Miten naisia voi ymmärtää

Särkynyt sydän

Miten naisia voi ymmärtää? 7 vuoden suhde kaatui kuin salama kirkkaalta taivaalta.Kauniina päivänä kun tulin töistä kotiin. Minulle ilmoitettiin,että mä en enää vain rakasta sinua.Kihloissa oltiin ja tänä kesänä piti mennä naimisiin.Mikä siinä on kun mies antaa kaikkensa kyseisen henkilön puolesta, kotona kaikki vaikutti ookoolta luottamus olis molemmin puolinen. Kumpikin sain mennä viikonloppuisin omien kavereiden kanssa baariin ja pitää hauskaa mutta silti tulee tälläinen asia puuntakaa. Luottamus on naisiin vain mennyt. Jos antaa rakkautta,läheisyyttä,turvallisuutta,rahaa,kodin,mukavuutta niin missä menee vikaan.MITÄ NAISILLE PITÄÄ VIELÄ ANTAA.Olen suomalainen mies joka on joutunut pettymään pahemman kerran. Mitä naiset oikein haluaa......Jos se on RAHAA... niin miksi olen yksin:( Sen olen huomannut kun asun helsingissä, että täällä naiset arvostaa ainostaa rahaa ja todella timmiä miestä,voi prkle eikö mies saa näyttää yhtään mieheltä vaan pitää ilmeisesti olla jokin himo kuntoilija.......ONKO TEILLÄ VASTAAVIA KOKEMUKSIA ETTÄ KAIKKI TULEE PUUNTAKAA JA SANOTAAN, ETTÄ MÄ EN VAIN ENÄÄ SUA RAKASTA VAIKKA KAIKKI KOTONA VAIKUTTI OLEN OK?

25

3833

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama juttu

Ei nyt ihan yhtä pitkä suhde,mutta näin kävi nainen lähti ja yksin jäätiin.Mitä heille pitää oikein antaa?

• riittää ihan pelkkä RAKKAUS

en ole rahan perään, vaikkakin ihan mukavasti mies tienaa, ollaan oltu yhdessä 11 vuotta ja eletty kaikenlaisia vaiheita, joskus jopa todella tiukkaa.Silti suhde on aina pysynyt samana,olemme olleet onnellisia toisistamme ja nyt perheestämme myös. Lapsia kaksi!

Onnesta huolimatta pitkään parisuhteeseen mahtuu myös kriisejä, ikävä kyllä.Niiltä ei taida yksikään pariskunta välttyä.

Mahtoiko eukkosi rakastua toiseen mieheen, vai mikä oli eron syy? Ei rakasta enää, vaikka olitte suunnitelleet jo avioitumistakin tälle kesälle? Parempi, ettette kerenneet naimisiin asti, jos näin äkkiä naisella mieli muuttui. Aito rakkaus ei katoa tuosta noin vain sormia napsauttamalla, ihastus kylläkin.

Kannataa suunnata energia vähän fiksumpiin naisiin. Meihin joille todellakin riittää se rakastava mies ihan omana itsenään!

• Särkynyt sydän
        riittää ihan pelkkä RAKKAUS kirjoitti:

en ole rahan perään, vaikkakin ihan mukavasti mies tienaa, ollaan oltu yhdessä 11 vuotta ja eletty kaikenlaisia vaiheita, joskus jopa todella tiukkaa.Silti suhde on aina pysynyt samana,olemme olleet onnellisia toisistamme ja nyt perheestämme myös. Lapsia kaksi!

Onnesta huolimatta pitkään parisuhteeseen mahtuu myös kriisejä, ikävä kyllä.Niiltä ei taida yksikään pariskunta välttyä.

Mahtoiko eukkosi rakastua toiseen mieheen, vai mikä oli eron syy? Ei rakasta enää, vaikka olitte suunnitelleet jo avioitumistakin tälle kesälle? Parempi, ettette kerenneet naimisiin asti, jos näin äkkiä naisella mieli muuttui. Aito rakkaus ei katoa tuosta noin vain sormia napsauttamalla, ihastus kylläkin.

Kannataa suunnata energia vähän fiksumpiin naisiin. Meihin joille todellakin riittää se rakastava mies ihan omana itsenään!

