En olis uskonut, että on niin nuori! Ei edes kolmeakymmentä!
Isabellan näyttelijä vuosimallia 80!
9
1719
Vastaukset
- Tekoälykkö
Paljonko "Mirolla" Ja "Isabellalla" on todellisuudessa ikäeroa?
- antaapa olla
Paljonhan tällaisia roolituksia on..
- minua huvittaa,
kun "olivat Jarkon kanssa yhtä aikaa nuoria" . :))))
- Tekoälykkö
minua huvittaa, kirjoitti:
Salkkarit alkaa yhä enemmän muistuttaa Kaunareita. Siinähän Nickillä ja sen mutsilla on oikeasti ikäeroa vaan viisi vuotta. Vähän sama tässä. No, ilmeisesti Isabella on sarjassa yli kolmekymppinen..
Ai, ne on ollut Jarkon kanssa samaan aikaan nuoria,heh ;)
Naurattaa vaan.. - quququ
minua huvittaa, kirjoitti:
Nimittäin Jarkko eli näyttelijä Marko Reinola on syntynyt vuonna -65, joten oli silloin 15v. kun Isabellan näyttelijä syntyi.
- useitakin
quququ kirjoitti:
Nimittäin Jarkko eli näyttelijä Marko Reinola on syntynyt vuonna -65, joten oli silloin 15v. kun Isabellan näyttelijä syntyi.
Onhan paljon pareja, joilla on oikeasti noin iso ikäero.
Vaikka faktahan on, että ei Isabellasta oikein Miron äidiksi ole iän puolesta.. Melko lapsena olisi pitänyt saada esikoinen. Vaikka sellainenkin on jollakin tavalla mahdollista..tuskin tässä tapauksessa. :/ - ............
useitakin kirjoitti:
Vaikka faktahan on, että ei Isabellasta oikein Miron äidiksi ole iän puolesta.. Melko lapsena olisi pitänyt saada esikoinen. Vaikka sellainenkin on jollakin tavalla mahdollista..tuskin tässä tapauksessa. :/Hollywood-leffoissa 30 v.naiset näyttelevät 50 v.miesten äitejä.
- roolissa
useitakin kirjoitti:
Vaikka faktahan on, että ei Isabellasta oikein Miron äidiksi ole iän puolesta.. Melko lapsena olisi pitänyt saada esikoinen. Vaikka sellainenkin on jollakin tavalla mahdollista..tuskin tässä tapauksessa. :/on eri ikä kuin oikeasti...
- suomi leffoissa
............ kirjoitti:
Hollywood-leffoissa 30 v.naiset näyttelevät 50 v.miesten äitejä.
...tauno palo esitti usein neljä-viisikymppisenä nuorta sulhasmiestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018093- 1075667
- 2795023
- 494973
- 763747
- 562970
- 642687
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292452- 432411