:Tavatessani jo entisen poikaystavani, en ollut hanesta lainkaan kiinnostunut. Lupauduin tapaamaan kuitenkin myohemmin, silla han vaikutti mukavalta tyypilta.
Alkuaikoinamme han "riippui" minussa kiinni ja soitteli jatkuvasti. Koin sen hiukan tungettelevaksi, mina kun olen hidas tunteissani.
Ensinmaista kertaa han sanoi minulle rakastavansa minua vain parin paivan tapaamisen jalkeen. En voinut vastata samoin ja sanoinkin sen hanelle. Sanoin myoskin etta pidan hanesta kovasti ja joka paiva kiinnyin haneen enemman.
Han loukkaantui kun toivoin ettei han soittelisi niin usein, etenkaan tyoaikanani. Pystyimme tapaamaan vain viikonloppuisin, jolloin halusin tavata myos ystaviani, siitakin han loukkaantui. Koin ajoittain hanet liian omistavaiseksi, nyt jopa toivon sita!
Myohemmin suhteemme jatkuessa aloin tosissani kiintymaan haneen ja pystyin rehellisesti sanomaan myos rakastavani hanta! Vahan aikaa kaikki oli hyvin.
Sitten, en oikein tieda milloin se tapahtui, hanella ei enaa ollut aikaa minulle. Han halusi tavata kavereitaan, eika soitellut enaan. Olin huolissani, mutta mita voisin tehda? Olinhan itsekkin kayttaytynyt samoin.
Jotenkin sita vain ajattelee etta suhteen jatkuessa myos kiinnymme toisiimme yha enemman ja myos haluamme nahda useammin.
Enaan emme ole yhdessa. Han sanoi nain olevan paremmin. Mihin katosi se mies joka soitti useita kertoja paivassa vain kuullakseen aaneni? Kaipaan hanta, jatkuvasti.
Olinko liian itsekas? Minako hanet ajoin pois? En tieda. Mutta sen tiedan, etta en unohda hanta koskaan. Muistoja minulta ei onneksi kuitenkaan voi kukaan vieda pois.
Mita tama on?
1
322
Vastaukset
- räpäti
Itse elän juuri tällä hetkellä tuossa tilanteessa. Minä olen kuitenkin se "liian innokas" osapuoli. Soittelen usein. (kerran päivässä) Mies haluaa kuitenkin olla ja mennä kavereiden kanssa, vaikka tietää että minäkin tahtoisin tavata häntä. Tapaamme todella harvoin. Hän haluaa edetä hitaammin. Olen kuitenkin kyllästynyt tähän kylmyyteen jota häneltä saan. En vain jaksa enää.Hän itse työntää minua pois, sillä että vaikuttaa niin etäiseltä. Olen yrittänyt aikani, ja kun vastakaikua(kauniista puheista huolimatta) ei tunnu tulevan, niin olkoon sitten. Kun en kerran kelpaa, niin jatkan elämääni yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960