Sen kun tietäisin oliko kyseessä toinen mies...Kun Kysyin viimeisenä iltana hänen asuvan luonani niin sanonta oli että hänellä ei ole toista mies.Kyllä kriisit kuuluu suhteeseen ikävä kyllä.Ilmoitus oli vain se että hän ei rakasta minua enää,sanon edelleen että prkle ei se voi tosta noin vain kadota..Joo siitä olen todellakin näin jälkeen päin tyytyväinen, että naimisiin ei keritty sillä sitten se olis sota vasta alkanut nyt kaikki säilyy sentään itselläni vaikka koskaan en ole ollut rahan perään.MUT TOIVOTTAVASTI TÄMÄ MIES VIELÄ SEN RAKKAUDEN LÖYTÄÄ..

• jätetty vuonna 2007

Samaa voisin kysyä teiltä, kun miehii ootte, että miks mun eksäni jätti minut kylmästi ja heti uusi nainen plakkarissa. Syynä hänen mukaansa tunteiden loppuminen minua kohtaan 7 vuoden jälkeen yhtäkkiä. Ihan tosta vaan.

Mitä vittua miehet haluavat? Olen kaunis, kiltti, seksi sujui, hauskaa oli yhdessä ja muutenkin kaikki hyvin minun mielestäni.

Tiedän, että tämä uusi ei ole enää edes kuvioissa. Olikohan sen arvoista sekin suhde, ettei voinut edes yrittää sen tarkemmin selvittää meidän juttua.

• Särkynyt sydän

Voin sen verran kertoa,että mä en kyllä ymmärrä sun exää yhtää. Eine tuntee voi tuosta noin vain kadota,epäilen että hän on pettänyt sua ja kauan. Minä ainakin haluan rakkautta ja hellyyttä kaiken kyllä voin tarjota naisille. Niin kysymys kuuluu miks asioita ei puhuta hyvissä ajoin? miksi suhde kaatuu ja missä oikeastaan on vika. Minusta mikään toisen löytäminen ei ole se ratkaisu. En voi kaikista miehistä puhua mutta kyllä se näin on, että miedet hakee sitä jotain vaikka on kuinka hyvä parisuhde...Mut mä en kuulu pettäjiin olen aina ollut yhden naisen mies.Toivottavasti löydän sinut jostain

• eräs n
        Särkynyt sydän kirjoitti:

Voin sen verran kertoa,että mä en kyllä ymmärrä sun exää yhtää. Eine tuntee voi tuosta noin vain kadota,epäilen että hän on pettänyt sua ja kauan. Minä ainakin haluan rakkautta ja hellyyttä kaiken kyllä voin tarjota naisille. Niin kysymys kuuluu miks asioita ei puhuta hyvissä ajoin? miksi suhde kaatuu ja missä oikeastaan on vika. Minusta mikään toisen löytäminen ei ole se ratkaisu. En voi kaikista miehistä puhua mutta kyllä se näin on, että miedet hakee sitä jotain vaikka on kuinka hyvä parisuhde...Mut mä en kuulu pettäjiin olen aina ollut yhden naisen mies.Toivottavasti löydän sinut jostain

"En voi kaikista miehistä puhua mutta kyllä se näin on, että miedet hakee sitä jotain vaikka on kuinka hyvä parisuhde..."

Mitä järkeä on missään enää jos kaikki miehet "hakee sitä jotain" ja siis MITÄ? Kerro mulle nämä.

• löydä koskaan ketään

Ethän edes pienessä mielessäsi harkitse ottavasi häntä takaisin?

Kunnes taas tulisi joku muu jne.

Korvienvälissä oli vielä märkää, siitä se johtui!

Vastuun otto pelotti, vieras "puutarha" houkutti.

• Särkynyt sydän
        eräs n kirjoitti:

"En voi kaikista miehistä puhua mutta kyllä se näin on, että miedet hakee sitä jotain vaikka on kuinka hyvä parisuhde..."

Mitä järkeä on missään enää jos kaikki miehet "hakee sitä jotain" ja siis MITÄ? Kerro mulle nämä.

En tiedä mistä se johtuu,mutta kyllä varmaan suurin osa miehistä hakee sitä jotain..

• onneton mies

"Olen kaunis, kiltti, seksi sujui, hauskaa oli yhdessä "

Vaikutat ihan ihannenaiselta!

Vahinko että ei olla tavattu.Olisin kahvit tarjonnut.

• Jätetty vuonna 2007
        löydä koskaan ketään kirjoitti:

Ethän edes pienessä mielessäsi harkitse ottavasi häntä takaisin?

Kunnes taas tulisi joku muu jne.

Korvienvälissä oli vielä märkää, siitä se johtui!

