Cheekin uus,,

Jännä

Huomaa kyllä tuosta uuden levyn mainonnasta että Cheek on menossa radiosoitto linjalle kuten Elastinenki. Toivon vaan et säilyttää oman linjansa kuitenki. Jotenki tykänny siitä, vaikka kuuntelenki lähinnä Steeniä ja Asan tyylistä. Mut ihmetytti nuo vierailijat levyllä. Kuten Steen1, Jimi Pääkallo!,Leijonamieli yms.. Toivottavasti hyvää matskua tulee kuitenki.

6

696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttöhop

      Oon samaa mieltä. Toivottavasti cheekistä ei tuu samallainen ku elasta. Kaikki pennut kuuntelee tosi kovana elastista ja ela onki nyt sellanen..miten sen nyt sanos...teinien suosikki...hintahtava poppari. onhan sil muutama hyvä kappale mut jokku on aivan p*rseestä ja jossain kids top 20 lista ykösenä Perkele.

      • Tätä

        Just meinasin. Heti ku mussiikkia ruetaan tekemään massatuotannolla sen sisältö kärsii ja pahasti. Sama mistä genrestä on kyse.
        Kuhan ei vaan raha ottais valtaa.
        Kunnon aatteellisesta räppäristä on hyviä esimerkkejä esim Asa, jota suuresti arvostan.


      • ronipoika
        Tätä kirjoitti:

        Just meinasin. Heti ku mussiikkia ruetaan tekemään massatuotannolla sen sisältö kärsii ja pahasti. Sama mistä genrestä on kyse.
        Kuhan ei vaan raha ottais valtaa.
        Kunnon aatteellisesta räppäristä on hyviä esimerkkejä esim Asa, jota suuresti arvostan.

        Muistatteko silloin, ku avaimen levy ilmesty, millasta ihastusta sen riimit ja sisältö tekikää?! varsinki minuun.. onhan tosi, että asan räppääminen on vähän heikentynyt, mutta kuinka moni oikeastaan on pitänyt asialinjan näin monta vuotta, julkassu mixtapeja vaikka levyjen myynnillä olis varmasti rikastunu ja vieläpä feattaa räppäreitä laidasta laitaan! Cheekkii ja Edu Kehäkettusta! jeejee siks kunnioitan asamasaa kaikista räppäreistä eniten.


      • Terveisiä kaaoksesta.
        ronipoika kirjoitti:

        Muistatteko silloin, ku avaimen levy ilmesty, millasta ihastusta sen riimit ja sisältö tekikää?! varsinki minuun.. onhan tosi, että asan räppääminen on vähän heikentynyt, mutta kuinka moni oikeastaan on pitänyt asialinjan näin monta vuotta, julkassu mixtapeja vaikka levyjen myynnillä olis varmasti rikastunu ja vieläpä feattaa räppäreitä laidasta laitaan! Cheekkii ja Edu Kehäkettusta! jeejee siks kunnioitan asamasaa kaikista räppäreistä eniten.

        Aivan! Se oli vaan jotain uutta ja mahtavaa.
        Mut en nyt sanos et se on heikentyny, ehkä vaan vähän vaihtanut tyyliä. Kaikkien vuosienki jälkeen siltä tulee mahti biisejä. Se on parasta että se tekee niinku se itse haluaa, eikä rahan takia. Se on kunnioittamisen arvosta nykypäivänä.


      • ajattelutapa???????

        Mitä vitun väliä sillä on jos joku on "teinien suosikki" ja Kids top 20:ssa. Sillonko on automaattisesti paska musiikki ja artisti?
        Minä ainaki kuuntelen musiikkia mikä minun mielestä on hyvää enkä sitä mitä teinit ja pennut ei kuuntele.
        Jos joku on vaa hyvä ni saakai sitä nuoremmatkin kuunnella. Omituista tuo nuorison ajattelutapa.
        jos pennut kuuntelee jotai kovana ni kuuntele sinä vielä kovempana

        Ja mun mielestä uus Cheekki o älyttömän hyvää, paljo parempi ku Elastinen


      • Purzz
        ajattelutapa??????? kirjoitti:

        Mitä vitun väliä sillä on jos joku on "teinien suosikki" ja Kids top 20:ssa. Sillonko on automaattisesti paska musiikki ja artisti?
        Minä ainaki kuuntelen musiikkia mikä minun mielestä on hyvää enkä sitä mitä teinit ja pennut ei kuuntele.
        Jos joku on vaa hyvä ni saakai sitä nuoremmatkin kuunnella. Omituista tuo nuorison ajattelutapa.
        jos pennut kuuntelee jotai kovana ni kuuntele sinä vielä kovempana

        Ja mun mielestä uus Cheekki o älyttömän hyvää, paljo parempi ku Elastinen

        cheek ei oo kauhee aitoo räppii vaa jotai kaupallist massapaskaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe