Varatut miehet

helppoja!

Mahdatteko te parisuhteissanne paistattelevat naiset oikeasti tajuta mitä rakkaat siippanne puuhailevat? Olen 23v varsin vetävän näköinen blondi ja joka viikonloppu baarissa teidän avio/avomiehenne roikkuvat helmoissani. Harvemmin heistä ketään kelpuutan mutta muutama ukkomies on punkassani pyörähtänyt ja täysin tyydyteetynä poistunut. Ettekö te anna miehillenne seksiä kotona vai miksi he jahtaavat nuoria kauniita sinkkuja?

28

3269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkku jos

      oot niin vetävä mimmi?

      Kannattais joskus hengata sinkkumiesten kanssa niin voisit löytää poikaystävän.

      T. Vetävä 24-vee brunetti

      P.S Niinhän ne miehet minunkin perässä roikkuu (myös varatut) mutta senhän tietää mitä ne varatut hakee. Pillua.

      • iiiuuu

        Outoa sinänsä se että varatut miekkoset pillun perässä ravaavat, niillähän on jumalauta pillua kotonakin tarjolla


      • liian helposti liian paljon...
        iiiuuu kirjoitti:

        Outoa sinänsä se että varatut miekkoset pillun perässä ravaavat, niillähän on jumalauta pillua kotonakin tarjolla

        Mutta kun omalta saa aina, kun haluttaa, niin kai siinä puuttuu haaste ja jännitys. Saalistus, valloitus on tärkeintä, oletan, ei niinkään itse toimitus. Miehethän sinänsä on tyydytettyjä, kunhan vaan joku reikä on tarjolla. Samalla ne onnettomat kuitenkin haluaa sitä rakkautta ja turvallisuutta siltä omalta kullalta kotona ja sitten "huonoa naista" kertakäyttöhuvitteluun.Skitsoa.


      • ...
        iiiuuu kirjoitti:

        Outoa sinänsä se että varatut miekkoset pillun perässä ravaavat, niillähän on jumalauta pillua kotonakin tarjolla

        mutta sitähän tollaset pikkupillut eivät ole vielä tajunneet.


      • Anonyymi
        liian helposti liian paljon... kirjoitti:

        Mutta kun omalta saa aina, kun haluttaa, niin kai siinä puuttuu haaste ja jännitys. Saalistus, valloitus on tärkeintä, oletan, ei niinkään itse toimitus. Miehethän sinänsä on tyydytettyjä, kunhan vaan joku reikä on tarjolla. Samalla ne onnettomat kuitenkin haluaa sitä rakkautta ja turvallisuutta siltä omalta kullalta kotona ja sitten "huonoa naista" kertakäyttöhuvitteluun.Skitsoa.

        Ei muuten saa😄 luulen että ketkä vieraissa käy heillä pihtari kotona


    • hmmmm

      oletko ylpeä siitä, että nämä varatut haluavat sinulta vaan pillua?

      Onko sinun itsetuntosi siitä kiinni, että varattu mies näkee sinut seksiobjektina, sen enempää arvostamatta sinua?

      No, jokainen jatkakoon tyylillään.

      • 4444444444444

        se olevansa ylpeä?Enpä huomannut


      • täytyy vähän olla
        4444444444444 kirjoitti:

        se olevansa ylpeä?Enpä huomannut

        ylpeä. Itsekunnioitus toisaalta ei merkitse kaikille samaa asiaa. Minä en kunnioittaisi itseäni enkä olisi ylpeä, jos antaisin varatuille miehille pillua ja he pitäisivät minua helppona seksiobjektina.


      • sinkkuaikoinani
        täytyy vähän olla kirjoitti:

        ylpeä. Itsekunnioitus toisaalta ei merkitse kaikille samaa asiaa. Minä en kunnioittaisi itseäni enkä olisi ylpeä, jos antaisin varatuille miehille pillua ja he pitäisivät minua helppona seksiobjektina.

        olin TODELLA ylpeä itsestäni.Sain kenet vain halusin,sain valita parhaat päältä.Oli ukkomiestä oli sinkkumiestä,ei sillä ollut väliä,munaahan vain halusin,kuten he pimppiä.Eli ihan fifty/sixty meni silloin hommat.
        Mutta täytyy sanoa että nyt vakisuhteessa seksi on paljon parempaa kun on itse saanut "koulutettua"itselleen juuri sellaisen petikaverin kuin haluaa.
        Mutta ne sinkkuajan seksit olivat myös ihan ok,sain tyydytettyä tarpeeni.Ja mitä tulee ukkomiehiin niin olen satavarma että satunnaisesti sinkun kanssa bylsiessään tekevät paljon ja rutosti enemmän töitä kuin oman muijansa kanssa.Haluavat olla miesten miestä!!!!Se on tietysti harmi jos kotona on nalkuttava lahna jonka reikään tökkii vain siksi että saa mällit liikkeelle....jos sitä reikää edes saa...tai jos se reikä on tuhatvuotisen karvapehkon alta edes näkyvissä/tökittävissä.