Vastuun otto pelotti, vieras "puutarha" houkutti.

En ota häntä takaisin.

Mutta mikähän logiikka siinäkin on, että jättää minut, ottaa uuden ja senkin jättää...Kuulin tästä eräältä yhteiseltä tutulta, että mun eksä jätti sen uuden muutaman kk:n kuluttua.

Kyllä mä sen nyt silti tiedän, että hänellä oli jo suhteemme aikana tää uus mutta, eksä väitti kiven kovaa, että tunteet sammuivat. Vaikka noin viikko ennen eroa hän sanoi rakastavansa minua ja vakuutteli kaiken olevan hyvin.

Päätelmä:
        Hänellä oli vielä tunteita, mutta tää uus sai hänet päättämään näin. Sanois suoraan, että nyt on uus kehissä.

Arvatkaapa, kuinka se sattui pari päivää suhteen loputtua, kun sain tietää uudesta suhteesta. Ja tää uus nainen ei edes ollut mikään ihmeellisen näköinen. No, se on sivuseikka. Jouduin vielä olemaan vähän aikaa meidän yhteisessä vuokra- asunnossa, kun en heti tietenkään löytänyt kämppää. Porukoiden luona porasin sit toisen viikon.

En tiedä, sekopäistä hommaa. Mutta se just, että mitähän sekin vielä olis kaivannut musta? Minusta hän oli kaikkea, mitä mieheltä halusin. Ja niin hänkin siihen asti piti minua ihanteellisena elämänkumppanina.

Kauhee purkaminen, varmaan sekopäistä juttua... :)

• kadotettu nainen

Rahallahan sitä rakkautta ei saa, olen kokenut sen. Itselläni 10v. suhde katkesi jo oikeestaan pikkuhiljaa ajan myötä? Meillä on materiaa liikaa, ja aina pitää olla parempaa ja isompaa ku naapurilla, miksi? Meillä menee monta ihanaa suhdetta nurin, juuri tuon yltäkylläisyyden takia. Jos vain ymmärtäisimme elää tätä hetkeä ja olla onnellisia pienistäkin asioista. Olen itse nainen, ja annoin exälleni kaiken hänelle kuluvan omaisuuden. Ikävää, jos ajattelet naisten kulkevan vain adonisten perässä, ja ajattelevan vain itseään? Tosin kyllähän rahan perässä roikutaan, mutta missä aito rakkaus?
      Sinun kumppanisi ei tainnut ymmärtää, kuinka paljon häntä rakastitkaan? Saiko sana häät hänet kenties ajattelemaan, että nyt sinkkuus loppuu, ja
      taidan joutua viettämään loppuelämän tän hepun kanssa? Olitteko oikeen vakavasti keskustelleet teille molemmille tärkeistä asioista, arvoista, tulevaisuudesta jne.. Kenties vielä ei ole liian
      myöhäistä tehdä aloitetta? Soita hänelle ja kerro
      ettet jaksa yksin kärsiä tuskasi kanssa. Kerro sinun tunteistasi, koska olen aistivinani tuon tunnekuohun välistä, että sulla on kuitenkin tunteita tätä exääsi kohtaan? Itse koen meilin kaikkein kätevämpänä aloitteen tekemiseen, saa rauhassa kirjoittaa tuntemuksiaan, jospa kokeilisit? Kunpa tämä nainenkin kärsisi sydämmessään hieman tuskaa? Aina jättäjä ei olekkaan se voittaja!
      Toivon sinulle jaksamista, vain aika on apunamme!

• Särkynyt sydän

Sen kyllä tiedän,että rahala rakkautta ei saa.Ja en ole sitä kyllä koskaan mainostanutkaan, että rahaa on.Juuri näin kun kaiken sen tarjoaa naiselle niin sitten saa sen pahimman vaihtoehdon, eli jättämisen..Kyllä se vain näin on että naiset kulkevat vain anodisten perässä ja vielä sellaisten joilla on RAHAA..Niin missä on aito rakkaus? loppuuko rakkaus silloin kun loppuu rahat?Kyllä kumppanini teisi kuinka paljon häntä rakastin.Mut oliko se sitten se häät mikä hänet sai lähtemään luotani:(....Mutta eihän siinä mitään pahaa ole jos haluaa elää jonkun kanssa elämänsä loppuun saakka vai onko? En soita enkä laita mailia koska ero oli todella rankka ja tämän miehen sydäntä ei enää niin vain säretä.. Sen voin Teille kertoa, että kyllä edelleen hänestä välitä, mutta kun ero tuli niin sanoi järkyttävää mutta otta SITTEN KUN SÄ OLET KUOLEMAN KIELISSÄ SAIRAALASSA NIIN SITTEN VOIT OTTAA MINUUN YHTEYTTÄ, MUTTA MUULLOIN MINULLE EI OLE SINULLE MITÄÄN ASIAA. tiedän että sanoin pahasti mutta mitä hittoa se minulle enää kuuluu kun minun oveni takanaan sulki...

