En kestä anopin

juoruilua!

Pakko päästä avautumaan johonkin.

Anoppi on aivan kamala juoruakka. On sellaisessa asemassa työelämässä, että tuntee puoli kaupunkia ainakin välillisesti. Ja kuulee vähintäinkin arkaluontoisia asioita. Ei ole kotoisin tästä kaupungista, joten sekin lienee yksi syy muka tuntea ja tietää asioita, joita pääsee kertomaan muka sisäpiiriläisenä.

Vasta eilen kertoi entisen työtoverinsa leskeltä minusta kovin henkilökohtaisen ja surun sumentaman, liian yksityiskohtaisen selonteon tämän entisen kolleegan kuolemasta. Kuka sanoi mitä, mitkä olivat kuolevan viimeiset sanat, kuinka leski nyt voi, mitä tämä sanoi, miten sen sanoi, mitä ja monelta, kuka meni, tuli jne. jne. jne.

Yritin lopettaa silkkaa juoruilua moneen otteeseen kesken tarinan, sillä se kuulosti hysteerisen, juuri puolisonsa syliinsä kuolleen ihmisen pakolliselta tunteenpurkaukselta, jolla on yrittänyt jäsentää tuoretta järkyttävää tapahtumaa jollekin läheiselle. Asioita, joita tämä tuore leski ei varmaan haluaisi kerrottavan eteenpäin. Ja anoppi senkun mässäilee joka yksityiskohdalla, lisäillen tietenkin myös omat mielipiteensä (faktoina) tarinaan.

En jaksa, inhottaa kuunnella vastaavia tarinoita. Niitä tulee vielä aika usein. Pahinta tässä on, että mitä anoppikulta kertookaan minun ja meidän asioistamme ympäri kaupunkia!

5

840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mäkään

      Se kertoo kaikki meidän asiat naapureilleen ja jopa putkimiehille...
      Mistäkö tiedän?
      No kun kerran meille tuli putkimies joka kysyi et ollaanko jotain sukuu kun se tunnisti anopin puheiden perusteella talon ja jopa lemmikin.
      Et silleen.
      Tekis mieli niivittää koko juoruakka...

      • .................

        älkää kertoko ihmiselle johon ette luota omia asioitanne. Jos juoruaa toisista teille, voitte sanoa ystävällisesti, että puhutaanko jostain muusta välillä.


      • ***N23***
        ................. kirjoitti:

        älkää kertoko ihmiselle johon ette luota omia asioitanne. Jos juoruaa toisista teille, voitte sanoa ystävällisesti, että puhutaanko jostain muusta välillä.

        Tullu huomattua että neki osaa kyllä levittää juttuja.

        Nii ja ei kannata vitsinäkää sanoo mitään koska kohta se vitsi on paisunu siihen pisteeseen, että sitä ootetaa kolmosia ja raskaus on todella vaikea. :D

        Joo näin on käyny. Heitin kerran tutulle vitsinä että joo paksuna ollaan, ku olen aika pyöreä. Sitte väänsin että oon viimeset 23 vuotta ollu paksuna niin se oli jotenki vääntyny kylän juoruämmän hampaissa se juttu että ootan kolmosia ja oon 23 raskausviikolla ja se raskaus on vaikia. Kyllä siinä mieski tuli kalpeena kotia kapakista ku joku oli sitä onnitellu tulevien kolmosten johdosta. heh

        Tuumasin sitte seuraavana päivänä isoon ääneen kassalla tämän juoruämmän kuullen, että on se vaan jännää oottaa niitä kolmosia ku ei ite tiedä olevan ees raskaana. Meni hiukan punakaksi se eukko.

        Näin täällä :) Tosi kivaa!


      • zigi
        ***N23*** kirjoitti:

        Tullu huomattua että neki osaa kyllä levittää juttuja.

        Nii ja ei kannata vitsinäkää sanoo mitään koska kohta se vitsi on paisunu siihen pisteeseen, että sitä ootetaa kolmosia ja raskaus on todella vaikea. :D

        Joo näin on käyny. Heitin kerran tutulle vitsinä että joo paksuna ollaan, ku olen aika pyöreä. Sitte väänsin että oon viimeset 23 vuotta ollu paksuna niin se oli jotenki vääntyny kylän juoruämmän hampaissa se juttu että ootan kolmosia ja oon 23 raskausviikolla ja se raskaus on vaikia. Kyllä siinä mieski tuli kalpeena kotia kapakista ku joku oli sitä onnitellu tulevien kolmosten johdosta. heh

        Tuumasin sitte seuraavana päivänä isoon ääneen kassalla tämän juoruämmän kuullen, että on se vaan jännää oottaa niitä kolmosia ku ei ite tiedä olevan ees raskaana. Meni hiukan punakaksi se eukko.

        Näin täällä :) Tosi kivaa!

        Tosi raikasta lukea viestiäsi, kun pystyt pitämään puoliasi. Itse vain alistun ja masennun, kun minusta puhutaan pahaa.


    • Anonyymi

      Ihan kuin mun anoppi😥

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2762
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      93
      2069
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      883
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe