Kuka selittäisi syyn siihen, miksi ison riidan jälkeen on myös mahtavaa seksiä? En nyt tarkoita, että tehdään suloinen sovinto myös makuuhuoneessa vaan oikein kunnon naimista kunnon ottelun lopuksi. Joskus tulee mieleen pistää riita pystyyn, että päästäisiin petiin riehumaan.
Naimista riidan jälkeen
6
3141
Vastaukset
- tikku
Riidellessä nousee adrenaliinin määrä, joka saa sitten riidan loputtua haluamaan vielä "poistotietä".
- Nelli
Intohimoista meininkiä silloin, ja tiedän että adrenaliinilla on osuutensa. Mutta onhan se parempi räjähtää kunnolla, puhdistaa ilmapiiriä ja sitten sänkyyn...kuin että pitkävihaisina mökötetään päiväkausia pikkuasioista eikä pureta kunnolla tunteita...
- gemini
Nelli kirjoitti:
Intohimoista meininkiä silloin, ja tiedän että adrenaliinilla on osuutensa. Mutta onhan se parempi räjähtää kunnolla, puhdistaa ilmapiiriä ja sitten sänkyyn...kuin että pitkävihaisina mökötetään päiväkausia pikkuasioista eikä pureta kunnolla tunteita...
toimitaan ja 5 vuotta yhteistä elämää takana :)
- Nainen
Ukko kulta kiihoittuu riidassa ja minä kylmenen. Minua ei varmasti haluta riidan päätteeksi. Päinvastoin silloin kaipaan omaa rauhaa ja tilaa. Sovinnon saatuamme, ukko kaipaa seksiä ja minä en. Uusi riitahan siitä syntyy kun minulla ei halut hyrrää ja hänestä sovintoseksi olisi niin mahtavaa. Ei taida pitemmän päälle meidän suhteesta koskaan tulla toimiva.
Pari keraa olen vakisin yrittännyt sovintoseksiä, mutta nolosti ne on päättynnyt. En voi sille mitään, että ukon ähellys silloin kun minulla on adrenaliiniä suonissa lähinnä vain aiheuttaa hallitsemattoman naurun remakan. Siiloin astit ovat kerkimillään ja huomaa toisen kaikki pikku yksityiskohdat ( ensimäiset harmaat, pilkistävän kalju, hieman roikkuvan mahan, ihon pienet epäpuhtaudet ym, jotka normaalisti eivät häiritse )- Maija
Naiminen riidan jälkeen ei todellakaan voisi minua vähemmin kiinnostaa. Kieriskelköön ukko vaan paineissaan, minä haluan mököttää rauhassa. Yön yli nukuttua maistuukin aamurakastelu sitten mitä maukkaammin. Yhteiseloa jo yli 25v.
- Tero
Maija kirjoitti:
Naiminen riidan jälkeen ei todellakaan voisi minua vähemmin kiinnostaa. Kieriskelköön ukko vaan paineissaan, minä haluan mököttää rauhassa. Yön yli nukuttua maistuukin aamurakastelu sitten mitä maukkaammin. Yhteiseloa jo yli 25v.
Meillä riidan jälkeen akka pihtaa viikon tai kaksi. Ihmettelee vielä, miksi olen niin kärtyinen ja pihtaa sen takia vielä lisää. Pitäisi ansaita luottamus ja se rakastelu. Hellyyttä pitäisi antaa viikko ennenkuin saisi. Perkele kun halotkin on jo pilkottu moneen kertaan ja vieläkin tekee mieli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837