      • jäätävä tilanne:
        sinkkuaikoinani kirjoitti:

        olin TODELLA ylpeä itsestäni.Sain kenet vain halusin,sain valita parhaat päältä.Oli ukkomiestä oli sinkkumiestä,ei sillä ollut väliä,munaahan vain halusin,kuten he pimppiä.Eli ihan fifty/sixty meni silloin hommat.
        Mutta täytyy sanoa että nyt vakisuhteessa seksi on paljon parempaa kun on itse saanut "koulutettua"itselleen juuri sellaisen petikaverin kuin haluaa.
        Mutta ne sinkkuajan seksit olivat myös ihan ok,sain tyydytettyä tarpeeni.Ja mitä tulee ukkomiehiin niin olen satavarma että satunnaisesti sinkun kanssa bylsiessään tekevät paljon ja rutosti enemmän töitä kuin oman muijansa kanssa.Haluavat olla miesten miestä!!!!Se on tietysti harmi jos kotona on nalkuttava lahna jonka reikään tökkii vain siksi että saa mällit liikkeelle....jos sitä reikää edes saa...tai jos se reikä on tuhatvuotisen karvapehkon alta edes näkyvissä/tökittävissä.

        yhteisen seksin täyteisen yön jälkeen se mies luikkisi takasin kotiinsa vaimon helmoihin ja hoitamaan lapsukaisia.

        En kyllä haluis että sellanen vässykkä pökkis mua, kun kotoa ei saa. NYYH!


      • Varattu mies
        sinkkuaikoinani kirjoitti:

        olin TODELLA ylpeä itsestäni.Sain kenet vain halusin,sain valita parhaat päältä.Oli ukkomiestä oli sinkkumiestä,ei sillä ollut väliä,munaahan vain halusin,kuten he pimppiä.Eli ihan fifty/sixty meni silloin hommat.
        Mutta täytyy sanoa että nyt vakisuhteessa seksi on paljon parempaa kun on itse saanut "koulutettua"itselleen juuri sellaisen petikaverin kuin haluaa.
        Mutta ne sinkkuajan seksit olivat myös ihan ok,sain tyydytettyä tarpeeni.Ja mitä tulee ukkomiehiin niin olen satavarma että satunnaisesti sinkun kanssa bylsiessään tekevät paljon ja rutosti enemmän töitä kuin oman muijansa kanssa.Haluavat olla miesten miestä!!!!Se on tietysti harmi jos kotona on nalkuttava lahna jonka reikään tökkii vain siksi että saa mällit liikkeelle....jos sitä reikää edes saa...tai jos se reikä on tuhatvuotisen karvapehkon alta edes näkyvissä/tökittävissä.

        "Ja mitä tulee ukkomiehiin niin olen satavarma että satunnaisesti sinkun kanssa bylsiessään tekevät paljon ja rutosti enemmän töitä kuin oman muijansa kanssa.Haluavat olla miesten miestä!!!!Se on tietysti harmi jos kotona on nalkuttava lahna jonka reikään tökkii vain siksi että saa mällit liikkeelle....jos sitä reikää edes saa...tai jos se reikä on tuhatvuotisen karvapehkon alta edes näkyvissä/tökittävissä."

        Puhutko nyt myös tästä "kouluttamastasi" ukkomiehestä?


      • pimpelipommm
        4444444444444 kirjoitti:

        se olevansa ylpeä?Enpä huomannut

        Etkö osaa lukea "rivien välistä"? Toivottavasti saavat jonkun taudin, kun siellä käyvät tai ne haarojansa levittelevät! Saisivat kerrankin jotain omalletunnollensa, eikä kehuskelis täällä.


      • vaimoke
        Varattu mies kirjoitti:

        "Ja mitä tulee ukkomiehiin niin olen satavarma että satunnaisesti sinkun kanssa bylsiessään tekevät paljon ja rutosti enemmän töitä kuin oman muijansa kanssa.Haluavat olla miesten miestä!!!!Se on tietysti harmi jos kotona on nalkuttava lahna jonka reikään tökkii vain siksi että saa mällit liikkeelle....jos sitä reikää edes saa...tai jos se reikä on tuhatvuotisen karvapehkon alta edes näkyvissä/tökittävissä."

