Miehen täydellinen alastomuus

Miksei kelpaa?

Miksi naiset haluaa nähdä komeana pitämänsä miehen (oma mies, joku toinen mies, malli, filmitähti tms..) vain yläosattomassa siis esim. farkut jalassa ilman paitaa? Mitä rumaa on miehen alavartalossa kun ette halua sitä nähdä ?

34

3197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piupauks

miesruumis ei vain ole niin kaunista katseltavaa. that's it. olet varmaan itsekin samaa mieltä, eikö?

kyllä minä omaa miestäni haluan alasti katsella, mutta ihan oikeasti. seksikkäimmillään mies on shortsit jalassa ilman paitaa.

• samaa mieltä

Ja varsinkin suomalaiset miehet on usein sellaisia perseettömiä kukkakeppejä, joilla on pattipolvet ja rumat jalat. Ei mikään nätti näky!

• riittää..,miehet
        samaa mieltä kirjoitti:

Ja varsinkin suomalaiset miehet on usein sellaisia perseettömiä kukkakeppejä, joilla on pattipolvet ja rumat jalat. Ei mikään nätti näky!

todellakin parempi suosiolla pitää vaan ne housut jalassa...yläkroppa sen sijaan on ihan kivaa katseltavaa, jos on sellainen harteikas ja kohtuullisen timmissä kunnossa...

• on ok
        riittää..,miehet kirjoitti:

todellakin parempi suosiolla pitää vaan ne housut jalassa...yläkroppa sen sijaan on ihan kivaa katseltavaa, jos on sellainen harteikas ja kohtuullisen timmissä kunnossa...

Kyllä miestä katsoo niinkin.;)

• Aikuinen nainen

En tiedä oletko alitajuisti lesbo, vai niin teini että et koe miehen alapäätä tai pakaroita mitenkään kiihottavina. Tai jotain vastaavaa.

• mmmm.
        Aikuinen nainen kirjoitti:

En tiedä oletko alitajuisti lesbo, vai niin teini että et koe miehen alapäätä tai pakaroita mitenkään kiihottavina. Tai jotain vastaavaa.

Eipä ainakaan veltto muna ole mitenkään kiihoittava. En kyllä tajua mistä aloittaja oli vetänyt johtopäätöksensä.

• teekkarien sekasauna

Kukaan itseään kunnioittava nainen ei halua olla alastomana tuntemattomien miesten kesken.

En tosiaan tiedä mistä revitte noita.

• suinkaan

Et kai ottanu liikaa simaa vappuna? Jos on komea oma mies mua ei haittaa vaikka olis 24 h alasti kotona. Se olisi toivottavaakin että edes kevyempi vaatetus välillä. Mutta vaatteet on ihan normaalia käyttää, niin ei oo vaikeeta jos on jotain päällä.

• Kysytkin vielä!

Ne roikkuvat osat siellä jalkojen välissä ovat kamalan rumia. Parhaimmillaankin huvittavan rumia.

Oikeasti naiset vain ovat niin kohteliaita, että katselevat mieluiten vaikka vähänkin vaatetettuja miehiä. Olisihan se epäkohteliasta yökätä tai nauraa roikuttimiaan pyörittelevälle miesparalle...

Niin, ihan kivoja osasia ne ovat, jos niitä ei tarvitse katsella.

• Handsome Male

Niin mistäköhän kummasta se vois johtua vertaatko nyt ihan tosissasi miehen ja naisen vartaloa toisiinsa?? Mutta sen sijaan naisvartalo pimppi paljaana mikäs sen kivempaa on katsella!

• hohooo

Varsinkin kun siellä jalkojen välissä on muutakin kuin pikkuinen nakki. No onhan nekin söpöjä.

• Pistemies

Ihminen nyt vain sattuu olemaan kauniimpi/komeampi hieman verhottuna. Kyllä minäkin pidän naista seksikkäämpänä pienissä bikineissä kuin täysin alasti.

• Aikuinen nainen

Laardeja tai riippatissejä selässä peitellään rievuilla. Kyllä varmana timmi nainen on sinunkin mielestäsi seksikkäimmilläsi alastomana ja karvat siistittyinä. Jos väität jotain muuta niin valehtelet tai olet gay.

• selässä?

Laardeja tai riippatissejä selässä peitellään rievuilla. Kyllä varmana timmi nainen on sinunkin mielestäsi seksikkäimmilläsi alastomana ja karvat siistittyinä. Jos väität jotain muuta niin valehtelet tai olet gay.

No tietysti laardikasa on paremman näkoinen vaatettettuna, kuin alasti, ainakin mies.

