Haluan oikein pahaa

mennen out

Jotain oikein pahantuoksuista,mennen ja oldspice on jo liian hyvää ja salonkikelpoista.olen etsinyt mm Venäjältä mutta en vielä ole löytänyt.

5

1009

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

Bulgari Black, palaneen kumin hajuista

Fahrenheit, karsean pahan hajuista mutta jossain määrin muistuttaa vastaleikattua nurmikkoa

YSL Rive Gauche, myös yhtä karseaa moskaa kuin Fahrenheit

kaikki Calvin Kleinit, synteettistä saippuaista hyttysmyrkkymoskaa hyi yök.

• hajua

ehkä jostain halpis markettien miesten dödö osastolta joskus löytyy jotain aivan karmivaa tai kirpparilta joku paksu vanha mennen..ainahan sen voi pistää johkin uuteen pulloon..mutta uskon että alle 5e löydät jonkun tökötin josta ei tykkää Erkkikään..onnea etsimiseen

• mennen out
        hajua kirjoitti:

ehkä jostain halpis markettien miesten dödö osastolta joskus löytyy jotain aivan karmivaa tai kirpparilta joku paksu vanha mennen..ainahan sen voi pistää johkin uuteen pulloon..mutta uskon että alle 5e löydät jonkun tökötin josta ei tykkää Erkkikään..onnea etsimiseen

Kiitos vinkistä pitää kokeilla. ostin halpismarketista jotain deodoranttia 1.40€ seriff active valmistettu Puolassa. outo tuoksu ja jatkuu aamusta seuraavaan aamuun,eli peitää ainakin hien ja toinen on Fever samaa kastia. etsintä jatkuu niin dödö ja parfyymi puolella jos vaikka tekis jonkun listan. noista euron ja kahden välille on löytynyt yllättävän hyviä deodoja. ja partavedet Venäjältä tuodut on ollu hyviä.

• paha parfyymi

nimittäin ei ole vanderbiltin voittanutta. vanhat eukot läträä sitä pullotolkulla ja dunkkis on sen mukainen

• .......

Ensituoksu on vielä jotenkin siedettävä ensimmäisen 1-2 tunnin ajan, mutta sen jälkeen muuttuu lähinnä kakan hajuiseksi. Parin tunnin päästä sekin haju onneksi on lähtenyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22