Kunpa sattuisit lukemaan tämän!!!!!
Loukkauksesi sattui niin, että rakastelu tuottaa vaikeuksia kanssasi. Kohta olemme siinä pisteessä, etten halua ollenkaan, jos et hyvitä sanojasi. Olen tehnyt paljon tämän suhteen eteen viime aikoina, mitä sinä olet tehnyt???
Loitontanut minua sinusta käytökselläsi ja piittamattomuudellasi.
Mieheni
8
1048
Vastaukset
- miehesi
Voi satuimpa tosiaan lukemaan ja iin pahoillani olen...muttet ymmärrä minua ja halujani..sinä olet aina ollut kiittämätön ja välinpitämätön minun toiveitani vastaan...ja olet yksi itsekkäimmistä ihmisistä joita olen tavannut..
T:Rakas miehesi- Micke
Mistä te tiedätte,kuka vastasi,siis että vastasiko oikeesti se mies,ketä vaimo tarkotti?
- Micke
Tietääkö teistä kumpikaan,kenen kanssa keskustelee... onko se oma kumppani oikeesti...?!
- Miehesi
Tiedetään ihan 100%varmuudella...älä kysele typeriä micke....vaimoni kyllä tietää että minä vastasin hänelle.....
- Micke
Miehesi kirjoitti:
Tiedetään ihan 100%varmuudella...älä kysele typeriä micke....vaimoni kyllä tietää että minä vastasin hänelle.....
Teillä taitaa olla jonkinlainen "yhteys" kun tunnistatte toisenne täällä?!jos ette ole edes sopineet että tapaatte juuri täällä...?
- -ninni-
Micke kirjoitti:
Teillä taitaa olla jonkinlainen "yhteys" kun tunnistatte toisenne täällä?!jos ette ole edes sopineet että tapaatte juuri täällä...?
hoohhoijaa...provo idiootti. Käytäs jotain muutakin ajattelemiseen kuin munaasi.
- Micke
-ninni- kirjoitti:
hoohhoijaa...provo idiootti. Käytäs jotain muutakin ajattelemiseen kuin munaasi.
Jos tarkotit,niin kai mä sit oon? Mutta miten sait itse selvitettyä,että kirjotus on provo... ?
- Vaimosi
Micke kirjoitti:
Jos tarkotit,niin kai mä sit oon? Mutta miten sait itse selvitettyä,että kirjotus on provo... ?
Ei ollu provo, vaan hätähuuto!!!!!!!! Jos vaikka joku sattuis tunnistaan ittensä. Vastaaja ei ollut mieheni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h292854Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321463
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958