Onko aitoja??

Urbaanilegenda

Pyöriiks täällä ketää,joka aidosti tykkää rapista..? Ja joka käyttää sen takia lökäreitä(eikä muodin takia) ja on ihan aidosti hoppari?
Nykyään vaan tuntuu,et rapin kuuntelu on vaan muoti..niin ku joku trendi..Mut mulle rap on enemmän! Mä kuuntelen sitä,koska rakastan rapia,enkä vaan sen takia,et muutki kuuntelee..
Ja oon myös jonki verran tutkinu rapin alkuperää ja hiphopia elämänasenteena..En mä viä kaikkee tiedä,mut oonpahan ainaki yrittäny ottaa selvää..

19

892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chompper

      Onhan meitä, tosin en oo tavannu montaa. Merkkifubuihin en oo edes koskenu, normaalit kledjut riittää mut tunne rappiin on kova. Ottanu asioista selvää, kuunnellu eri artisteja, treenannu omia taitojaan yms.

      Nykyään on vaan et useat ostaa jotku Bronxit, huutaa joujou ja kuuntelee Eminemiä eikä edes tiedä kuka Tupac oli. Ei Eminemis vikaa, vaan ihmisten asenteis.

      • Urbaanilegenda

        En mäkään oo montaa aitoo tavannu,ku tääl tuppukyläs asun..Mut kyl niitä täältäki jonki verran löytyy..
        Mä kadehdin niitä joilla on kyky osata tehä riimejä ja rapata..Mä ite oon tehny vaan kokeiluja tän asian suhteen,ku en oo kovin hyvä kirjotteleen riimejä..Mut harjottelulla sekin kyky vois parantua..
        Mua lähinnä ärsyttää nää niin sanotut wannabe-hopparit,mut toisaalta kai nekin saa ite päättää kuinka ne pukeutuu,vaikkei rapista pidäkään..Mulla on pikkuveli joka pukeutuu hopparikuteisiin,mut vihaa rapia..
        Juttunsa kullakin,mut asenteitaan kyl useimmat sais muuttaa...


      • Chompper
        Urbaanilegenda kirjoitti:

        En mäkään oo montaa aitoo tavannu,ku tääl tuppukyläs asun..Mut kyl niitä täältäki jonki verran löytyy..
        Mä kadehdin niitä joilla on kyky osata tehä riimejä ja rapata..Mä ite oon tehny vaan kokeiluja tän asian suhteen,ku en oo kovin hyvä kirjotteleen riimejä..Mut harjottelulla sekin kyky vois parantua..
        Mua lähinnä ärsyttää nää niin sanotut wannabe-hopparit,mut toisaalta kai nekin saa ite päättää kuinka ne pukeutuu,vaikkei rapista pidäkään..Mulla on pikkuveli joka pukeutuu hopparikuteisiin,mut vihaa rapia..
        Juttunsa kullakin,mut asenteitaan kyl useimmat sais muuttaa...

        Ei se asia täälläkään pks hyvä ole. Wannabe porukkaa tuntuu löytyvän enemmän ku "aitoja". Ja sillä nyt ei oo väliä onko mies vai muija, yes juttu jos löytyy homegirlsejä.


      • Urbaanilegenda
        Chompper kirjoitti:

        Ei se asia täälläkään pks hyvä ole. Wannabe porukkaa tuntuu löytyvän enemmän ku "aitoja". Ja sillä nyt ei oo väliä onko mies vai muija, yes juttu jos löytyy homegirlsejä.

        Kiitos kannustuksesta..=)
        Useimmat pitää mua vinksahtaneena,jos kuljen lökärit jalas..Vaik ei mul läheskään usein oo,mut aina sillon tällön.. Ykski kaveri sano kerran,et esitänx mä jotai poikaa..Et sillee..
        Ja porukatki ihmettelee mun musiikkimakua ja pitää mua outona tyttölapsena..=)


      • Chompper
        Urbaanilegenda kirjoitti:

        Kiitos kannustuksesta..=)
        Useimmat pitää mua vinksahtaneena,jos kuljen lökärit jalas..Vaik ei mul läheskään usein oo,mut aina sillon tällön.. Ykski kaveri sano kerran,et esitänx mä jotai poikaa..Et sillee..
        Ja porukatki ihmettelee mun musiikkimakua ja pitää mua outona tyttölapsena..=)

        Vähät vaan välittää niiden jutuista ja tykittää vaan menee omalla tyylillään, silleen pysyy paljon parempana ihmisenä, eikä kuuntele muiden mieltymyksiä. Pidä ittes homegirlinä.


