Mikä helvetti teitä vaivaa? Täällä imitoidaan mitättömyyksiä ja suosituinta kirjoittajaa
ei ole kunnioitettu samalla eleellä *kyyneleet valuvat* Tähän päättyi yhteistyömme, saatana!
http://www.youtube.com/watch?v=pRHpPqm7kzI&feature=related
"Hyvästi!"
MarttyyriMallari-TTt
*Olen loukkaantunut*
13
558
Vastaukset
- moinen loukkaantuminen?
Että sua ei mainittu palstan viisaimmaksi?
vaan olen loukkaantunut siitä että minua ei ole imitoitu täällä kuin muutaman kerran ja silloinkin todella surkeasti :(
"Näkemiin"
MarttyyriMallari-TTt- palstalaiset
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
vaan olen loukkaantunut siitä että minua ei ole imitoitu täällä kuin muutaman kerran ja silloinkin todella surkeasti :(
"Näkemiin"
MarttyyriMallari-TTton luopuneet sinun imitoinnista kunnioituksesta sinuun?
"Älä ole viisas. Ole viisaus"
- sirpamaikkarilta
yksin omaan vaan siitä että kukaan ei pysty matkimaan sun liiallisen älykästä kirjoittelua. Aiheet vaihtuvat liian nopeasti ja äkkinäisesti että nämä typerykset pystyisivät pysymään perässäsi.
"Älä jätä minua, minä tarvitse sinua!"
Fanittava suomalainen akkaolet ainoa ihminen joka suhtautuu allekirjoittaneeseen täällä ystävällisesti.
"Kiitos siitä kuuluu sinulle"
MarttyyriMallari-TTt- sirpamaikkarilta
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
olet ainoa ihminen joka suhtautuu allekirjoittaneeseen täällä ystävällisesti.
"Kiitos siitä kuuluu sinulle"
MarttyyriMallari-TTttullu siihen tulokseen että sä olet aivan yhtä umpihullu kuin minäki. Ja älä unohda Rosea.
"Hulluus, connecting people"
Ystävällinen suomalainen akka
- la.ra.
Olenko mielestäsi mitättömyys? :)
ETTÄ EI SIINÄ MITÄÄN!!! :D :D
VOI WIDDU!!! :Pkirjoitukseni oli parodiaa ja allekirjoittanutta siinä pilkattiin :)
"Ei missään nimessä sinua"
MarttyyriMallari-TTt- runontaja.
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
kirjoitukseni oli parodiaa ja allekirjoittanutta siinä pilkattiin :)
"Ei missään nimessä sinua"
MarttyyriMallari-TTtNo eihän siinä sitten mitään onkelmia ole!
VOI WIDDU!!!
- Jatta
minä suutelen kyyneleet poskiltasi.
*Dont cry!*- SupremeSatan.
pilkaat muita kirjoittajia? Minä en halua joutua imitaatorien uhriksi ja muutenkin homma kusee.
- relaxed__eyes
pohojaalaasen varpahille ja saat katua sitä!
Valjaastaan hevosen ja tullaan etelähän kostoreissul!
VOI WIDDU :P - e.W
Nyt mun on kyllä pakko antaa sulle tunnustusta. Olet sä kyllä omansalaisesi chillaaja sinäkin.:D Ei VOI muuta sanoa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501469
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m155471Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402
