Miehen täydellinen alastomuus

Miksei kelpaa?

Miksi naiset haluaa nähdä komeana pitämänsä miehen (oma mies, joku toinen mies, malli, filmitähti tms..) vain yläosattomassa siis esim. farkut jalassa ilman paitaa? Mitä rumaa on miehen alavartalossa kun ette halua sitä nähdä ?

25

2681

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piupauks

      miesruumis ei vain ole niin kaunista katseltavaa. that's it. olet varmaan itsekin samaa mieltä, eikö?

      kyllä minä omaa miestäni haluan alasti katsella, mutta ihan oikeasti. seksikkäimmillään mies on shortsit jalassa ilman paitaa.

      • samaa mieltä

        Ja varsinkin suomalaiset miehet on usein sellaisia perseettömiä kukkakeppejä, joilla on pattipolvet ja rumat jalat. Ei mikään nätti näky!


      • riittää..,miehet
        samaa mieltä kirjoitti:

        Ja varsinkin suomalaiset miehet on usein sellaisia perseettömiä kukkakeppejä, joilla on pattipolvet ja rumat jalat. Ei mikään nätti näky!

        todellakin parempi suosiolla pitää vaan ne housut jalassa...yläkroppa sen sijaan on ihan kivaa katseltavaa, jos on sellainen harteikas ja kohtuullisen timmissä kunnossa...


      • on ok
        riittää..,miehet kirjoitti:

        todellakin parempi suosiolla pitää vaan ne housut jalassa...yläkroppa sen sijaan on ihan kivaa katseltavaa, jos on sellainen harteikas ja kohtuullisen timmissä kunnossa...

        Kyllä miestä katsoo niinkin.;)


      • Aikuinen nainen

        En tiedä oletko alitajuisti lesbo, vai niin teini että et koe miehen alapäätä tai pakaroita mitenkään kiihottavina. Tai jotain vastaavaa.


      • mmmm.
        Aikuinen nainen kirjoitti:

        En tiedä oletko alitajuisti lesbo, vai niin teini että et koe miehen alapäätä tai pakaroita mitenkään kiihottavina. Tai jotain vastaavaa.

        Eipä ainakaan veltto muna ole mitenkään kiihoittava. En kyllä tajua mistä aloittaja oli vetänyt johtopäätöksensä.


    • teekkarien sekasauna

      Kukaan itseään kunnioittava nainen ei halua olla alastomana tuntemattomien miesten kesken.


      En tosiaan tiedä mistä revitte noita.

    • suinkaan

      Et kai ottanu liikaa simaa vappuna? Jos on komea oma mies mua ei haittaa vaikka olis 24 h alasti kotona. Se olisi toivottavaakin että edes kevyempi vaatetus välillä. Mutta vaatteet on ihan normaalia käyttää, niin ei oo vaikeeta jos on jotain päällä.

    • Kysytkin vielä!

      Ne roikkuvat osat siellä jalkojen välissä ovat kamalan rumia. Parhaimmillaankin huvittavan rumia.

      Oikeasti naiset vain ovat niin kohteliaita, että katselevat mieluiten vaikka vähänkin vaatetettuja miehiä. Olisihan se epäkohteliasta yökätä tai nauraa roikuttimiaan pyörittelevälle miesparalle...

      Niin, ihan kivoja osasia ne ovat, jos niitä ei tarvitse katsella.

    • Handsome Male

      Niin mistäköhän kummasta se vois johtua vertaatko nyt ihan tosissasi miehen ja naisen vartaloa toisiinsa?? Mutta sen sijaan naisvartalo pimppi paljaana mikäs sen kivempaa on katsella!

    • hohooo

      Varsinkin kun siellä jalkojen välissä on muutakin kuin pikkuinen nakki. No onhan nekin söpöjä.

    • Pistemies

      Ihminen nyt vain sattuu olemaan kauniimpi/komeampi hieman verhottuna. Kyllä minäkin pidän naista seksikkäämpänä pienissä bikineissä kuin täysin alasti.