      • Urbaanilegenda
        Chompper kirjoitti:

        Vähät vaan välittää niiden jutuista ja tykittää vaan menee omalla tyylillään, silleen pysyy paljon parempana ihmisenä, eikä kuuntele muiden mieltymyksiä. Pidä ittes homegirlinä.

        Omana itsenäni..Jep! Niinhän mä teen.. Tai ainaki yritän..Ja koskaan ei voi miellyttää kaikkia..Ei sille voi mitää..Sen kaa on elettävä!
        Ja tähän väliin,et vaik olis vaikeeta PÄÄ PYSTYYN!=)


    • epävarma

      Tää keskustelu sopis muuten paremmin tonne rap-palstalle.

      Mä oon lökäpöksy ja kuuntelen rappii. Mut aikasemmin (sillon ku tuli kaikki finteligenssit ja muut muotiin) lähinnä halveksin niitä (*häpeää*). Rappia aloin vaan digaa pikkuhiljaa ja lopulta tunnustin sen ittelleni. Lökäreihin en sillon vielä koskenukkaan. Sama juttu kyllä tapahtui siinäki jutussa. Ehkä rapin kuuntelu aiheutti alitajunnassa jotain juttuja mut en mielestäni pidä niitä pöksyjä koska kuuntelen rappia, ja sama toisin päin. Rapista en tiedä mitään, paitsi tupacin ja snoopdoggydogin(snoopdogin). Mut se johtuu siitä et asun puskassa kaukaisessa itäsuomessa. Mut juu. En tiedä voiko mua sanoo oikeeks hoppariks mut lökäpöksy oon ja pitkään.

      Ainii, oon nyt muuttanu kaupunkiin ja harrastan nyt breakkia. näin lisänä

      • Urbaanilegenda

        Joo..Niin mäkin alux inhosin Fintelligensiä ja muitaki rappareita..Tein niistä herjaa kavereiden kesken yms..Mut sit rupesin kunnolla kuunteleen ja huomasin,et mä todellaki digaan rapista..Mun kaveriporukassa ei oo yhtäkään joka kuuntelis rapia..Paitsi mitä ny joskus joku kuuntelee jotai,mut ei nii paljoo ku mä..Hämää vaa välil..Ois kiva,jos ois kavereina muita samanhenkisiä tai sillee..
        Kuuntelen lähinnä suomalaista rapia,mut ulkomaalainenki menee...Tykkään jopa ruotsalaisesta ja saksalaisestaki..tai no..riippuu vähä..
        Haluisin kans ruveta breikkaan,mut eipä oo tullu alotettua koskaan..Rohkeus ei riitä mennä yksin kursseille..
        Mut joo sellasta..
        Ja oon muute muija..Nyt meni varmaa uskottavuus..=)Enkä itseasiassa pukeudu hopparikuteisiin..On mulla parit lökäpöksyt ja tykkään pitää niitä,mut en aina..Täytyyhän mun naisellinenki olla..=)


      • Krizu
        Urbaanilegenda kirjoitti:

        Joo..Niin mäkin alux inhosin Fintelligensiä ja muitaki rappareita..Tein niistä herjaa kavereiden kesken yms..Mut sit rupesin kunnolla kuunteleen ja huomasin,et mä todellaki digaan rapista..Mun kaveriporukassa ei oo yhtäkään joka kuuntelis rapia..Paitsi mitä ny joskus joku kuuntelee jotai,mut ei nii paljoo ku mä..Hämää vaa välil..Ois kiva,jos ois kavereina muita samanhenkisiä tai sillee..
        Kuuntelen lähinnä suomalaista rapia,mut ulkomaalainenki menee...Tykkään jopa ruotsalaisesta ja saksalaisestaki..tai no..riippuu vähä..
        Haluisin kans ruveta breikkaan,mut eipä oo tullu alotettua koskaan..Rohkeus ei riitä mennä yksin kursseille..
        Mut joo sellasta..
        Ja oon muute muija..Nyt meni varmaa uskottavuus..=)Enkä itseasiassa pukeudu hopparikuteisiin..On mulla parit lökäpöksyt ja tykkään pitää niitä,mut en aina..Täytyyhän mun naisellinenki olla..=)

        ..vaan tässä välissä kaikile,että rappii tehää,hiphoppii eletään!


