Tietääkö oikeasti kukaan Makke on mies biisin alkuperäistä esittjää? Eli siis biisiä jossa lauletaan nämä sanat Little lady gimme your loving, gimme more of your love... Enkä puhu nyt Jenkistä tai mistään vaan nimenomaan tästä alkuperäisestä piisistä josta makke on mies on väännetty. Tietääkö kukaan?
Makke on mies.
8
10276
Vastaukset
- *Della*
Bad Boys Blue - Gimme Gimme Your Lovin' ?
- MakkeFanittaja
se on hyvä biisi! tehty oikeesti vaivaa sen tekoon eikä mitään huminaa ja huutoa
- Jep123456789
MakkeFanittaja kirjoitti:
se on hyvä biisi! tehty oikeesti vaivaa sen tekoon eikä mitään huminaa ja huutoa
Esittäjä on syönyt sienii vaan :) tunnen tuon biisin tekijän ja veikkaan että tehnyt ihan ilman mitään pohjaa...
- Jenkkikikikikiki
Jep123456789 kirjoitti:
Esittäjä on syönyt sienii vaan :) tunnen tuon biisin tekijän ja veikkaan että tehnyt ihan ilman mitään pohjaa...
Olen syönyt sieniä ja ei ollut pohjaa ei. Kaverille polttaribiisiksi tempaisin. Sen jälkeen tein biisistä eri nimillä polttaribiisejä muille... näin se on mennyt joo..
Ja hei Jep123435678798, jos ja kun todennäköisesti tunnet mut niin ei sitä ainakaan myöntää kannattais. .-)
Googlella löytää kovia keskusteluja :-)
- IsmoKusiPääPaskiaine
Seon Jenkin - Makke on Mies
Jeba jeba!
Kaikken vanha tuttu ja suosikki! - Anonyymi
Mä oon kuullut että se "Makke on mies" biisi on tehty Makke nimiselle miehelle sen polttareihin.
- Anonyymi
JENKKI "dj jenkki"
tehty makke nimiselle miehelle tosijjaa polttari biisiks - Anonyymi
Little lady gimme your loving, gimme more of your love on ihan tosikova kohta!!!! loputkin biisistä aika kovaa settiä!!!!:)))))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904262
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372455Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042416Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1012177Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281927- 321915
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587- 291578
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881570- 771356