      • Aikuinen nainen

        Laardeja tai riippatissejä selässä peitellään rievuilla. Kyllä varmana timmi nainen on sinunkin mielestäsi seksikkäimmilläsi alastomana ja karvat siistittyinä. Jos väität jotain muuta niin valehtelet tai olet gay.


      • selässä?
        Aikuinen nainen kirjoitti:

        Laardeja tai riippatissejä selässä peitellään rievuilla. Kyllä varmana timmi nainen on sinunkin mielestäsi seksikkäimmilläsi alastomana ja karvat siistittyinä. Jos väität jotain muuta niin valehtelet tai olet gay.

        No tietysti laardikasa on paremman näkoinen vaatettettuna, kuin alasti, ainakin mies.


      • Pistemies
        Aikuinen nainen kirjoitti:

        Laardeja tai riippatissejä selässä peitellään rievuilla. Kyllä varmana timmi nainen on sinunkin mielestäsi seksikkäimmilläsi alastomana ja karvat siistittyinä. Jos väität jotain muuta niin valehtelet tai olet gay.

        Ihan hetero olen ja olen sitä mieltä että nainen on kauniimpi keveissä vaatteissa kuin alasti. Riippuu tosin ovatko vaatteet kauniit vai rumat.


      • mä kuolen nauruun :-D
        selässä? kirjoitti:

        No tietysti laardikasa on paremman näkoinen vaatettettuna, kuin alasti, ainakin mies.

        :-D Riippatissit selässä


    • kaunista?

      Mä kuulun niihin jotka haluaa ihmiset vaatteet päällä. Mun mielestä ihmiseläin nyt ei vaan ole kovin miellyttävän näköinen. Ja jos nyt miehestä puhutaan kun kysyit, niin sukupuolielimet ON rumat, samoin jalat, varsinkin karvaiset sääret ja jalkaterät. Ja mun puolesta sen paidankin voi pitää päällä.

      Alaston mies on jotenkin säälittävä näky.

      Joku tästä varmaan loukkaantuu, mutta sori, tämä on minun mielipiteeni. Ihminen on ruma.

      • yksi vain_

        "Alaston mies on jotenkin säälittävä näky."

        Niin...ehkä se tuo mieheen jonkinlaista haavoittuvuutta, eikä nainen halua nähdä miestään nöyryytettynä. Jokuhan vois vaikka syödä sen kikkelin kun se on kaiken kansan nähtävillä, mies on vahvemman oloinen kun jokin vaate peittää sen kalun.
        Mutta kyse voi olla myös siitä, että kun on housut jalassa, se antaa tilaa mielikuvitukselle, kuin jos kaikki olisi raakana paljaana.


    • mies haluaa

      usein nähdä naisen mieluummin seksihepenissä kuin alastomana.

    • kerro heti!!!

      Näet ALASTOMAN miehen?????

    • kerro heti!!!

      Jostakin syystä naisille ei vaan haluta näyttää miesten vehkeitä koko komeudessaan. Enpä tiedä syytä miksi näin on. Johtuuko kenties siitä että joskus aikoinaan hommatkin hoidettiin pimeässä peiton alla, vai onko taas vaan haastateltu sataa naista ja yhteenvetona todettu ettei naisia alastomuus kiinnosta.
      Tuollainen yleistys kyllä ottaa päähän.
      Mä en oo ikinä sanonut,ettenkö mieluummin katso alastomuutta kuin jotakin sortseja...

      • kunniaan!

        Kyllä täysalaston miesvartalo on mykistävän, henkeäsalpaavan, kuumottavan ja uskomattoman kaunis. Mutta tietysti vain silloin, kun siitä on edes pikkuisen pidetty huolta.


    • Anonyymi

      Minä ainakin haluan nähdä alastomia niehiä

    • Anonyymi

      minä riisun joka ilta menen alasti nukkuun. Pieni munanen äijä.

      • Anonyymi

        Ihan kiva, minä teen samoin. Myös pieni mukainen mies


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      299
      3418
    2. 202
      2941
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2524
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      233
      1992
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1415
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1308
    9. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      167
      1289
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    Aihe