Joudun laihduttamaan itseni mallinmittoihin joten 10 kiloa olisi saatava pois ja heti. Neuvoja?
Edessä laihdutus tai työttömyys
12
1786
Vastaukset
- Sivusta seurattua
Oletko tosissasi? Se ei ole ollenkaan vaikeeta, eikä välttämättä ota edes pitkää aikaakaan.
Vai oliko tämä provosointia?- KC.
Olen (normaalipainoinen) näyttelijä ja nyt pitäisi saada roolia varten tiputettua painoa. Aikomus ei ole jäädä alipainoiseksi vaan sitten kun on näytökset hoidettu, palaan "normaaliksi".
- PO.
KC. kirjoitti:
Olen (normaalipainoinen) näyttelijä ja nyt pitäisi saada roolia varten tiputettua painoa. Aikomus ei ole jäädä alipainoiseksi vaan sitten kun on näytökset hoidettu, palaan "normaaliksi".
Kuulostaa uhkarohkealta yritykseltä tietämättä alkupainoasi ja kokoasi, mutta omapa on asiasi. Annan tietoa varmasta keinosta (ei ilmainen) polttaa rasvaa. Meilaa tietosi, niin soitellaan sen jälkeen jossain vaiheessa. [email protected]
- KC.
PO. kirjoitti:
Kuulostaa uhkarohkealta yritykseltä tietämättä alkupainoasi ja kokoasi, mutta omapa on asiasi. Annan tietoa varmasta keinosta (ei ilmainen) polttaa rasvaa. Meilaa tietosi, niin soitellaan sen jälkeen jossain vaiheessa. [email protected]
...laihtua ihan ilmaiseksi. Rahatilanne ei ole kehuttava.
- KC.
KC. kirjoitti:
...laihtua ihan ilmaiseksi. Rahatilanne ei ole kehuttava.
Pituus 176 cm, paino 63 kg ja tavoite on n. 53 kg.
- ehdotus
KC. kirjoitti:
Pituus 176 cm, paino 63 kg ja tavoite on n. 53 kg.
Lue iltiksen keskustelusivuilta yli 300 viestiä ja tee omat johtopäätöksesi, uskallatko laihduttaa Atkinsin-menetelmällä.
Lue ennen kaikkea Susannan kirjoitukset tarkkaan. Lainaa kirja kirjastosta ja hellurei anna rasvan palaa.
Jos se ei riitä, niin jatka kaalisoppadieetiillä, se kuluttaa lihaksia.
- Jepe
Eli homman nimi on "Scarsdalen dieetti": Kirjoita se googleen, ja ensimmäinen linkki on hyvä.
Toimii kuin tauti, ja jos vielä jaksat urheilla vähintään tunnin päivässä, niin kilot on poissa kahdessa viikossa.
Ongelmana on se, että vähäisestä hiilihydraattimäärästä johtuen urheilusta palautuminen on hidasta, ja koska iltasyömistä tuossa ei ole, niin unensaanti on hankalaa.
Mutta jos jaksat pysyä dieetillä, niin tulos on varma.- Utelias
Pakko kysyä, että oletko itse tuota sitten kokeillut ja jos, niin toimiko??
- Jepe
Utelias kirjoitti:
Pakko kysyä, että oletko itse tuota sitten kokeillut ja jos, niin toimiko??
Juu, olen, ja toimii.
Minulla on pituutta 180 ja painoa oli n. 89 kg, ja sain pois nuo 9 kg parissa viikossa.
Söin suurinpiirtein tuon ohjeen mukaan, vettä join paljon...johtuen osaksi siitä, että juoksin joka toinen päivä n. 7-10 km:n lenkin, ja muistaakseni tein jotain muutakin. Liikuin paljon. Ai niin, ihan kirjaimellisesti en sitä noudattanut; taisi olla pari syöppöpäivää välissä ;)
Ongelma oli siis palautuminen ja se, että en saanut unta öisin...johtuen melko tyhjästä vatsasta...mikä ei ollut kivaa.
Toisaalta, olen ruumiinrakenteeltani atleettinen ja melko lihaksikaskin, joten varsinaista rasvaa ylipainona minulla ei ehkä ollut niin paljon kuin mitä nuo kilot antavat ymmärtää.
Niin...mutta kai tässäkin on sitten se, että tällaisella nopealla konstilla kilot tulevat takaisin...nyt painan 85 kg ;)
- KC.
Olen todella kiitollinen teille te ihanat ihmiset! Kiitos, kiitos, kiitos!!!
- Minza
Kuinka nopeata sun on saatava 10 kiloa pois?
Turvallisin nopea tapa olisi, jos esim. kävisit apteekista tai hyvinvarustetusta ruokakaupasta ostamassa VLCD-pussikeittoja, se takaisi ainakin vitamiinien, hivenaineiden ym. saannin ja voit syödä vihanneksia vielä lisäksi.
Tuo kyllä on kallista lystiä, mutta turvallisempaa kuin, että söisi ainoastaan kaalisoppaa tai olisi atkins dieetillä.
Koska olet normaalipainoinen, niin älä kuitenkaan odota häikäiseviä tuloksia kovin lyhyessä ajassa sillä mitä vähemmän on painoa, niin sitä hitaammin yleensä laihtuu.
Onnea sulle kuitenkin ja muista, että älä jätä itseäsi alaipainoiseksi sillä se kostautuu ajanmyötä esim. lapsettomuutena ym. sairauksilla.- Sivusta seuratua
Oletko itse kokeillut Atkinsin dieettiä? Miten niin se on vaarallinen?
Suosittelen lukemaan Ilta-Sanomien nettikeskustelusta yli 300 jutun joukosta Susannan kirjoitukset. Ymmärtääkseni hän on lääkäri.
Oman ymmärrykseni mukaan hänen suosittelemat menetelmät ovat turvallisia oikein tehtyinä. Yksi vastaavaan menetelmään perustuva ja varma keino on hankkia tuo menetelmä valmiina - tosin ei ilmainen - se on nimeltään Herbalife Gold ja sen yhteyteen vitamiini- ja mineraalivalmisteet.
Itse pudotin keväällä painoani sillä parikymmentä kiloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837