Haen laulajaa, kitaristia, kosketinsoittajaa ja rumpalia. Omia biisejäni soittamaan. Katso lisää sivulta http://www.myspace.com/thepresidentofus
Muusikoita haetaan Tampere/Nokia
7
792
Vastaukset
- qwerttii
Morjesta täällä olis kaks kitaristin alkua bändiin jos kaks vaan kävis mut hei minkä ikänen oot ja kuinka kauan oot ite soittanu mut täytyy myöntää et hyvää musaa teet:)
itse olen vähän erimieltä ainakin noista pätkistä mitä tuolla oli. kitarariffit oli ihan ok mutta laulu oli aika huonoa. tietysti asia muuttuu kun tulee uus laulaja ja siitä voi tulla jo ihan hyvän kuulostaki
- thepresidentofus
Guitardude kirjoitti:
itse olen vähän erimieltä ainakin noista pätkistä mitä tuolla oli. kitarariffit oli ihan ok mutta laulu oli aika huonoa. tietysti asia muuttuu kun tulee uus laulaja ja siitä voi tulla jo ihan hyvän kuulostaki
Sehän se ongelma onkin kun en osaa laulaa. Kun saisi kunnon laulajan niin miltähän nuo kuulostaisi?
thepresidentofus kirjoitti:
Sehän se ongelma onkin kun en osaa laulaa. Kun saisi kunnon laulajan niin miltähän nuo kuulostaisi?
sen näkee sitte kun laulaja löytyy
- Nachooo
...Paskaa ei voi muuta sanoa ö_ö
- koittanut
levy-yhtiöitä lähestyä noilla biiseillä?
Saattais kannattaakkin! - suwat90
eiks täällä tarvittu rumpalia..jos kyllä se olisin minä ilman muuta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619574Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493040Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422821- 602621
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2002042- 1041944
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251883Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä531440Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121276- 281241