        Puhutko nyt myös tästä "kouluttamastasi" ukkomiehestä?

        Jos vaikka tuolla on oma ukko, joka käy bylsimässä niitä blondeja / brunetteja / punapäitä...
        Olis ihan oikein...


    • kotonakin saa

      mutta tottakai nuoret tytöt viehättää aina. Välillä sitä vaan kyllästyy omaan kumppaniinsa, vaihtelua pitää silloin lähteä hakemaan muualta. Thats it.

      • Ihmettelyä

        Mitenkähän naisista tulee lahnoja heti alkavat seurustella tai menevät naimisiin? Useimmat on kuitenkin ollut haluttavia sinkkuja ja saaneet sen miehen itselleen. Tunnen useita pariskuntia ja voin sanoa että ei ne naiset siitä ole huonontuneet että ovat parisuhteessa. Seksiäkin harrastaavat varmasti ihan normaalisti. Monet ovat äitejä ja upeita ihmisiä. Nuoria tyttöjä on vaan niin helppo vedeättää noilla jutuilla. Riittää kun kehuu vähän ja valehtelee että se oma on niin lahna jne. Ei anna, eikä meillä oo muuta yhteistä kun lapset, menee joka kerta läpi. Ne syyt on sit ihan muut miksi sitä vierasta pi**ua pitää saada.


    • Varattu mies

      Itse olen ainakin huomannut, että kun kihlasormuksen laittaa sormeen, niin huomio illalla on taattu. Enpä kyllä sen tarkemmin ole ottanut selvää, ovatko varattua vai sinkkuja jotka ympärillä pörräävät.

      Periaatteessa sen ymmärtää, että kaipa se kihlasormus miehellä on ns. laadun tae, mutta suhdetta tuskin nainen varatusta miehestä hakee. Vaikka onnistuisikin, niin eiköhän tämä uusikin saa kohta jäädä.

      • "niksi-pirkka"

        kannattaa ostaa aidonnäköinen "vihkisormus" ja laittaa se vasempaan nimettömään ja esittää siis ukkomiestä, jos pelkän pillun toivossa baariin lähtee :D Hyvä niksi!


      • Varattu mies
        "niksi-pirkka" kirjoitti:

        kannattaa ostaa aidonnäköinen "vihkisormus" ja laittaa se vasempaan nimettömään ja esittää siis ukkomiestä, jos pelkän pillun toivossa baariin lähtee :D Hyvä niksi!

        Jep, ja uskoisin, että ihan yleisessä käyttössä on tuo "niksi".


      • kyllä naiset
        Varattu mies kirjoitti:

        Jep, ja uskoisin, että ihan yleisessä käyttössä on tuo "niksi".

        on tyhmiä! Hävettää!

        Minä en sekaantuis "varattuun" enkä varattuun mieheen.

        Kyllä ne joskus yrittää, tekis mieli vetästä litsarilla naamaan mutta tyydyn sanomaan, että menis kotiinsa vaimon luo mielummin kun ei sen vertaa "munaa" miehestä löydy.


      • Varattu mies
        kyllä naiset kirjoitti:

        on tyhmiä! Hävettää!

        Minä en sekaantuis "varattuun" enkä varattuun mieheen.

        Kyllä ne joskus yrittää, tekis mieli vetästä litsarilla naamaan mutta tyydyn sanomaan, että menis kotiinsa vaimon luo mielummin kun ei sen vertaa "munaa" miehestä löydy.

        Ei nainen, joka innostuu varatusta miehestä, ole välttämättä tyhmä. Sehän riippuu motiiveista. Jos nainen hakee varatusta miehestä suhdetta, niin voi sanoa, että hän on tyhmä. Jos pelkkää seksiä, niin ehkä varatun miehen pokaaminen on kätevämpää. Varattu harvemmin jää roikkumaan kiinni ja ehkä hän on ihan ok, kun on sentään yhdestä naisesta ihan mukiinmenevä.

        Ja moraalipuolesta, eihän se varatun pokaaminen kovin oikein ole, mutta eiköhän se viime kädessä ole siitä pokattavasta kiinni lähteekö vai kieltäytyykö kohteliaasti ;-)


      • nussia---
        Varattu mies kirjoitti:

        Ei nainen, joka innostuu varatusta miehestä, ole välttämättä tyhmä. Sehän riippuu motiiveista. Jos nainen hakee varatusta miehestä suhdetta, niin voi sanoa, että hän on tyhmä. Jos pelkkää seksiä, niin ehkä varatun miehen pokaaminen on kätevämpää. Varattu harvemmin jää roikkumaan kiinni ja ehkä hän on ihan ok, kun on sentään yhdestä naisesta ihan mukiinmenevä.

