mie oon syönyt harmonet e-pilsua miltei 9 vuotta.nyt jätin maanantaina ne poijes.oli tuossa normi menkka viikko viime viikolla ja nyt ois ollut pilsujen aika mutta en ota kun lopetin ne.
toista päivää ilman pilsuja..tänään on ollut kauhee väsymys,paleltaa,päätä särkee kamalasti :( alamahassa tuntuu vähän kipua kuten ristiselässäkin, samaa kipua oli eilenä..se on samanlainen ihan kuin menkat ois alkamassa.Onko nää ihan normaaleita oireita?
Mitä muuta oireita voi tulla pilsujen lopettamisesta?
toista päivää ilman pilsuja..tänään on ollut kauhee väsymys,paleltaa,päätä särkee kamalasti :( alamahassa tuntuu vähän kipua kuten ristiselässäkin, samaa kipua oli eilenä..se on samanlainen ihan kuin menkat ois alkamassa.Onko nää ihan normaaleita oireita?
Mitä muuta oireita voi tulla pilsujen lopettamisesta?
Vastaukset 3
Vanhimmat
ja on ollut myös vähän oksuttava olo myös..
Joo, ovelaa...mulle nimittäin tulee noi oireet Harmonetin KÄYTÖSTÄ!
Enpä usko, että mitään kauheita oireita tulee Harmonetin lopettamisesta. Ei ainakaan itselle tullut, kun hyvä mieli :). Ihan outoa miten tunteekin nyt kaikki "naiselliset kiertokulut" jne, kun lopetti pillerit...