• sulle todella vittumaisesti

järkyttävä tarina. Itse olen nainen ja voin sanoa että kaikki eivät ole samanlaisia. Sydäntä löytyy.

• näin että

Voihan olla ettei se ollut rakastanut sua enää aikoihin ja oli miettinyt eroa jo pitkään. Niin ettei se yhtäkkiä tapahtunut vaikka sun näkökulmasta siltä näytti.

Asioista on vaikea puhua ja joskus ihmiset lykkää sitä ja sitten kaikki tapahtuu kertarykäyksellä kun tilanne muuttuu hallitsemattomaksi.

• Särkynyt sydän
        näin että kirjoitti:

Voihan olla ettei se ollut rakastanut sua enää aikoihin ja oli miettinyt eroa jo pitkään. Niin ettei se yhtäkkiä tapahtunut vaikka sun näkökulmasta siltä näytti.

Asioista on vaikea puhua ja joskus ihmiset lykkää sitä ja sitten kaikki tapahtuu kertarykäyksellä kun tilanne muuttuu hallitsemattomaksi.

Mutta miksi kaikki naiset sitten aina jankuttaa sitä, että pitää PUHUA asioita? Minkä Prkleen takia tästä asiasta ei sitten puhuttu?Rehellisyys ennen kaikkea, eikö siitä hyvä parisuhde saa alkunsa? Mutta sen voin kertoa,että luottamus on kyllä naisiin mennyt..

• mutta kaikki ei ole samanla...

Ennenkuin luen kenenkään vastauksia, kerron et vikaan on menty jo siinä et "omien kavereiden" kanssa, miksei yhdessä?

Mitä merkitystä on kavereilla, jos kihloillekin on jo päädytty?

Olet vielä myöhemmin onnellinen kun suhteenne päättyi näin, vaikkakin nyt tuntuu pahalta.

Oli yksi kokemus elämän nurjasta puolesta ja tiedän se sattuu, mut selväjärkisenä tästäkin pääset yli.

Valtavasti lämpimiä ajatuksia ja halauksia Sinulle.

• se vaan

loppuu se rakkaus. Mitä väärää se nainen muka teki kun lopetti suhteen? Olisiko pitänyt jäädä roikkumaan mieheen jota ei enää rakastanut? Kummallista katkeroitumista ja rutinaa, elämä vaan on sellaista että joskus sattuu. Ihan turha kauhistella että olipa törkee muija ja hirveän tempun teki. Tällä naisella oli täysi oikeus lähteä suhteesta jossa ei enää halunnut olla eikä siitä pitäisi olla kenelläkään nokan koputtamista!
      Eivät naiset vaadi mahdottomia, eivätkä miehetkään, joskus suhteet vain tulevat tiensä päähän eikä siinä silloin auta kun nuolla haavansa ja jatkaa eteenpäin. Katkeroituminen ja tuon naisen vihaaminen ei hyödytä millään tavalla, hyväksy se tosiasia että hän ei vain enää rakastanut sinua ja sillä selvä. Te kuitenkin rakastitte toisianne 7 vuotta, miksi nyt sitten pitäisi vihata? Tuskin tällä naisellakaan mikään hyvä fiilis oli, kun joutui sinua satuttamaan, mutta olisiko ollut reilumpaa jäädä luoksesi ja kertoa 10v päästä ettei ole rakastanut sinua enää vuosikausiin?
      Maailmaan mahtuu naisia ja varmasti sinäkin tapaat vielä jonkun joka rakastaa sinua, mutta älä hyvä mies katkeroidu eron takia. Pää pystyyn!

• ass kicked

Otan osaa kärsimyksesi johdosta!

Olen kokenut samaa omassa elämässäni.Tiedän miltä tuntuu,kun "puun takaa" tulee ilmoitus....

Naista ei välttämättä voi ymmärtää.Ja nainen voi olla yhtä tyytymätön,riippumatta siitä,että oletko antanut kaikkesi vai et.
      Toisaalta jos antaa kaikkensa,niin on vaarassa joutua "eteisin matoksi" tai muuten naisen halveksimaksi luuseriksi.

