Kloonit

Olen miettynyt sellaista asiaa, että jos nämä kloonit eivät olekkaan klooneja vaan rekatut yrittävät saada huomiota ja sympatiaa osakseen hinnalla millä hyvänsä ja kirjoitavat itse nämä jutut. Toinen vaihtoehto on sellainen että he todellakin ovat pyörätuolissa istuvia mielipuolia :)

http://www.youtube.com/watch?v=86-RwD4cHY8

"En voi antaa teille mitään sellaista mitä teillä ei jo olisi"

MarttyyriMallari-TTt

11

590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimikäänhienohelma (n)

vaivata päätään moisel? :P

Kiva biisi muuten :D

• cookos

sitten mietin tuota samaa asiaa ja aattelin mallaria itse. Mut jos meni pieleen, anteeksipyyntöni..mun ennakkoaavistukset kyllä yleensä pitää.

• siis ajattelit että minä kirjoittelisin muiden ihmisten-siis myös sinun-nimmareilla?

"Ja noin sanoo henkilö joka kopioi toisten ideoita"

MarttyyriMallari-TTt

• cookos
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

siis ajattelit että minä kirjoittelisin muiden ihmisten-siis myös sinun-nimmareilla?

"Ja noin sanoo henkilö joka kopioi toisten ideoita"

MarttyyriMallari-TTt

avaan suuni ja heti vääristelet asioita. Mut aattelin, että jos jotakin oikein tylsyttää, niin alkaa kirjotella avauksia omalla nimmarillaan ja sitten parkuu perään...ja mulla ei tosiaan oo tylsää :)

Mun mielikuvutus on vaan niin voimakas, että keksin tällästä. Voin sanoa, että ennakoin poliittiset valtapelitkin ja takinkäännöt ennakkoon, ei siis mitään uuttaa.

• cookos kirjoitti:

avaan suuni ja heti vääristelet asioita. Mut aattelin, että jos jotakin oikein tylsyttää, niin alkaa kirjotella avauksia omalla nimmarillaan ja sitten parkuu perään...ja mulla ei tosiaan oo tylsää :)

Mun mielikuvutus on vaan niin voimakas, että keksin tällästä. Voin sanoa, että ennakoin poliittiset valtapelitkin ja takinkäännöt ennakkoon, ei siis mitään uuttaa.

hyvin itsetietoinen henkilö ja luulisi että sellainen piirre ihmisessä aiheuttaa hylkimisreaktioita muissa ja sitä kautta onkin ymmärrettävää miksi viihdyt netissä niin paljon.

"Ylpeys käy lankeamuksen edellä"

MarttyyriMallari-TTt

• cookos

hyvin itsetietoinen henkilö ja luulisi että sellainen piirre ihmisessä aiheuttaa hylkimisreaktioita muissa ja sitä kautta onkin ymmärrettävää miksi viihdyt netissä niin paljon.

"Ylpeys käy lankeamuksen edellä"

MarttyyriMallari-TTt

ei ihan kaikki totta, en aiheuta hylkimisreaktioita, päinvastoin. Imen kuin pesusieni ihmisiä puoleeni.

Vaikka netti ei ole hyväksi, sehän tiedetään, se vanhettaa. Säteily aiheuttaa ennenaikaisen ihon rypistymisen ja viimeistään silloin mies jättää.

Olen täällä muusta syystä,,miestä saa tästäkin hyvästä kiittää.

• klooni :

on parempi kuin alkuperäinen

• sirpamaikkarilta

kyllä juolahtanu mieleenkään kyseinen asia. Siis, että rekatut puskista kirjoittelisivat jotain. Tosin en nyt näihin kirjotuksiin ole nyt niin kovin hyvin tutustunukkaa. Sen verran että luulen tietäväni mistä puhutaan. Voin olla väärässäkin.

"Out on in"

Ajattelematon suomalainen akka

• sinä et ilmeisesti ole ollut täällä kovinkaan kauan ja siksi et tunne vielä näitä tyyppejä.

"Mikään tempaus ei ole heille ennenkokematonta"

MarttyyriMallari-TTt

• sirpamaikkarilta

sinä et ilmeisesti ole ollut täällä kovinkaan kauan ja siksi et tunne vielä näitä tyyppejä.

"Mikään tempaus ei ole heille ennenkokematonta"

MarttyyriMallari-TTt

täällä hengaillu jo puolisen vuotta. Mut eikös nämä nimimerkkimatkijat o nyt vasta tullee mukaan kuvioihin? Ei kai niitä nyt kukaan edes ota tosissaan? On munki nimissä tehty ainaki yks alotus. Mut se nyt oli ihan iisi ja tylsä.

"Ehkä se olen minä, joka provoaa"

Provoutumaton suomalainen akka

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      153
      8989
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2689
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      29
      2481
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      56
      2469
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1865
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1837
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1743
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      46
      1285
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1197
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1146
    Aihe