mies ja nainen ystävinä

NuorMies

Mun paras ystäväni on nainen ja me ollaan tosi usein tekemisissä, siis nähdään usein, käydään monesti baarissa samaan aikaan ja tehdään paljon muutakin. Miten mahdollista, että vielä nykypäivänäkin tosi moni kattoo meitä oudosti ja vielä useempi luulee, että meillä on suhde ja ollaan pari, vaikkei olla koskaan suudeltukaan eikä syvempiä tunteita ole. Ollaan siis "vain" rakkaat ystävät! Millasia kokemuksia teillä muilla nainen-mies ystävyyksistä?

3

690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerre

Mitä vanhemmaksi ihminen, sinkkukin, käy sitä vähemmän miesten ja naisten välisiin ystävyyksiin ei kiinnitetä huomiota. On hyvin tavallista, että ihmiset löytävät toisensa kuin mietittäisiin:ai, sähän olet NAINEN ja nyt me sit ollaan ystäviä, ohhoh.

Joten saattaisiko ikätovereillanne samoin kuin teillekin ystävinä olla vielä vähän uutta se, ettei ollakaan heti miettimässä minkälaista tuon kanssa olisi harrastaa seksiä ja näytätte nyt hienosti elämisen mallia muillekin. Hyviä ystäviä on niin harvassa, joten pitäkää toisistanne hyvä huoli ja naureskeltaa muiden kokemattomuudelle.

• paras ystävä...

olet onnekas!!! minunkin paras ystävä oli mies, eikä ole ikinä ollut minulla niin ihanaa ystävää. Mutta rakastuin ennen kuin ehdin huomatakaan, ja niin hänkin. Ystävyys oli luja ja piti kestää, mutta nyt kun suhteemme on loppu mös ystävyys loppui. Kadun että annoin itselleni luvan rakastua... vaikkei sitä voikaan päättää noinvaan tunteista. Eniten kaipaan parasta ystävääni. Tule takaisin!!
      Ystävyys on rikkaus ja varsinkin kun kyseessä on toinen sukupuoli. Kohtele aarteesi hyvin!

• Birgit

Mulla oli mies parhaana ystävänä, tyttöystävänä, reilun vuoden. Miehellä rakastetut vaihtui ja kerroimme toisillemme ilot ja surut. Mulla oli koko ajan sama rakastettu. Kävin ystäväni kanssa kävelemässä, tanssimassa, istuimme iltaa, kävimme mökillä.... ystävinä! Ystävyys loppui miehen löydettyä elämänkumppanin. Hänen aikansa mulle väheni ja tässä sitä taas ollaan - ilman ystävää.

Sitä ystävyyttä kaipaan. Sen parempaa ystävää ei ole olemassa. Kunpa löytäisin uuden ystävän, tyttöystävän, mieluummin miehen. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      27
      11112
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      48
      8599
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5405
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3694
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3608
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3564
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3288
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      57
      2598
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      46
      2144
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1826
    Aihe