On suositukseni vuosien kokemuksella on se,että parisuhde EI voi perustua tasa-arvoon.Toisen täytyy olla pomo:joko mies tai nainen!
      Jos nainen huomaa saavansa kaiken (tai hyvän ja kiltin miehen),niin se on menoa sitten.Niinkuin sinulla.

Mutta lyhyesti:
      1)Ole taloudellisesti omavarainen (ja paremmat tulot,kuin naisella).
      2)Ole ja pysy pomona - suhteessa naiseen.
      3)Älä koskaa päästä naista niskan päälle.
      4)Älä koskaan suostu ns. kiltinmiehen rooliin (useimmat naiset eivät kestä sitä,koska valta on silloin siirtynyt naiselle).
      5)Jos nainen ei suostu roolijakoon ja olemaan alistetussa asemassa,niin lopeta suhde,ennekuin nainen lopettaa sen tai muulla tavoin kävelee ylitsesi.
      6)Muista,että useimmat naiset (sisäisesti) etsivät miestä - eivät "kilttiämiestä".

• dsdgsdg

Nainen voi tosiaan olla tyytymätön monesta syystä tai mies voi kuvitella antavansa kaikkensa, mutta silti pieleen menee. Ei se ihan niin kuitenkaan ole, pakko kommentoida hieman listaasi:

1) Voit ansaita toki miehenä vähemmän. Tärkeämpää on, että tämä ei ole sinun itsetuntosi koetin. Sama koskee koulutusta, ammattia, rahaa ym. Etkä masennu, jos nainen osaa joitakin "miehisiä" taitoja paremmin. Etkä myöskään masennu, jos naisella on kovemmat seksihalut, kuin sinulla.

2) Kunnioita itseäsi, pidä omat rajasi ja tarpeesi ja ilmaise ne selvästi. Kynnysmatoksi et rupea, et myöskään komentele. Asioissa jotka ovat tärkeitä, uskallat sanoa oman mielipiteesi ja pitää siitä kiinni, vaikka toinen olisi eri mieltä.

3) Pyri tasa-arvoiseen suhteeseen.

4) Rakasta aidosti. Tiuha lakanoiden laulattaminen tai lemmenluritukset eivät välttämättä ole sitä (voivat tietysti olla), mutta kaikki epäaitous paljastuu yleensä ennemmin tai myöhemmin. Sano tai tee mieluummin vähän vähemmän, kunhan sitten kun teet/sanot, todella tarkoitat sitä. Huomaavaisuus on asia erikseen, sitä tarvitaan kaikkien ihmisten kanssa ihan joka päivä.:)

5) Nainen, joka rakastaa, tarvitsee hellyyttä ja seksiä. Jos jompaakumpaa ei halua, suhteessa on kyllä jotakin pielessä. Välillä korostetaan sitä, miten paljon naiset haluavat hellyyttä, minun kokemuksen mukaan molemmat sukupuolet tahtovat sitä samalla tavalla. Hirvittävän runsas läheisyys ilman seksiä on molemmille osapuolille aika tukahduttavaa.

• ei koviksille

Huh huh johan oli neuvot mieheltä miehelle! Noilla ohjeilla ainakin karkotetaan naiset ja niin on neuvojalle tainnutkin käydä...

vähän korjauksia näin naisen kannalta ajateltuna:
        1) raha tai ulkonäkö ei ratkaise vaan luonteesi
        2) älkää kumpikaan pyrkikö pomoksi tai kilpailemaan toistenne kanssa, vaan tukekaa toisianne.
        3) kunnioita naisen itsenäisyyttä ja arvosta sitä mitä hän tekee
        4) Ole mukava, kiltti ja kohtelias. Älkää taistelko vallasta.
        5)varo alistamasta naista missään mielessä, vaan kunnioita häntä. Roolijakoja ei tarvita
        6) Nainen etsii luotettavaa, rehellistä, hellää ja huumorintajuista miestä, ja inhoaa komentelevia machoja.

• ...O.o....

siis mitä ihmeen ohjeita noi on?? kyllä parisuhde perustuu tasa-arvoon. mikään vanhempi-lapsi suhde tai muukaan ns. riippuvuussuhde ei toimi. tai jos toimiikin, niin tuskimpa osapuolista kumpikaan ole fiksuja ja itsenäisiä ihmisiä.

ja se kumpi ansaitsee paremmin ei ole relevanttia. päätökset tulee tehdä yhdessä eikä toista saa ahdistaa. muuten käy JUURI näin: puun takaa tulee ilmoitus että nyt se on loppu.

idiootti..