        Ja moraalipuolesta, eihän se varatun pokaaminen kovin oikein ole, mutta eiköhän se viime kädessä ole siitä pokattavasta kiinni lähteekö vai kieltäytyykö kohteliaasti ;-)

        miehen kanssa, jolla on vaimo ja lapset kotona.

        Se mies ei ansaitsisi sitä mielestäni. En haluaisi olla sellaisessa mukana, vaikka kuinka panettaisi minua ja varattu mies superpukki. Sinkuista löytyy varmasti yhtä hyviä pelkkiä panokavereita.

        Tiedätkö, kuinka paljon lapset voivat salaa vihata isäänsä, kun he kuulevat isän käyneen vieraissa? Verisukulaisuus on silti vahva, ja sitä suhdetta/syrjähyppyä salaillaan eikä siitä saa puhua.

        Minä tiedän.


    • Tuplu

      Tämähän on ihan provosointimielessä laitettu viesti. Täysin lajityypillinen.

      Oikeesti aloittaja on katkera petetty ja kenties jätetty tai ehkä vanhapiika nainen.

      • itseasiassa

        Aloittaja on hassunhauska provoaja joka nauraa kippurassa vastauksianne lukiessaan. Ei kai kukaan ihan tosissaan mene tuohon "olen vetävä blondi"-juttuun?
        Mutta hauskaa on ollu tätä lukiessa, pakko myöntää.

        Ja by the way, aloittaja olin minä, avioliitossa elävä mies... :D


      • juupajuupajuupelijuu
        itseasiassa kirjoitti:

        Aloittaja on hassunhauska provoaja joka nauraa kippurassa vastauksianne lukiessaan. Ei kai kukaan ihan tosissaan mene tuohon "olen vetävä blondi"-juttuun?
        Mutta hauskaa on ollu tätä lukiessa, pakko myöntää.

        Ja by the way, aloittaja olin minä, avioliitossa elävä mies... :D

        Taidatkin olla itse semmoisten perässä juoksija. Toivottavasti jäät joskus kiinni... =P
        Se parhaiten nauraa, joka viimeeksi nauraa... että silleen.


    • KylmäNainen
      • Anonyymi

        Nuorena kusetettiin pikkunarttuja iha nviis nolla,pillua sai ku nvähän kaikkea keksi,yleensä kannatti mennä muualle kun omaan kaupunkiin,nin enkä todellakaan ollu aviossa eikä edes lapsiakaan,mutta kun noist puhui avoimesti pilluatuli aina!
        Että kukahan tuossa käyttikään hyväksi ja ketä heh?
        Muutaman kerra nsain kuulla että oli joku tullu paksuksikin,tiedä sitten kelle?


    • Anonyymi

      Jotkut miehet vaan on huorahtavia. Eivät kykene aitoon parisuhteeseen. Ja sellaisia miehiä on nykyaikana yhä vaan enemmän. Ei johdu kotioloista mitenkään, vaan mies vaan on sellainen luontojaan.
      Ap, varo vain ettet itse joudu sellaisen miehen vaimoksi aikanaan

    • Anonyymi

      Annan,titisesti annan!! Aloitus on provo mutta annan paljon huomiota kaikinpuolin miehelleni hellyys mukaan lukien ja tuo onkin syy tällä palstalla oloini koska meillä tuo ei ole vastavuoroista.
      Lisäksi olen hoitanut yksin lapset,taloustyöt kuin pihatyöt. Olin kotiäiti ja yksinäinen. Rakastin miestäni ja osoitin hönelle huomiota hellyyttä sekä seksiä lasten ollessa pieniä.
      Lapset kasvoivat teineiksi ,osoitan vieläkin rakkautta ja hellyttää sekä teen yksipuolisesti ehdotukset seksiin.
      Olen myös ansiotyössä mutta elintasomme on heikko koska tuloni ovat pienet ja maksan ruuan,lasten ja omani menot,lyhennän talolainaa.
      Mies on aina käyttänyt itseensä paljon rahaa. Meillä on omat tilit.
      Jos hän käy vieraissa niin sanonpa nyt sen suoraan että käyköön. Se on hänen oma valintansa josta hän kantaa yksin seurauksensa. Itse voin olla puhtaalla omalla tunnolla ja rauhallisesti katsoa aamuisin itseäni peilistä etten ole pettänyt miestäni enkä lapsiani enkä lähtenyt varattujen miesten sänkyyn enkä vapaiden. Jokainen eläköön arvojensa mukaisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe