Murderdolls,Punkkia..?

MisFiT-

Eli mitäs mieltä porukat ootte tosta..?
Minä ainakin suosittelen kaikille Misfits diggareille ja muillekin.
Ja kannattaa myös tsekata Frankenstein drag queens from planet13..

15

733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Misfits 4ever

      aivan kauheaa paskaa, siis todella hirveää paskaa.

      • Rust

        Eikä mitään tekemistä punkin kanssa.
        Ja kehtaa vielä Misfitsiin verrata!


      • MisFiT-
        Rust kirjoitti:

        Eikä mitään tekemistä punkin kanssa.
        Ja kehtaa vielä Misfitsiin verrata!

        Kyllä sillä on aika paljonkin tekemistä punkin kanssa,jos olet yhtään sitä edes kuullut...
        Ja kyllä Misfits jossain kohissa vilahtaa,olen mäkin jo sen verran niitä kumpaaki kuunnellu...
        Joten turhaan haukut -Dollsia...


      • Rust
        MisFiT- kirjoitti:

        Kyllä sillä on aika paljonkin tekemistä punkin kanssa,jos olet yhtään sitä edes kuullut...
        Ja kyllä Misfits jossain kohissa vilahtaa,olen mäkin jo sen verran niitä kumpaaki kuunnellu...
        Joten turhaan haukut -Dollsia...

        Ei mitään tekemistä punkin kanssa. Joidenkin säälittävien nu-metallistien vielä säälittävämpi sivuprojekti.

        Ja kyllä,olen kuullut koko levyn.


      • MisFiT-
        Rust kirjoitti:

        Ei mitään tekemistä punkin kanssa. Joidenkin säälittävien nu-metallistien vielä säälittävämpi sivuprojekti.

        Ja kyllä,olen kuullut koko levyn.

        kYLLÄ ON..Ja ne ei ole mitää vitun Nu-metallisteja,perustelu:Joey vaan soittaa siinä Slipknotissa ja ei se siitä tee mitää nu metal heppuu esim. se tekee mitä kuuntelee ja miten pukeutuu, Wednesday ei koskaan ole edes nu-metalliin koskenutkaan eikä sen enempää Ben Graveskään tai Acey Slade...
        Ja kuuntelisit vielä hiukan tarkemmin..
        Mä kyllä myönnän että niillä on pelkkiä rock-biisejäkin,mutta esim. biisit Kill miss- america,Love at first fright,B-Movie scream queen ja She was a zombie, ovat vahvasti punkin pohjalla...

        Onko sun mielestä sitten Sum41 punkkia??
        Jos on niin vittu mikä pelle...


      • Rust
        MisFiT- kirjoitti:

        kYLLÄ ON..Ja ne ei ole mitää vitun Nu-metallisteja,perustelu:Joey vaan soittaa siinä Slipknotissa ja ei se siitä tee mitää nu metal heppuu esim. se tekee mitä kuuntelee ja miten pukeutuu, Wednesday ei koskaan ole edes nu-metalliin koskenutkaan eikä sen enempää Ben Graveskään tai Acey Slade...
        Ja kuuntelisit vielä hiukan tarkemmin..
        Mä kyllä myönnän että niillä on pelkkiä rock-biisejäkin,mutta esim. biisit Kill miss- america,Love at first fright,B-Movie scream queen ja She was a zombie, ovat vahvasti punkin pohjalla...

        Onko sun mielestä sitten Sum41 punkkia??
        Jos on niin vittu mikä pelle...

        Vaan soittaa?Ihan vaan soittaa?Eikä millään tavalla kuulu bändiin?Ja vielä ehkä yhdessä maailman naurettavimmista,huonoimmista ja mukarankoista bändeistä!

        U.S.Bombs,The Distillers,Dropkick Murphys,Rancid,Blood for Blood,Atreyu,Snapcase, Wasted,Bolt,No Shame,Bouncing Souls,H2O,Voice Of A Generation,Ramones,The Clash,Danzigin aikainen Misfits,Sham69,UK Subs,Descendents,Agnostic Front,Bombshell Rocks,The Business...
        Siinä sulle muutamia,en jaksa alkaa luettelemaan koko levyhyllyn sisältöä.

        Että laitapa nyt se ostoskeskushevipaska soimaan ja lopeta turha väittely!(Vai ettei vaan olekin itselläs niitä sumeja,blinkkejä ja goodcharlotteja!?!)


      • MisFiT-
        Rust kirjoitti:

        Vaan soittaa?Ihan vaan soittaa?Eikä millään tavalla kuulu bändiin?Ja vielä ehkä yhdessä maailman naurettavimmista,huonoimmista ja mukarankoista bändeistä!

        U.S.Bombs,The Distillers,Dropkick Murphys,Rancid,Blood for Blood,Atreyu,Snapcase, Wasted,Bolt,No Shame,Bouncing Souls,H2O,Voice Of A Generation,Ramones,The Clash,Danzigin aikainen Misfits,Sham69,UK Subs,Descendents,Agnostic Front,Bombshell Rocks,The Business...
        Siinä sulle muutamia,en jaksa alkaa luettelemaan koko levyhyllyn sisältöä.

