Kuka olisi niin ystävällinen ja kertoisi kuinka mutkikasta tai helppoa on auton tuonti Hollannista. Siis kaupanteko, rahansiirrot, rekisteröinti vientiin ymv. Kiitos etuseen.
Auto Hollannista
5
12541
Vastaukset
- jotain vinkkiä
http://www.rdw.nl , saat tietoa asiasta.
- gysyn waan
suolainen ja kostea ilma ei ole kovin hyvä auton jatkoa ajatellen. jos kyseessä uudehko tai keräilyauto niin sitten ok.
hollantilaiset kyllä hoitaa noi käytännön asiat siellä paikanpäällä. muistaakseni vietikilvet on voimassa niin että 7 päivää aikaa häipyä maasta.- mitä mutkia
auto jota on katseltu on viime vuotinen ja se on kaupan ihan saksan rajalla. Se mitä kaipaan on rekisteröinti vientiin (hinta/nopeus) ja minkälainen on pankkien rahansiirto hinnat ja nopeus. Kiitos anatamistasi vinkeistä, samoin ed. vastaajalle.
- vientiin
mitä mutkia kirjoitti:
auto jota on katseltu on viime vuotinen ja se on kaupan ihan saksan rajalla. Se mitä kaipaan on rekisteröinti vientiin (hinta/nopeus) ja minkälainen on pankkien rahansiirto hinnat ja nopeus. Kiitos anatamistasi vinkeistä, samoin ed. vastaajalle.
Vientirekisteröinnin tekee myyjä.Yksityisen myyjän
ko.menette yhdessä RDW:lle.Saat sieltä vientikilvet ja myyjä todistuksen jolla katkaisee oman
vakuutuksen ja tieverojen maksun.Hintaa kertyy 2x 11.50€ = 23€. Kilvet voimassa 14 pv.Hommaa vakuutus Suomesta ennenkuin lähdet autolla liikkeelle.Rahansiirto n.3-4pv, mutta jos et tunne myyjää älä maksa autoa näkemättä.Itse maksaisin vasta auton omistajanvaihdon yhteydessä. - mitä mutkia
vientiin kirjoitti:
Vientirekisteröinnin tekee myyjä.Yksityisen myyjän
ko.menette yhdessä RDW:lle.Saat sieltä vientikilvet ja myyjä todistuksen jolla katkaisee oman
vakuutuksen ja tieverojen maksun.Hintaa kertyy 2x 11.50€ = 23€. Kilvet voimassa 14 pv.Hommaa vakuutus Suomesta ennenkuin lähdet autolla liikkeelle.Rahansiirto n.3-4pv, mutta jos et tunne myyjää älä maksa autoa näkemättä.Itse maksaisin vasta auton omistajanvaihdon yhteydessä.Kiitos, olipa hyvää tietoa. Tuo RDW lienee paikallinen AKE, mutta heidän sivujaan on meikäläisen huono lukea (ymmärtää) kun tuo murre ei ole hanskassa. Näyttää siis siltä, että hinnat ovat pienemmät kuin saksassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941749
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2411579- 891356
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651025Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9904- 46862
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika36842