Aloitin DETOX-kuurin 3pv sitten ja tuntuu että perärööri nauttii helpotuksesta. Vatsa on toiminut joka päivä ja hyvin, painoa on 88kg nyt alussa. Katsotaan mitä se on 20pv kuluttua. Täytyy vain jättää kaikki makea pois ja kahvi. Siitä on tullut jo vierotusoireita. päänsärkyä. mutta kyllä se siitä, minulla on hyvä fiilis tän suhteen ja tuntuu siltä että tää toimii. OMIA KOKEMUKSIA?
DETOX- kuuri
mimmu
3
6954
Vastaukset
- kuurin
Pidin viime marras-joulukuun aikana.Painoa putosi 0,5kg viikossa, eli kolmessa viikossa minkä kuuri kestää niin 1,5kg.(kylläkin samat kilot jo tulleet takaisin :(.....Mutta tehokas puhdistuskuuri..Suosittelen :)
- humpuukia..
Siitä ei ole mitään hyötyä. Tuhlaatte vain rahojanne . Ostakaa niilläkin rahoilla vaikka tomaatteja, parsakaalia ja hedelmiä, niin tulos on satakertaa parempi.
- Leenush
kokeilin minäkin. Ei mitään vaikutusta mihinkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446