• joskus rikkoontunut

Vaikka annat kaikkesi, niin se ei tietenkään riitä vielä rakkaudentunteen syntymiseen tai tunteiden kestämiseen toisissa ihmisissä. Sinussa ei ollut vikaa, vaan hänessä itsessään nyt jäi ne tunteet puuttumaan, etkä sinä voi sille yhtikäs mitään. Et kai sinäkään ihan ketä tahansa naista voisi rakastaa?

Ne romanttiset tunteet (tai ihan mitkä tahansa muutkin viha ja pettymys mukaanlukien) syntyvät sinussa, niitä ei sinuun istuteta eikä niitä ulkopuoliset voi sinulle antaa, jos ne jäävät uupumaan. Sama se on sinun eksäsikin kanssa. Voit itse antaa rakkautta, mutta et vaatia sitä takaisin.

Puun takaa jättämiset harvoin tulevat. Merkkejä on ihan satavarmasti ollut teilläkin havaittavissa, mutta jos itse rakastat ja luotat, niitä voi olla vaikea nähdä. En tosin usko, että kanssasi oltaisiin seurusteltu seitsemää vuotta ilman tunteita. Olit sen ajan hyvä ja se oikea kumppani, mutta eksäsi vain on sinä aikana muuttunut. Kaikki me muutumme. Kukaties muutaman vuoden kuluttua sinä olisit voinut tehdä saman tempun, jos olisit henkilökohtaisen kriisisi myötä tajunnut, ettei se parisuhde ole sitä mitä pidemmän päälle haluat. Ikinä ei voi tietää, sehän on se jännä piirre tässä elämässä.

Mitäkö naiset haluaa... Naiset haluaa milloin mitäkin, siinä missä miehet, uskoisin. Useimmiten listan kärjessä tärkeitä ominaisuuksia on kai mm. se, että ollaan omia itsejämme, eikä mietitä, että millaisena kelpaisin. Sinä olet takuulla jolle kulle tosi löytö, odottele rauhassa ja läpikäy tuo vanha suhde, jotta voit taas luottaa.

• ihmiset muuttuvat

Ja tietysti kun katsotaan taustapeiliin niin kaikki "vihjeet" ovat selkeitä. Ei ne kyllä silloin aikaisemmin ollut, kun asiat oli hyvin. Mutta miksi asiasta ei puhuta? Kerrota ajoissa että on ongelmia tai tarvetta parantaa suhdetta.

Sitten kun toinen avaa suunsa, se ei koskaan ala "Meidän pitäisi piristää/kehittää suhdettamme...". Vaan se alkaa jo hieman kliseisesti "Minä olen miettynyt". Eli päätös on jo tässä vaiheessa tehty.

Mistä se äkillinen muutos tilanteeseen tuli? En usko se päätös kypsyi täysin itsekseen, ja mitta tuli yhtä-äkkiä täyteen, vaikka kaikki näytti olevan hyvin. Veikkaisin että taustalla on jotain joka tilanteen ratkaisi. En tiedä onko sillä pitemmän merkitystä, mutta ainakin itse haluaisin tietää mikä meni vikaan. Tämä itsekseen arvailu syö ihmistä aika paljon.

Kait se on nyt sitten nykypäivää, ja sen kanssa on vain tultava toimeen.

• miesk0

Sinun täytyy vain heilutella vinssiäsi heidän edessään :)

• tyttötyttö

meillä on melkein koko seurustelun ajan tehnyt tiukkaa taloudellisesti, kumpikin kun opiskelee, silti yhdessä ollaan ja kaikki halutaan kokea yhdessä. toisaalta asuttu yhdessä vasta kaksi vuotta.. välillä muakin ahdistaa vaikka mikä (enkä välillä ymmärrä edes itseäni) mutta keskustelemalla asiat ratkaistaan ja ja.. keskustelitteko asioista? päivitittekö aina välillä käsityksiänne suhteesta, että missä mennään ja miltä toisesta tuntuu?

jos keskusteluyhteys löytyy niin enpä osaa sanoa tuosta mitään.. eivätköhän naisetkin halua aikalailla samaa kuin miehetkin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2255
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1968
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1509
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1347
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      95
      1066
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      987
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      752
    Aihe