Hei!
Onko jollain samallaista ongelmaa ja kenties ratkaisuakin...:)
eli teen päivittäin vatsalihaksia ja minulla on kiinteä vatsa...paitsi alavatsa.
Heti navanalta alkaa hirveä kumpu, en ole synnyttänyt ja teen tosiaan niitä vatsalihaksia...ihan perus punnerrusta ja sivuttaisia.
Mistä siis kiikastaa?
läski alavatsa
6
3593
Vastaukset
- ikuisestiko läski?
mulla kanssa roikkuu noi hiton läskit reisien päällä enkä oo saanu laihdutettuu enkä jumpattuu ku oon laiska syöpötteliä siks mä oon lihonukki yli 130kilooseksi eikä oo mullakaan lapsia eikä miestä alkas oleen kiire ku täytän kuukauden kuluttuu kakskytviis
- kokeileppa
kokeileppa seuraavanlaista liikettä:
meet selälles makaamaan lattialle. nostat jalkas suoraan ylös. ja sitten nostat ninku lantioos. kysy jos et tajunnu selostusta =D- hyvät ihmiset
EI se vatsalihaksien tekeminen sitä LÄSKIÄ siitä päältä polta pois, älkää kusettako itseänne. tehän vain treenaatte siellä läskin alla olevia lihaksia, ne on varmasti jo oikein hyvässä kunnossa. Mutta eihän ne edes näy kun on rasvakerros päällä. ELI DIEETILLE. Kasviksia, hedelmiä, pitkää kävelylenkkiä, hölkkää, niin että hiki tulee ja vähintään tunti vaikka 3 krt viikossa. Ja ei karkkeja, sipsejä, limuja, pullaa, roskaruokaa, ei mitään super energiapitoista. Kyllä varmasti lähtee löysä alavatsasta pois!
- ei ole
hyvät ihmiset kirjoitti:
EI se vatsalihaksien tekeminen sitä LÄSKIÄ siitä päältä polta pois, älkää kusettako itseänne. tehän vain treenaatte siellä läskin alla olevia lihaksia, ne on varmasti jo oikein hyvässä kunnossa. Mutta eihän ne edes näy kun on rasvakerros päällä. ELI DIEETILLE. Kasviksia, hedelmiä, pitkää kävelylenkkiä, hölkkää, niin että hiki tulee ja vähintään tunti vaikka 3 krt viikossa. Ja ei karkkeja, sipsejä, limuja, pullaa, roskaruokaa, ei mitään super energiapitoista. Kyllä varmasti lähtee löysä alavatsasta pois!
mikään pömppä vaan ihan kunnon kengurupussi ei kyllä laihduttaminenkaan auta vaan yleensä vain pahentaa tilannetta. Iho pitää saada elpymään joko ihan itse hieromalla tai sitten näillä värinävöillä. Jos nahkaa on tolkuttomasti niin sitten leikkauksella.
- tälläistä liikettä
mene selällesi, nosta molemmat jalat ylös (kädet voit levittää reilusti sivulle) pidä keskivartalo napakkana ettei selkä pääse notkahtamaan, ala hivuttaa jalkoha yhtä aikaa hitaasti alas mutta jätä rako lattian ja jalkojesi väliin, pidä siinä hetki ja nosta taas ylös, liikkeen voit tehdä myös sivulle samallatavalla, jos tuntuu raskaalta tee vain toisella jalalla, toisen jätät koukkuun ylös. tämä harjoittaa ala vatsan lihaksia, eli niitä syviä. tämä ei yksin auta, siihen tarvitaan myös terveellinen ruokavalio :)
- aafer
Niin, en kyllä tiedä onko tässä tapauksessa kyse siitä että on treenattu vatsalihat pömpölle. Eli että lihas on niin iso että se pullistelee siinä alavatsa seudulla.
Yleensäkin vatsalihastreeneissä kannattaisi muistaa treenata myös syviä vatsalihaksia jotka pitävät ne timmit ulommat lihakset sisempänä, niin ettei ne pullistele ulospäin.
Villi veikkaus :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko1071644- 2021339
Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131316Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi1961161- 1421059
Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151049Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o811029Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33882- 74869
Leton rannan kakat - hys hys hiljaa!
Hienolle rannalle on jostain ilmeisen selvästi tullut ulostusjätteitä. Mistään tutkimuksista ei ole vielä tietoa ja kuka62760