Tietääkö oikeasti kukaan Makke on mies biisin alkuperäistä esittjää? Eli siis biisiä jossa lauletaan nämä sanat Little lady gimme your loving, gimme more of your love... Enkä puhu nyt Jenkistä tai mistään vaan nimenomaan tästä alkuperäisestä piisistä josta makke on mies on väännetty. Tietääkö kukaan?
Makke on mies.
8
11020
Vastaukset
- *Della*
Bad Boys Blue - Gimme Gimme Your Lovin' ?
- MakkeFanittaja
se on hyvä biisi! tehty oikeesti vaivaa sen tekoon eikä mitään huminaa ja huutoa
- Jep123456789
MakkeFanittaja kirjoitti:
se on hyvä biisi! tehty oikeesti vaivaa sen tekoon eikä mitään huminaa ja huutoa
Esittäjä on syönyt sienii vaan :) tunnen tuon biisin tekijän ja veikkaan että tehnyt ihan ilman mitään pohjaa...
- Jenkkikikikikiki
Jep123456789 kirjoitti:
Esittäjä on syönyt sienii vaan :) tunnen tuon biisin tekijän ja veikkaan että tehnyt ihan ilman mitään pohjaa...
Olen syönyt sieniä ja ei ollut pohjaa ei. Kaverille polttaribiisiksi tempaisin. Sen jälkeen tein biisistä eri nimillä polttaribiisejä muille... näin se on mennyt joo..
Ja hei Jep123435678798, jos ja kun todennäköisesti tunnet mut niin ei sitä ainakaan myöntää kannattais. .-)
Googlella löytää kovia keskusteluja :-)
- IsmoKusiPääPaskiaine
Seon Jenkin - Makke on Mies
Jeba jeba!
Kaikken vanha tuttu ja suosikki! - Anonyymi
Mä oon kuullut että se "Makke on mies" biisi on tehty Makke nimiselle miehelle sen polttareihin.
- Anonyymi
JENKKI "dj jenkki"
tehty makke nimiselle miehelle tosijjaa polttari biisiks - Anonyymi
Little lady gimme your loving, gimme more of your love on ihan tosikova kohta!!!! loputkin biisistä aika kovaa settiä!!!!:)))))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1767328
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes803149- 572285
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671455Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3681402- 571333
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201286Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171051Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841018Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791010