    • -d-

      rap/hiphop ei tarvii mitää vitun 'lökäreitä'

    • blingi

      "Pyöriiks täällä ketää,joka aidosti tykkää rapista..?"
      -Nooh, jos mä en aidosti tykkäisi rapista, niin miksi sitten kuuntelisin sitä? :)

      • Chompper

        Useat kuuntelee sen takia kun kavrutkin kuuntelee, mut se on taas sitä juttua.


      • blingi
        Chompper kirjoitti:

        Useat kuuntelee sen takia kun kavrutkin kuuntelee, mut se on taas sitä juttua.

        Nooh, musta on aika naurettavaa, jos pitää kuunnella jotain vastenmielistä musiikkia sen takia, että kaveritkin kuuntelee.
        No itseppähän siinä kärsivät sitten.


      • Chompper
        blingi kirjoitti:

        Nooh, musta on aika naurettavaa, jos pitää kuunnella jotain vastenmielistä musiikkia sen takia, että kaveritkin kuuntelee.
        No itseppähän siinä kärsivät sitten.

        True, mut näitäkin ihmisiä on. Mun kavrut kuuntelee rockkii yms mitä ite en jaksa kuunnella. Ennen nekin mukamas kuunteli rappiä koska mäkin kuuntelin.


      • Urbaanilegenda
        Chompper kirjoitti:

        True, mut näitäkin ihmisiä on. Mun kavrut kuuntelee rockkii yms mitä ite en jaksa kuunnella. Ennen nekin mukamas kuunteli rappiä koska mäkin kuuntelin.

        Yx mun tuttu kuunteli rapia,koska sen jätkäkaverikin kuunteli..Siinä ny ei ollu mitää järkee..Mä kuuntelen rapia,koska mä ite haluun ja tykkään kuunnella..En muiden mielipiteitä kuunnella!


    • mc joojooolenolen

      "Ja joka käyttää sen takia lökäreitä(eikä muodin takia)"

      hei mitä vittuu!!!! pidätkö siksi "lökäreitä" kun kuuntelet "rappia".. HÄ??

      "tutkinu rapin alkuperää ja hiphopia elämänasenteena.."


      onks sun elämänasentees hiphop.. onko kaikki ajatusmailmassasi olevat asiat hiphopin suodattamia..

      sähän oot itse pahimman sortin wannabe!!!

      hiphop ei ole mikään "elämäntyyli", se on musiikin tyylisuuntaus kaikkien muiden tyylisuuntauksien joukossa..

      • Urbaanilegenda

        En käytä lökäreitä sen takia,et kuuntelen rapia..Enkä mä ees käytä lökäreitä koko ajan..Mä vaan tykkään aina sillon tällön käyttää niitä..Ja kuuntelen rapia,koska se on ehdottomasti parasta!!
        Ja edelleen hiphop on se,mitä eletään ja rapia tehään..
        Mulla on kyllä ihan omat mielipiteet ja jutut,mut mä pidän rapista ja hiphopista ja kaikesta siihen liittyvästä..Vai mitä mun ny pitäis sanoo,et herralle kelpaa..Jos tuntisit mut,nii tietäisit,et mulla on ihan aivotki ja mä käytän niitä..


      • Chompper

        Lökäreiden käytöl paljolti heijastetaan et mitä musaa kuuntelee, mut sekään ei aina kerro et rappiä kuuntelee.
        Ja hiphop on myös muaa, mut myös elämäntapa jossa rap on olennainen osa.

        Mulla on korvalaput pääs päivät pitkät duunis ja himas soi koko ajan musa eli rap ja hiphop on olennainen osa mun elämääni. Lökärit jäi multa mut ei ne pallinpuristajiin vaihtunu. Kukin reppaa itteään kuten haluu, toiset ei siihen vaikuta.


      • wadat
        Chompper kirjoitti:

        Lökäreiden käytöl paljolti heijastetaan et mitä musaa kuuntelee, mut sekään ei aina kerro et rappiä kuuntelee.
        Ja hiphop on myös muaa, mut myös elämäntapa jossa rap on olennainen osa.

        Mulla on korvalaput pääs päivät pitkät duunis ja himas soi koko ajan musa eli rap ja hiphop on olennainen osa mun elämääni. Lökärit jäi multa mut ei ne pallinpuristajiin vaihtunu. Kukin reppaa itteään kuten haluu, toiset ei siihen vaikuta.

        meikä reppaa niiku pikku geisari


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe