Kloonit

Olen miettynyt sellaista asiaa, että jos nämä kloonit eivät olekkaan klooneja vaan rekatut yrittävät saada huomiota ja sympatiaa osakseen hinnalla millä hyvänsä ja kirjoitavat itse nämä jutut. Toinen vaihtoehto on sellainen että he todellakin ovat pyörätuolissa istuvia mielipuolia :)


http://www.youtube.com/watch?v=86-RwD4cHY8



"En voi antaa teille mitään sellaista mitä teillä ei jo olisi"


MarttyyriMallari-TTt

11

610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimikäänhienohelma (n)

      vaivata päätään moisel? :P

      Kiva biisi muuten :D

    • cookos

      sitten mietin tuota samaa asiaa ja aattelin mallaria itse. Mut jos meni pieleen, anteeksipyyntöni..mun ennakkoaavistukset kyllä yleensä pitää.

      • siis ajattelit että minä kirjoittelisin muiden ihmisten-siis myös sinun-nimmareilla?


        "Ja noin sanoo henkilö joka kopioi toisten ideoita"


        MarttyyriMallari-TTt


      • cookos
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        siis ajattelit että minä kirjoittelisin muiden ihmisten-siis myös sinun-nimmareilla?


        "Ja noin sanoo henkilö joka kopioi toisten ideoita"


        MarttyyriMallari-TTt

        avaan suuni ja heti vääristelet asioita. Mut aattelin, että jos jotakin oikein tylsyttää, niin alkaa kirjotella avauksia omalla nimmarillaan ja sitten parkuu perään...ja mulla ei tosiaan oo tylsää :)

        Mun mielikuvutus on vaan niin voimakas, että keksin tällästä. Voin sanoa, että ennakoin poliittiset valtapelitkin ja takinkäännöt ennakkoon, ei siis mitään uuttaa.


      • cookos kirjoitti:

        avaan suuni ja heti vääristelet asioita. Mut aattelin, että jos jotakin oikein tylsyttää, niin alkaa kirjotella avauksia omalla nimmarillaan ja sitten parkuu perään...ja mulla ei tosiaan oo tylsää :)

        Mun mielikuvutus on vaan niin voimakas, että keksin tällästä. Voin sanoa, että ennakoin poliittiset valtapelitkin ja takinkäännöt ennakkoon, ei siis mitään uuttaa.

        hyvin itsetietoinen henkilö ja luulisi että sellainen piirre ihmisessä aiheuttaa hylkimisreaktioita muissa ja sitä kautta onkin ymmärrettävää miksi viihdyt netissä niin paljon.


        "Ylpeys käy lankeamuksen edellä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • cookos
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        hyvin itsetietoinen henkilö ja luulisi että sellainen piirre ihmisessä aiheuttaa hylkimisreaktioita muissa ja sitä kautta onkin ymmärrettävää miksi viihdyt netissä niin paljon.


        "Ylpeys käy lankeamuksen edellä"


        MarttyyriMallari-TTt

        ei ihan kaikki totta, en aiheuta hylkimisreaktioita, päinvastoin. Imen kuin pesusieni ihmisiä puoleeni.

        Vaikka netti ei ole hyväksi, sehän tiedetään, se vanhettaa. Säteily aiheuttaa ennenaikaisen ihon rypistymisen ja viimeistään silloin mies jättää.

        Olen täällä muusta syystä,,miestä saa tästäkin hyvästä kiittää.


    • klooni :

      on parempi kuin alkuperäinen

    • sirpamaikkarilta

      kyllä juolahtanu mieleenkään kyseinen asia. Siis, että rekatut puskista kirjoittelisivat jotain. Tosin en nyt näihin kirjotuksiin ole nyt niin kovin hyvin tutustunukkaa. Sen verran että luulen tietäväni mistä puhutaan. Voin olla väärässäkin.

      "Out on in"

      Ajattelematon suomalainen akka

      • sinä et ilmeisesti ole ollut täällä kovinkaan kauan ja siksi et tunne vielä näitä tyyppejä.


        "Mikään tempaus ei ole heille ennenkokematonta"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sinä et ilmeisesti ole ollut täällä kovinkaan kauan ja siksi et tunne vielä näitä tyyppejä.


        "Mikään tempaus ei ole heille ennenkokematonta"


        MarttyyriMallari-TTt

        täällä hengaillu jo puolisen vuotta. Mut eikös nämä nimimerkkimatkijat o nyt vasta tullee mukaan kuvioihin? Ei kai niitä nyt kukaan edes ota tosissaan? On munki nimissä tehty ainaki yks alotus. Mut se nyt oli ihan iisi ja tylsä.

        "Ehkä se olen minä, joka provoaa"

        Provoutumaton suomalainen akka


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe