Eromasennuksesta kärsiessäni,
mulle luvattiin,
että ankara naiminen saa masennuksen pois
ja kaikki kuntoon.
Sattuneista syistä, en tapaa enään koskaan tytärätni tai ex-vaimoani.
Olen nainnut, voi että mä oon nainnut,
mulla on tähän mennessä ollut 67
naista,
kolarista on kulunut nyt 8 kuukautta
ja joka kerta kun panen jotain
irto kappaletta tuntuu siltä,
että on kauempaa ja kauempaa pois kotoota.
En tunne mitään, en niin yhtään mitään...
Seksi ei enään anna minulle nautintoa,
sain avaimet kaikkiin oviin,
ja silti antaisin koko valtaisan
omaisuuteni päästäkseni ex-vaimoni
viereen yhdeksi yöksi,
ja sanoakseni,
että kaipaan häntä.
Nyt se kysymys osa ???
Onko normaali naida unohtaakseen
jotain ainutlaatuista,
kuinka terveellistä se on?
Ja miksi aina kun nain jotain naista,
ajattelen ex-ääni tai jotain muuta
asiaan kuulumatonta?
onko ihminen niin läheisyyden kipiä että se on pakko olla aina yöt jonkun vieressä ja miksi ihmeessä tunne pettäväni ex:ääni?? vaikka hän on poistunut? onko naisilla vastaavia tuntemuksia?
Luvattiin
9
1025
Vastaukset
- noin
kuka lupasi että noin masennus menee pois? Tyhjempi olo siitä tulee. Nouse ensin jaloillesi, unohda etäisyyttä pitämällä entinen. Kun pärjäät yksin niin voit jotain uutta rakentaa. älä haae lohtuseksiä.
Ja se että et tunne mitään johtuu juuri siitä kun olet ollut pitkässä suhteessa niin läheisyys on syntynyt ajan kanssa. Tutustu kunnolla naiseen, ole pitkässä suhteessa ja sieltä ne tunteet tulevat.
(provoksi tuota jo luulee...)- Joo
Ystävät ja sukulaiset sanoivat,
että noilla se lähtee.
Joo tyhjempihän tästä tullee,
mie luulen, että vanha fraasi
siitä kuinka aika parantaa haavat
pitää paikkansa.
Tosin välillä tuntuu,
että ei aika niitä paranna
kunhan arpeuttaa =/
Se voi olla parempi,
että harrastaa seksiä yksin
ja nukkuu tyyny sylissä.
Eiköhän se aika sitten hoida loput?
Toivottvasti tulevat tunteet uudestaan, pikkuasioita jää kaipaamaan..
Täytyy taas vaan oppia,
että jokainen nainen on oma yksilönsä.
Poro / provo ihan sama miksi
luullaan, pahalta tuntuu kuitenkin =(
- Juristi
Sinuna kyllä vetäisin tuon lupauksen esittäjän oikeuteen ja vaatisin kunnon korvaukset. Olethan säästänyt selkälääkärin ja seksiklinikan laskut? Mene vielä psykologilla käymään lausuntoa varten (henkiset kärsimykset).
P.S. Naida-verbi taipuu perfektissä: olen nainut (ei siis kahta n-kirjainta).- Jeps
Ei viiti omaa sukuaan haastaa =/
Sori, mie koitan muistaa tän.
Mie kirjoitan etelää ja pohjoista samalla,
siitä johtuu hassut sanat.
Kiitus kuitenkin,
nää hymyilytät muo =)
- AngelDeAmor
Voi miksi ne sinua noin hööpöttivät?
Pistää vihaksi tuommoiset epelit, koeta hyvä mies saada itsesi kuntoon ja paikkailtua sydämesi.
Mulla meni kauan ennen kuin eron jälkeen edes katsoin miehiin ja silloinkin vain yhteen, no joka ikävä kyllä on juuri eronnut joten mun on kärsivällisesti odotettava että hän saa itsensä kondiksseen.
En aiokaan tarjota hänelle seksiä ennenkuin on sen aika,nyt riittää halaukset ja kädestä pitäminen, en tahdo satuttaa häntä enmpää, koska rakastan ja kunnioitan häntä.
Masennus lähtee ajan kanssa ja sitten läheisyys ja seksi tuntuvat ihan toiselta.
Voimia sinulle elämässäsi!- Niinpä
En mie vaan tiedä,
mistä niillä tommonen idea oli tullut.
Mie koitan kyllä saaha itteni taas
ratakuntoon,
mutta vaikeeta tää on ja tulee olemaan.
Kyllähän mie tiedän miltä seksi tuntuu kun välittää, joo kylläpä se tästä.
Kiitoksia kauniista sanoista
tänä vaikeana aikana =/
- Kotikokki
Kyllä sinun on se naiminen tuon syyn takia jätettävä. Ei se naiminen tohon mitään auta, pahentaa vaan. Siitä tulee vaan yletön krapula kun sängystä nousee jonkun "puuhapenkin" päältä.
Hommaa itsellesi hyvä omatunto ensiksi ja katso sitten elämää eteenpäin.
Minä lähtisin naimaan vasta sitten kun siinä on sitä tunnetta. Halu ja tarve tehdä kumppanille hyvää ja samalla saada itsekin tuntea saaneensa samanlaisia tuntemuksia kumppaninsa taholta.- Jepulis
Se voi olla, että paneminen pahentaa
tilannetta, mul on korkee moraali ja hyvä omatunto.
Itsetunto sit taasen saattaa
olla huonompi =/
Ainkin näin krapulassa,
joidenkin tuntemattomien välistä
kun on taas herätty.
Ehdottomasti tunteen
kanssa naiminen on pop,
enemmän ainakin kuin ilman
tunnetta. - Kotikokki
Jepulis kirjoitti:
Se voi olla, että paneminen pahentaa
tilannetta, mul on korkee moraali ja hyvä omatunto.
Itsetunto sit taasen saattaa
olla huonompi =/
Ainkin näin krapulassa,
joidenkin tuntemattomien välistä
kun on taas herätty.
Ehdottomasti tunteen
kanssa naiminen on pop,
enemmän ainakin kuin ilman
tunnetta....kun hyvä, että olet itse siitä tietoinen. Eiköhän se käänny parempaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 875439
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804722Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113027Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv882955Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232564Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328