Miksi naiset haluaa nähdä komeana pitämänsä miehen (oma mies, joku toinen mies, malli, filmitähti tms..) vain yläosattomassa siis esim. farkut jalassa ilman paitaa? Mitä rumaa on miehen alavartalossa kun ette halua sitä nähdä ?
Miehen täydellinen alastomuus
25
2910
Vastaukset
- piupauks
miesruumis ei vain ole niin kaunista katseltavaa. that's it. olet varmaan itsekin samaa mieltä, eikö?
kyllä minä omaa miestäni haluan alasti katsella, mutta ihan oikeasti. seksikkäimmillään mies on shortsit jalassa ilman paitaa.- samaa mieltä
Ja varsinkin suomalaiset miehet on usein sellaisia perseettömiä kukkakeppejä, joilla on pattipolvet ja rumat jalat. Ei mikään nätti näky!
- riittää..,miehet
samaa mieltä kirjoitti:
Ja varsinkin suomalaiset miehet on usein sellaisia perseettömiä kukkakeppejä, joilla on pattipolvet ja rumat jalat. Ei mikään nätti näky!
todellakin parempi suosiolla pitää vaan ne housut jalassa...yläkroppa sen sijaan on ihan kivaa katseltavaa, jos on sellainen harteikas ja kohtuullisen timmissä kunnossa...
- on ok
riittää..,miehet kirjoitti:
todellakin parempi suosiolla pitää vaan ne housut jalassa...yläkroppa sen sijaan on ihan kivaa katseltavaa, jos on sellainen harteikas ja kohtuullisen timmissä kunnossa...
Kyllä miestä katsoo niinkin.;)
- Aikuinen nainen
En tiedä oletko alitajuisti lesbo, vai niin teini että et koe miehen alapäätä tai pakaroita mitenkään kiihottavina. Tai jotain vastaavaa.
- mmmm.
Aikuinen nainen kirjoitti:
En tiedä oletko alitajuisti lesbo, vai niin teini että et koe miehen alapäätä tai pakaroita mitenkään kiihottavina. Tai jotain vastaavaa.
Eipä ainakaan veltto muna ole mitenkään kiihoittava. En kyllä tajua mistä aloittaja oli vetänyt johtopäätöksensä.
- teekkarien sekasauna
Kukaan itseään kunnioittava nainen ei halua olla alastomana tuntemattomien miesten kesken.
En tosiaan tiedä mistä revitte noita. - suinkaan
Et kai ottanu liikaa simaa vappuna? Jos on komea oma mies mua ei haittaa vaikka olis 24 h alasti kotona. Se olisi toivottavaakin että edes kevyempi vaatetus välillä. Mutta vaatteet on ihan normaalia käyttää, niin ei oo vaikeeta jos on jotain päällä.
- Kysytkin vielä!
Ne roikkuvat osat siellä jalkojen välissä ovat kamalan rumia. Parhaimmillaankin huvittavan rumia.
Oikeasti naiset vain ovat niin kohteliaita, että katselevat mieluiten vaikka vähänkin vaatetettuja miehiä. Olisihan se epäkohteliasta yökätä tai nauraa roikuttimiaan pyörittelevälle miesparalle...
Niin, ihan kivoja osasia ne ovat, jos niitä ei tarvitse katsella. - Handsome Male
Niin mistäköhän kummasta se vois johtua vertaatko nyt ihan tosissasi miehen ja naisen vartaloa toisiinsa?? Mutta sen sijaan naisvartalo pimppi paljaana mikäs sen kivempaa on katsella!
- hohooo
Varsinkin kun siellä jalkojen välissä on muutakin kuin pikkuinen nakki. No onhan nekin söpöjä.
- Pistemies
Ihminen nyt vain sattuu olemaan kauniimpi/komeampi hieman verhottuna. Kyllä minäkin pidän naista seksikkäämpänä pienissä bikineissä kuin täysin alasti.
- Aikuinen nainen
Laardeja tai riippatissejä selässä peitellään rievuilla. Kyllä varmana timmi nainen on sinunkin mielestäsi seksikkäimmilläsi alastomana ja karvat siistittyinä. Jos väität jotain muuta niin valehtelet tai olet gay.
- selässä?
Laardeja tai riippatissejä selässä peitellään rievuilla. Kyllä varmana timmi nainen on sinunkin mielestäsi seksikkäimmilläsi alastomana ja karvat siistittyinä. Jos väität jotain muuta niin valehtelet tai olet gay.
No tietysti laardikasa on paremman näkoinen vaatettettuna, kuin alasti, ainakin mies.
- Pistemies
Ihan hetero olen ja olen sitä mieltä että nainen on kauniimpi keveissä vaatteissa kuin alasti. Riippuu tosin ovatko vaatteet kauniit vai rumat.
- mä kuolen nauruun :-D
selässä? kirjoitti:
No tietysti laardikasa on paremman näkoinen vaatettettuna, kuin alasti, ainakin mies.
:-D Riippatissit selässä
- kaunista?
Mä kuulun niihin jotka haluaa ihmiset vaatteet päällä. Mun mielestä ihmiseläin nyt ei vaan ole kovin miellyttävän näköinen. Ja jos nyt miehestä puhutaan kun kysyit, niin sukupuolielimet ON rumat, samoin jalat, varsinkin karvaiset sääret ja jalkaterät. Ja mun puolesta sen paidankin voi pitää päällä.
Alaston mies on jotenkin säälittävä näky.
Joku tästä varmaan loukkaantuu, mutta sori, tämä on minun mielipiteeni. Ihminen on ruma.- yksi vain_
"Alaston mies on jotenkin säälittävä näky."
Niin...ehkä se tuo mieheen jonkinlaista haavoittuvuutta, eikä nainen halua nähdä miestään nöyryytettynä. Jokuhan vois vaikka syödä sen kikkelin kun se on kaiken kansan nähtävillä, mies on vahvemman oloinen kun jokin vaate peittää sen kalun.
Mutta kyse voi olla myös siitä, että kun on housut jalassa, se antaa tilaa mielikuvitukselle, kuin jos kaikki olisi raakana paljaana.
- mies haluaa
usein nähdä naisen mieluummin seksihepenissä kuin alastomana.
- kerro heti!!!
Näet ALASTOMAN miehen?????
- kerro heti!!!
Jostakin syystä naisille ei vaan haluta näyttää miesten vehkeitä koko komeudessaan. Enpä tiedä syytä miksi näin on. Johtuuko kenties siitä että joskus aikoinaan hommatkin hoidettiin pimeässä peiton alla, vai onko taas vaan haastateltu sataa naista ja yhteenvetona todettu ettei naisia alastomuus kiinnosta.
Tuollainen yleistys kyllä ottaa päähän.
Mä en oo ikinä sanonut,ettenkö mieluummin katso alastomuutta kuin jotakin sortseja...- kunniaan!
Kyllä täysalaston miesvartalo on mykistävän, henkeäsalpaavan, kuumottavan ja uskomattoman kaunis. Mutta tietysti vain silloin, kun siitä on edes pikkuisen pidetty huolta.
- Anonyymi
Minä ainakin haluan nähdä alastomia niehiä
- Anonyymi
minä riisun joka ilta menen alasti nukkuun. Pieni munanen äijä.
- Anonyymi
Ihan kiva, minä teen samoin. Myös pieni mukainen mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446