        Että laitapa nyt se ostoskeskushevipaska soimaan ja lopeta turha väittely!(Vai ettei vaan olekin itselläs niitä sumeja,blinkkejä ja goodcharlotteja!?!)

        paskan jauhamista...
        Ensinnäkkään mä en kelpuuta sellasta nu-punk/nu-metal-skeidaa...

        Ja mun mielestä Ramones ja Misfits on maailman parhaat punkki bändit ja Murderdolls tulee "kylkiäisenä"...

        Mun mielestä Murderdolls on edelleenki punkkia eikä se siitä muutu(enkä ole ainoa)...

        Ja Black Flag on kans aika tiukka...

        Mutta kun luin tosta sun listastas(joka oli aika turha keksintö),että sulta löytyy Danzigin aikasta Misfitsiä,niin että eikö sulle uppoo tää uudempi..?
        Mun omastakin mielestä Danzigin aikainen on parempaa mutta kyllä ne uudemmatkin ihan hymy-suun-pielessä kuuntelee...

        Joten nyt on tullu tapeltuu taas tuhannen viestin verran että mä en enää jaksa tästä asiasta tapella...


      • Rust
        MisFiT- kirjoitti:

        paskan jauhamista...
        Ensinnäkkään mä en kelpuuta sellasta nu-punk/nu-metal-skeidaa...

        Ja mun mielestä Ramones ja Misfits on maailman parhaat punkki bändit ja Murderdolls tulee "kylkiäisenä"...

        Mun mielestä Murderdolls on edelleenki punkkia eikä se siitä muutu(enkä ole ainoa)...

        Ja Black Flag on kans aika tiukka...

        Mutta kun luin tosta sun listastas(joka oli aika turha keksintö),että sulta löytyy Danzigin aikasta Misfitsiä,niin että eikö sulle uppoo tää uudempi..?
        Mun omastakin mielestä Danzigin aikainen on parempaa mutta kyllä ne uudemmatkin ihan hymy-suun-pielessä kuuntelee...

        Joten nyt on tullu tapeltuu taas tuhannen viestin verran että mä en enää jaksa tästä asiasta tapella...

        Ramones,no nyt puhut asiaa! Se on aina ollut,on edelleen ja tulee aina olemaan se numero 1!

        Ja mitä tohon uudempaan Misfitsiin tulee,niin se musa ei suinkaan ole mitään skeidaa,mutta meikäläisellä on vaan sellanen "asenneongelma",että Misfits ilman Danzigia ei ole Misfits.

        Mielipide on edelleen kuin persreikä:jokaisella on omansa.Turhaahan tää väittely on.

        Mut silti,Murderdolls ei ole punkkia ;)


      • MisFiT-
        Rust kirjoitti:

        Ramones,no nyt puhut asiaa! Se on aina ollut,on edelleen ja tulee aina olemaan se numero 1!

        Ja mitä tohon uudempaan Misfitsiin tulee,niin se musa ei suinkaan ole mitään skeidaa,mutta meikäläisellä on vaan sellanen "asenneongelma",että Misfits ilman Danzigia ei ole Misfits.

        Mielipide on edelleen kuin persreikä:jokaisella on omansa.Turhaahan tää väittely on.

        Mut silti,Murderdolls ei ole punkkia ;)

        Kyllä se on mun mielestä ainakin on punk vaikutteista...
        Ja Ramones on hyvä kakkonen Misfitsin rinnalla..(:

        Ootko muute kunnellu sen Joey Ramonen soololevyn, ite en oo vielä sitä kaupasta himaan veivannu ku toi lompakko on vähän tyhjillään mutta kyllä se vielä mun levyhyllyä koristaa...(:

        Hyvät jatkot.


    • Poliisi

      Tää Murderdolls on kyllä aika kehno _bändi_.

      Levy saattaa olla jossain tilanteessa kuunneltavakin. Oon kuunnellut sen aika monta kertaa, koska ostin sen kerran työmatkalla ja oli ainoa mukana ollut levy.

    • miseria/cantare

      mun mielestä MurderDolls on väkisin väännettyä pas*aa!
      kuunteleppa nyt niitä sanojakin!
      siinä ratsastetaan liikaa
      Tripin ja joeyn maineella!

      • Wyeth

        Jo tässä vaiheessa voi todeta että vuoden paskimman levyn palkinnon saa Murderdolls. Menisivät ikuiselle tauolle ottamaan aurinkoa.


    • Rised Fists

      ..sita ei ota vakavasti. En kuitenkaan ite henk. koht listais Murderdollsia punkiks siina missa Misfits

    • Joey 13

      Murderdolls on yks parhaista bändeistä ja se vanha on punkkia!

    • Anonyymi

      FR PARHAITA HORROR PUNK/METAL BÄNDEJÄ + tietysti itse wednesday 13

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      585
      1023
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      940
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      806
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      721
    Aihe