Miten pääsee tästä helvetin ärsyttävästä pömppövatsasta eroon? Eihän vatsalihaksia kannata silloin tehdä jos on pömppövatsa koska vatsahan suurenee vain entisestään lihasten tulon myötä?!?
Ja vettäkin muka pitäisi juoda mutta olen kuullut että veden juonti on yksi syy miksi vatsa pömpöttää? Itselläni ei läskiä vatsalla ole mutta kummasti se vatsa pömpöttelee silti. Se vain on luonnostaan semmoinen.
Miten siis eroon pömpöstä? TODELLA SUURI kiitos jos vinkkejä saisi.
Pömppövatsasta eroon?
6
3621
Vastaukset
- girl...
Mun vyötärönympärys oli n 76cm
kun aloitin vatsalihasten tekemisen se
kapeni 67cm...TODELLAKIN
vatsalihasten tekemisellä on vaikutusta asiaan.
MUTTA ruokavaliollakin!
Mä rupesin syömään terveellisesti ja tein joka ilta n;6 minuuttia vatsoja ja vyötärö kapeni
3 kuukaudessa...
ELIKKÄ kannattaa tietenkin tehdä niitä vatsoja!- vinkku
kannattaa vatsalihaksia tehdä! Se auttaa! Mutta muista tehdä siis ylä- ja alavatsalihakset sekä vinot vatsalihakset! Minä myös olen saanut tuloksia vatalihaksia tekemällä ja noudattamalla terveellistä ruokavaliota! On n.10 senttiä hävinny!
- tilli^^
mutta oliko teillä joilla vyötärö kapeni sen 10cm, pömppövastaa? vai muuten vaan sellanen että halusitte kaventaa?? :) mä inhoan omaani, ja yritän kovasti päästä siitä eroon.. (siis pömppövatsasta..)
kiva jos ees joku vastais.. :)
- Napsu
Jos vedät mahaasi sisään, mahasi pienenee, eikö? Tällöin supistat vatsalihaksiasi. Näin ollen mitä timmimmässä kunnossa vataslihaksesi ovat, sitä litteämpi on vatsasi.
Vatsalihasten teko siis kannattaa. Muista vaan tehdä monipuolisesti liikkeitä; alavatsan lihakset (jalkojen nosto), vinot vatsalihakset (sivuttaisnosto), suorat vatsalihakset (ns normaalit). Ja liikkeitä suorittaessa tulisi alaselän olla koko ajan kiinni lattiassa, jottei selkä rasitu.
Totta on, että tietyt ruoat pömpöttävät vatsaa, kuten runsas vedenjuonti. Lisäksi esim raa'at vihannekset ja runsaskuituinen ruoka turvottavat vatsaa mutta näitä ei siltikkään tule välttää. Kunhan saat vatsalihaksesi kuntoon niin voit syödä mitä haluat. :) Toisilla vatsa oikeesti pömpöttää vaan luonnostaan. Se on vaan suloista. Mikäs sen söpömpää kun naisella pieni pömppö masu?! ;)- Neuvoja
Voitko vähän tarkemmin sanoo miten toi sivuttaisnosto liike menee? En ole kuullutkaan tommosesta.
- Napsu
Neuvoja kirjoitti:
Voitko vähän tarkemmin sanoo miten toi sivuttaisnosto liike menee? En ole kuullutkaan tommosesta.
Vähän vaikeeta selittää kun en o tottunut mutta siis vinot vatsalihakset eli kun makaa selällään kädet niskan takana (jalat voi nostaa vaikka sohvalle tai pitää vaan muuten ylhäällä niin, että ristiselkä on koko ajan lattiassa) ja nostaa vasenta kyynärpäätä oikeeseen polveen ja oikeeta vasempaan. Koko selkää ei tule nostaa, vaan hartiat niin, että tunnet kun vatsalihakset supistuu. Lihasliikkeitä ennen on hyvä ottaa jonkunnäköinen alkulämpö, esim ilmapyöräily. :) Eli kun makaa selällään ja polkee jaloilla. Siinä treenautuu vatsa kanssa. Ja muuten, siinä sivussa kun duunailet sitä sixpäkkiä niin tee huvikses selkälihaksetkin niin tulee tasapuolisempi reeni... Ja miksei punnerruksetkin. Periaatteessa vaikuttaa rintalihaksiin mutta jos teet oikeaoppisesti ja jännität suorittaessa keskivartalon lihakset niin auttaa myös pömppikseen. Toivottavasti selvens.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841390Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 901115
- 81975
- 82971
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v68866Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841