*Kesäkissat*

Näihin aikoihin tuhannet petolliset sinkku ja ukkomiehet hankkivat itselleen kesäkissan leikkikaluikseen. He antavat lemmikeilleen valheellisia lupauksia ikuisesta huolenpidosta ja kun syksy koittaa niin
nämä samat misut vaeltelevat levottomina baarien nurkissa etsimässä itselleen uutta elättäjää.


http://i.pbase.com/u3/catson/large/13667889.SadCatcopy.jpg



"Älä anna turhia lupauksia :)"


MarttyyriMallari-TTt

15

572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimikäänhienohelma (n)

      yhden molopään kesäkisu ja se potkas mut pellolle
      ku tulin raskaaks :(

      • sepäs somaa...


        "Tai oikeastaan aika ikävää"


        MarttyyriMallari-TTt


      • eimikäänhienohelma (n)
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sepäs somaa...


        "Tai oikeastaan aika ikävää"


        MarttyyriMallari-TTt

        se mulkku ei koskaan käy kattoos sitä :(

        Ei se välit siit yhtään...


      • voi jössespösses
        eimikäänhienohelma (n) kirjoitti:

        se mulkku ei koskaan käy kattoos sitä :(

        Ei se välit siit yhtään...

        Tiesitkös kuule, minne näppis pistit? Luuletko, että kaikki ukot on valmiita vaihtamaan vaimoa toiseen? Oisit vaan tyytyny semmoiseen ei varattuun tyyppiin. Turha sitä on täällä itkeskellä! *argggghhh*


      • eimikäänhienohelma (n) kirjoitti:

        se mulkku ei koskaan käy kattoos sitä :(

        Ei se välit siit yhtään...

        sinä törmännyt varsinaiseen retaleeseen :)
        No, joutuu kuitenkin maksamaan elatusmaksuja ellei sitten ole ihan laitapuolenkulkija.


        "Ei hän teistä välitä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • eimikäänhienohelma (n)
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sinä törmännyt varsinaiseen retaleeseen :)
        No, joutuu kuitenkin maksamaan elatusmaksuja ellei sitten ole ihan laitapuolenkulkija.


        "Ei hän teistä välitä"


        MarttyyriMallari-TTt

        todellakaan välit yhtään meist. Kaikki elarit on ulootos ja ei sil oo edes kännykkää mihin vois soittaa.


      • voi tätä elämätä
        eimikäänhienohelma (n) kirjoitti:

        todellakaan välit yhtään meist. Kaikki elarit on ulootos ja ei sil oo edes kännykkää mihin vois soittaa.

        tai sitten et muuten vaan tajua?


      • olla yks päällikkö
        eimikäänhienohelma (n) kirjoitti:

        todellakaan välit yhtään meist. Kaikki elarit on ulootos ja ei sil oo edes kännykkää mihin vois soittaa.

        Se kävi jossain vaiheessa kehustelemassa, miten sen sähköt on katkastu, kun ei ollut rahaa maksaa...

        www.cartoonstock.com/lowres/dre0297l.jpg


      • palannut

        takaisin vai Gekko vaihtanut taas nimeensä.


    • voi saaakeli sentään...

      yrittävät epätoivoissansa vokotella niitä ukkomiehiä? Tulipa tässä mokoma todistettua! Onneksi oma mies ei ole teidän typerien vonkaajien perään! Miettikääpä pikkasen, minne sitä itsensä tunkee!!!
      Kyllä sekin muijja varpilla säikähti, kun kimpaannuin sille, että mitä V**** mun miestä yrität? Kuulin vaan ohimennen, kun meni kehuskelemaan mun miestä. Ei sen puoleen! Onpa toisaalta kiva kuulla, että kelpaa muillekin. Mutta silti! Näpit irti! Eri asia sitten, jos tuo itse lähtee, mutta eipä ole sitä halukkuutta tuntunut vielä olevan ( piste ja huutomerkki ) *prkl*

      • jostain syystä naimisissa olevat miehet kiinnostavat tiettyjä naisia ja se on aina kahden kauppaa :)


        "Ja mitäs sitten tehdään"


        MarttyyriMallari-TTt


      • blaah!!!
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        jostain syystä naimisissa olevat miehet kiinnostavat tiettyjä naisia ja se on aina kahden kauppaa :)


        "Ja mitäs sitten tehdään"


        MarttyyriMallari-TTt

        rikkovat sen perheen! Voi elämä!
        Toivottavasti on vielä niitä järkeviäkin miehiä olemassa. Ei pidä joka peen perässä juoksennella.
        Ja onko niillä naisilla niin pirun huono itsetunto, että pitää varattua yrittää! Itse olen ainakin aina kunnioittanut perhe-elämää ja jättänyt ukkomiehet rauhaan. Periaate sekin!


      • koira- vai missäihminen...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        jostain syystä naimisissa olevat miehet kiinnostavat tiettyjä naisia ja se on aina kahden kauppaa :)


        "Ja mitäs sitten tehdään"


        MarttyyriMallari-TTt

        www.cartoonstock.com/lowres/dre0347l.jpg


    • Fifi

      *raapii marttyyrin oven takana*



      Millä tuulella hän mahtaa olla...

      • Fifi

        *häipyy*


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe