Mikä helvetti teitä vaivaa? Täällä imitoidaan mitättömyyksiä ja suosituinta kirjoittajaa
ei ole kunnioitettu samalla eleellä *kyyneleet valuvat* Tähän päättyi yhteistyömme, saatana!
http://www.youtube.com/watch?v=pRHpPqm7kzI&feature=related
"Hyvästi!"
MarttyyriMallari-TTt
*Olen loukkaantunut*
13
558
Vastaukset 13
- moinen loukkaantuminen?
Että sua ei mainittu palstan viisaimmaksi?
vaan olen loukkaantunut siitä että minua ei ole imitoitu täällä kuin muutaman kerran ja silloinkin todella surkeasti :(
"Näkemiin"
MarttyyriMallari-TTt- palstalaiset
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
vaan olen loukkaantunut siitä että minua ei ole imitoitu täällä kuin muutaman kerran ja silloinkin todella surkeasti :(
"Näkemiin"
MarttyyriMallari-TTton luopuneet sinun imitoinnista kunnioituksesta sinuun?
"Älä ole viisas. Ole viisaus"
- sirpamaikkarilta
yksin omaan vaan siitä että kukaan ei pysty matkimaan sun liiallisen älykästä kirjoittelua. Aiheet vaihtuvat liian nopeasti ja äkkinäisesti että nämä typerykset pystyisivät pysymään perässäsi.
"Älä jätä minua, minä tarvitse sinua!"
Fanittava suomalainen akkaolet ainoa ihminen joka suhtautuu allekirjoittaneeseen täällä ystävällisesti.
"Kiitos siitä kuuluu sinulle"
MarttyyriMallari-TTt- sirpamaikkarilta
olet ainoa ihminen joka suhtautuu allekirjoittaneeseen täällä ystävällisesti.
"Kiitos siitä kuuluu sinulle"
MarttyyriMallari-TTttullu siihen tulokseen että sä olet aivan yhtä umpihullu kuin minäki. Ja älä unohda Rosea.
"Hulluus, connecting people"
Ystävällinen suomalainen akka
- la.ra.
Olenko mielestäsi mitättömyys? :)
ETTÄ EI SIINÄ MITÄÄN!!! :D :D
VOI WIDDU!!! :Pkirjoitukseni oli parodiaa ja allekirjoittanutta siinä pilkattiin :)
"Ei missään nimessä sinua"
MarttyyriMallari-TTt- runontaja.
kirjoitukseni oli parodiaa ja allekirjoittanutta siinä pilkattiin :)
"Ei missään nimessä sinua"
MarttyyriMallari-TTtNo eihän siinä sitten mitään onkelmia ole!
VOI WIDDU!!!
- Jatta
minä suutelen kyyneleet poskiltasi.
*Dont cry!*- SupremeSatan.
pilkaat muita kirjoittajia? Minä en halua joutua imitaatorien uhriksi ja muutenkin homma kusee.
- relaxed__eyes
pohojaalaasen varpahille ja saat katua sitä!
Valjaastaan hevosen ja tullaan etelähän kostoreissul!
VOI WIDDU :P - e.W
Nyt mun on kyllä pakko antaa sulle tunnustusta. Olet sä kyllä omansalaisesi chillaaja sinäkin.:D Ei VOI muuta sanoa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va792024Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661249Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu251072- 1411038
- 93759
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa122740- 45707
- 59665
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63662- 60634