Minulla on sellanen aavistus että kukkis tuntee aika hyvin palstan lehmät :D
AMMUUUUU!
Kukkomies ja palstan naikkoset
15
828
Vastaukset
- e.W
Keksi muu nimimerkki. Toi ei ole enää edes hauskaa.
- naikkosineen
mikä kuvittelet itse olevasi? Miksi naiset ovat mielestäsi NAIKKOSIA???? Mitä nämä munattomat miehet sitten ovat?
- e.W
naikkosineen kirjoitti:
mikä kuvittelet itse olevasi? Miksi naiset ovat mielestäsi NAIKKOSIA???? Mitä nämä munattomat miehet sitten ovat?
Osoita kyssäris aloittajalle. Olen eri henkilö.
(Minkä taidat kyllä oikein hyvin tietääkin...kunhan vaan siinä teet itsestäsi yksinkertaista.) e.W kirjoitti:
Osoita kyssäris aloittajalle. Olen eri henkilö.
(Minkä taidat kyllä oikein hyvin tietääkin...kunhan vaan siinä teet itsestäsi yksinkertaista.)mitä pahaa siinä sitten muka olisi jos hän tuntisi heidät?
"Sellasia ne naiset ovat :)"
MarttyyriMallari-TTt- e.W
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
mitä pahaa siinä sitten muka olisi jos hän tuntisi heidät?
"Sellasia ne naiset ovat :)"
MarttyyriMallari-TTt"Ja...
MarttyyriMallari-TTt 4.5.2008 klo 15.12
mitä pahaa siinä sitten muka olisi jos hän tuntisi heidät?"
Mä mihinkään tollasiin viitannu...
Aloitus ei mielestäni vaan todellakaan ollut erityisen kohtelias, ajatellen nyt vaikka vain sitäkin, että siinä puhutaan henkilöstä, joka kasvoillaan palstalla esiintyy. e.W kirjoitti:
"Ja...
Aloitus ei mielestäni vaan todellakaan ollut erityisen kohtelias, ajatellen nyt vaikka vain sitäkin, että siinä puhutaan henkilöstä, joka kasvoillaan palstalla esiintyy.olen samaa mieltä kanssasi siitä että aloitus oli-palstan perinteitä noudattaen-epäkohtelias ja
typerä. Ja olen myös sitäkin mieltä, että puskista huutelijat saisivat tukkia turpansa :)
Tosin ap imarteli (tahattomasti?) toista osapuolta.
"Tai ainakin luulen niin"
MarttyyriMallari-TTt- Kuinkas ollakaan
e.W kirjoitti:
"Ja...
Aloitus ei mielestäni vaan todellakaan ollut erityisen kohtelias, ajatellen nyt vaikka vain sitäkin, että siinä puhutaan henkilöstä, joka kasvoillaan palstalla esiintyy."että siinä puhutaan henkilöstä, joka kasvoillaan palstalla esiintyy."
Ei näemmä esiinny enää.
Tehdä tänään yhdenlaisen ratkaisun tämänkin asian tiimoilta.
Olen lähinnä pelleillyt ja ollut todellinen itseni, taitaa olla parempi luopua tästä sinänsä kiltistä flirttiroolista tärkeämpien seikkojen takia.
Siihen mitä palstalle annan ja mitä siltä haen riittää ihan rekkanimimerkki, muuta ei tarvita -toivottavasti koskaan. Olisi pitänyt tehdä tämä varmaankin aikaisemmin mutta sytytyslankani on pitkä ja vetinen :)
"Sanoja joka suunnalta
lupauksia toiveita
en ai korvaani kallistaa
ei ole aika autuuden
pelastuksen, ihmetekojen
nyt on aika mutkat suoristaa"- sinä
palstalle sitten annat tai siltä haet?
pitkä on lanka, jos kesti näin kauan tajuta palstan luonne.
minulle riittää se että olen yhdessä keskustelussa tunnistettavissa yhdestä sanasta. Jos tähän ketjuun vielä jotain kommentoin, niin nimimerkki on "sinä".
Seuraavassa ketjussa johon otan osaa nimimerkki on jotain muuta. sinä kirjoitti:
palstalle sitten annat tai siltä haet?
pitkä on lanka, jos kesti näin kauan tajuta palstan luonne.
minulle riittää se että olen yhdessä keskustelussa tunnistettavissa yhdestä sanasta. Jos tähän ketjuun vielä jotain kommentoin, niin nimimerkki on "sinä".
Seuraavassa ketjussa johon otan osaa nimimerkki on jotain muuta."palstalle sitten annat tai siltä haet?"
Keskustelua minua kiinnostavista asioista ja ajatuksiani eri aihealueista.
Ja myös ihan peruspälliä sosiaalista kytkentää netin kautta. Lievitystä yksinäisyysvammalle.
Ne eivät poissulje toisiaan.
"Jos tähän ketjuun vielä jotain kommentoin, niin nimimerkki on "sinä"."
Okei. Pistetään muistiin.- "sinä"
Kukkomies kirjoitti:
"palstalle sitten annat tai siltä haet?"
Keskustelua minua kiinnostavista asioista ja ajatuksiani eri aihealueista.
Ja myös ihan peruspälliä sosiaalista kytkentää netin kautta. Lievitystä yksinäisyysvammalle.
Ne eivät poissulje toisiaan.
"Jos tähän ketjuun vielä jotain kommentoin, niin nimimerkki on "sinä"."
Okei. Pistetään muistiin.kuin minä. Minulle se keskustelu aiheesta onnistuu ilman rekisteröitymistäkin.
Tuo toinen sinä ei huomannut lainausmerkkejä, joita käytän, jos keskustelua jostain asiasta jatkan. Harvemmin sitä kyllä teen. - "sinä".
"sinä" kirjoitti:
kuin minä. Minulle se keskustelu aiheesta onnistuu ilman rekisteröitymistäkin.
Tuo toinen sinä ei huomannut lainausmerkkejä, joita käytän, jos keskustelua jostain asiasta jatkan. Harvemmin sitä kyllä teen.Kuten huomaatte alkuperäisessä viestissäni viittasin että käytän muotoa "sinä". _HUOMATKAA PISTE_! ... enkä pelkkää "sinä" lainausmerkeissä.
Olkaa tarkkoja. Olkaa valistuneita. - havaittavissa
"sinä". kirjoitti:
Kuten huomaatte alkuperäisessä viestissäni viittasin että käytän muotoa "sinä". _HUOMATKAA PISTE_! ... enkä pelkkää "sinä" lainausmerkeissä.
Olkaa tarkkoja. Olkaa valistuneita.panikoitumista omista esiintymisistään sillä kiireellä juoksevat korjailemaan kuka on kirjoittanut mitäkin. Mihinkähän lukemiin tämä hullunmylly taas yltääkään
"käsikirjoituksien käsikirjoitus"
- on sellainen
aavistus, että olet kateellinen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212198Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1891807Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j561432Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1681222- 551198
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751016Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62912Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36887- 52874
- 56831