• Pistemies

Ihan hetero olen ja olen sitä mieltä että nainen on kauniimpi keveissä vaatteissa kuin alasti. Riippuu tosin ovatko vaatteet kauniit vai rumat.

• mä kuolen nauruun :-D
        selässä? kirjoitti:

No tietysti laardikasa on paremman näkoinen vaatettettuna, kuin alasti, ainakin mies.

:-D Riippatissit selässä

• kaunista?

Mä kuulun niihin jotka haluaa ihmiset vaatteet päällä. Mun mielestä ihmiseläin nyt ei vaan ole kovin miellyttävän näköinen. Ja jos nyt miehestä puhutaan kun kysyit, niin sukupuolielimet ON rumat, samoin jalat, varsinkin karvaiset sääret ja jalkaterät. Ja mun puolesta sen paidankin voi pitää päällä.

Alaston mies on jotenkin säälittävä näky.

Joku tästä varmaan loukkaantuu, mutta sori, tämä on minun mielipiteeni. Ihminen on ruma.

• yksi vain_

"Alaston mies on jotenkin säälittävä näky."

Niin...ehkä se tuo mieheen jonkinlaista haavoittuvuutta, eikä nainen halua nähdä miestään nöyryytettynä. Jokuhan vois vaikka syödä sen kikkelin kun se on kaiken kansan nähtävillä, mies on vahvemman oloinen kun jokin vaate peittää sen kalun.
        Mutta kyse voi olla myös siitä, että kun on housut jalassa, se antaa tilaa mielikuvitukselle, kuin jos kaikki olisi raakana paljaana.

• Anonyymi

Miehellä pitää aina olla vaatteet päällä, ei ystävän kanssa vietetä aikaa ilman vaatteita!

• mies haluaa

usein nähdä naisen mieluummin seksihepenissä kuin alastomana.

• kerro heti!!!

Näet ALASTOMAN miehen?????

• kerro heti!!!

Jostakin syystä naisille ei vaan haluta näyttää miesten vehkeitä koko komeudessaan. Enpä tiedä syytä miksi näin on. Johtuuko kenties siitä että joskus aikoinaan hommatkin hoidettiin pimeässä peiton alla, vai onko taas vaan haastateltu sataa naista ja yhteenvetona todettu ettei naisia alastomuus kiinnosta.
      Tuollainen yleistys kyllä ottaa päähän.
      Mä en oo ikinä sanonut,ettenkö mieluummin katso alastomuutta kuin jotakin sortseja...

• kunniaan!

Kyllä täysalaston miesvartalo on mykistävän, henkeäsalpaavan, kuumottavan ja uskomattoman kaunis. Mutta tietysti vain silloin, kun siitä on edes pikkuisen pidetty huolta.

• Anonyymi

Minä ainakin haluan nähdä alastomia niehiä

• Anonyymi

minä riisun joka ilta menen alasti nukkuun. Pieni munanen äijä.

• Anonyymi

Ihan kiva, minä teen samoin. Myös pieni mukainen mies

• Anonyymi

Kyllähän suomalainen mies on luomakunnan rumin otus, ei ole vaatteita joilla suomalainen mies saadaan näyttämään kohtuulliselta, miksi se on niin ruma?

• Anonyymi

Ja samaan aiheeseen liittyvä kysymys on vielä se että miksi miehen täytyy käydä vuosia salilla että saa normaali vartalon? Eikö normaali vartalon pitäisi olla jokaisella valmiina kuten ennen olikin. Jos katsot esim Matin ja Tepon nuoruuden kuvaa lehdestä heidän lihakseton ylävartalo on miehen normaali vartalo samoin lihavahko samanlainen. Miehen normaali vartalo ei ole se jossa on isot lihakset. Se on muokattu salilla.

• Se treenattu vartalo on silti kivempi katsella, naisella kuin miehelläkin.

• Anonyymi

Nykypäivänä näin, mutta aikana, jolloin ihmisen on täytynyt tehdä elääkseen muutakin kuin istua perseellään, normaali on ollut jotain ihan muuta kuin lihakseton tai lihavahko. Itse tunnen useamman miehen, jotka eivät käy salilla, mutta omistavat opean yläkropan. Heidän salaisuutensa on ... ruumiillinen työ.

• Anonyymi

Aloitettu: 2008-05-04 01:31:25

• Anonyymi

Juu mutta aihe on edelleen kesken ja vaatii keskustelua.

• Anonyymi

Olen istunut 16 vuotta tässä tietokoneella odottaen järkevää vastausta vielä sitä ei ole tullut.

• Anonyymi

Ei sitä nähdä halua paitsi tositoimissa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2926
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      25
      2068
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      112
      1578
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1329
    5. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1298
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1206
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1036
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      954
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      911
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      892
    Aihe