

Minun mieheni on älykäs, laajakatseinen, hyvä keskustelija, silmiin koskevan komea, upea, hellä rakastaja, huomaavainen, herrasmies ja uskollinen.

Hän käyttää kodin laitteita siinä missä minäkin, pitää samoista asioista, mutta säilytämme kuitenkin omatkin menomme ja kaverimme, vaikka toistemme seura onkin meistä parasta. Pidämme yhtä toisten edessä, vaikka keskenämme joskus väittelemme.

Mites teillä?

8

1064

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jylppy

Mulla on vähän sellainen tutina, että kyllä mulla on...

Kaunis kuin taivas, kiltti, äärimmäisen uskollinen, nauraa kaikille minun toilailuille, antaa olla rauhassa, omaa paljon kavereita, tutustuu helposti minun kavereihin, eli sosiaalinen, siivoaa ja tiskaa sekä pesee pyykkiä mielellään(!), kehuu aina, on sopivan herkkä, todella hellä, tyylikäs, ei todellakaan pihi,... pälä pälä pälä...

Oikein sydämeen koskee joskus, kun se täysin ehdoitta tekee kaikkea ja ei ole moksiskaan... huh! Puutteita: makuuhuoneen puolella... joskus vähän laimeaa...

• tony

toi sun viesti ei loppujen lopuksi kerro mitään minkälainen puoliso sul loppujen lopux on.... se kertoo vaan sen että kuinka itsekeskeinen sinä olet!
      HANKI ELÄMÄ!

• Jylppy

Sua vaan ottaa päähän,kun sul ei oo ketään,hah haa !

• leli

eiköhän jokaisella ole omasta mielestä paras puoliso. jokaisessa on jotain hyvää ja jotain huonoa. typerä keskustelu.

• K-18
        leli kirjoitti:

eiköhän jokaisella ole omasta mielestä paras puoliso. jokaisessa on jotain hyvää ja jotain huonoa. typerä keskustelu.

Tietysti oma kulta on Oma Kulta, mutta idea olikin, että kerrankin mietittäisiin niitä hyviä puolia ja ylistettäisiin kumppaneita, sen sijaan, että keskustellaan vioista.

• :o)

Rakkaani on; Komea, (upea hymy) lihaksikas (ei liian lihaksikas), vaalea. Silti hän ei halua olla mikään mallinukke, eikä ole mikään "kaunis poika" joka ajattelee vain ulkonäköään. Onhan hän aavistuksen turhamainen (hiukset pitää olla hyvin ;) )mutta ei liikaa.

Hän on kiltti, huumorintajuinen, hellä, uskollinen, (ei koskaan pettäisi minua!) omistushaluinen (Pidän siitä, että hän on mustis, mutta ei sairaalloisen mustis :) ). Hän kuuntelee ja keskustelee fiksusti, mutta osaa heittää läppää, ja kääntyä hyvinkin vakavasti. Hän saa minut aina hyvälle tuulelle, ja nauramaan. Hän tiskaa astiat puolestani, ettei käteni likaantuisi (ihan hassu), mutta ei anna minun laiskotella :) Hän on tunteellinen, liikuttuu minua ajatellessaan, mutta ei ole itkupilli. Hän puolustaa minua, ja hyökkää vaikka isompansa kimppuun, jos siihen olisi tarve.

Rakastan miestäni, ja hän rakastaa minua. Se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Mieheni osaa tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa, mutta ei tuppaudu. Hän on kohtelias, ja vanhemmilleni unelmavävy. Hän tulee toimeen molempien vanhempieni kanssa, sekä ystävieni kanssa ja hän sai minun parhaan kaverini miehestä itselleen ystävän. Hän ei suutu koskaan turhasta. Ja jos suuttuu, hän suuttuu kunnolla, mutta puhuu asiat selviksi (eikä riko paikkoja), ja sitten hellittelee. (Minä aloitan melkein aina kinat) Ei koskaan lyö tai satuta minua, eli häntä uskaltaa halata silloinkin kun hän suuttuu. Hän osaa yllättää silloin kun en osaa sitä odottaa, ja lukee ajatukseni. Hän rakastaa minua niin hyvinä kuin huonoina päivinä, omana itsenäni. Hän on täydellinen mies, ja minusta on hyvä, kun muut naiset eivät sitä tajunneet! HAH :)

• Merituuli

minulla!
      Sen tietää puolen maakuntaa, että mulla on paras.

Hän on komea, kuin Mel Gibson (on muuten vieraatkin sanoneet), lapsirakas, vaikka meillä ei olekaan kuin yksi. Oikeudenmukainen ja tosi uskollinen.

Ja paras rakastaja maan päällä, parempia voi olla vain taivaassa, jos sielläkään. Hellä niin ihmisille kuin eläimille. Työteliäs, muttei työnarkki. Ottaa toiset huomioon.

Osaa kaikki kodintyöt miltei yhtä hyvin kuin minäkin. Leipoo ja laittaa ruokaa. Hyvä huumorintaju. Me olemme niin samanlaisia, että meillä ei edes riidellä. Tämä liitto on taivaassa määrätty, mutta ahdas meillä ei ole kummallakaan. Tilaa löytyy, jos sitä jompi kumpi tarvitsee. Harvemmin kuitenkin...

On vain yksi asia, jossa olen huomannut hänen olevan erittäin huono. Vieraiden naisten katselemisessa, vaikka naiset kyllä katselevat häntä...

• NeitiX

Ei kukaan ole täydellinen! ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      4
      2726
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2541
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe