Parasta elämässä

gallup!!!

1. Naiminen

2. Syöminen

3. Paskominen

4. "To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women."

39

1185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • p26

      1. syöminen
      2. naiminen
      3. laiskottelu
      4. nukkuminen

      • Anonyymi

        1juopottelu2 varastaminen3sosialisointi4vetelehtiminen5nukkuminen6haiseminen7valittaminen8yrjöily9runkkaaminen10nussiminen
        Tärkeää on myös törkeä käytös ja valehtelu.


    • laiffissa...

      ei voi listata.. parastahan on perhe, lapset, terveys, se että on asiat hyvin, onnellisuus, rakkaus jne.

      Niitä pieniä hyviä juttuja sit voi listata:

      1. Loma (kesä)

      2. Luonto

      3. Kesämökki

      4. Rusketus

      5. Syöminen, juominen...

    • Tiamiinia

      1. Valkolakki
      2. Vappu
      3. Ullanlinnanmäki
      4. Uusi auto

      • 5. Taulutelevisio
        6. Timanttisormus

        S:llä alkavat voi jatkaa seuraava


      • sarvikuonokas

        1. Amisviikset
        2. Tiistai
        3. Jakomäen ostari
        4. Pohjat kengissä

        kö?


      • viesti :
        sarvikuonokas kirjoitti:

        1. Amisviikset
        2. Tiistai
        3. Jakomäen ostari
        4. Pohjat kengissä

        kö?

        huono-osaisia halveksuvalta turinatiimiläiseltä


      • sarvikuonokas
        viesti : kirjoitti:

        huono-osaisia halveksuvalta turinatiimiläiseltä

        katkeruutta muita ihmisiä kohtaan


      • halveksut :
        sarvikuonokas kirjoitti:

        katkeruutta muita ihmisiä kohtaan

        Jakomäessä asuvia kuten la.ra halveksuu vammaisia


      • sarvikuonokas
        halveksut : kirjoitti:

        Jakomäessä asuvia kuten la.ra halveksuu vammaisia

        Kyl mä halveksun vain sua


      • kyllä :
        sarvikuonokas kirjoitti:

        Kyl mä halveksun vain sua

        ettet tarkoittanut solvata jakomäkiläisiä vain ainoastaan minua mutta niinhän siinä taas kävi että piilorasistiset asenteesi tulivat taas ilmi


      • sarvikuonokas
        kyllä : kirjoitti:

        ettet tarkoittanut solvata jakomäkiläisiä vain ainoastaan minua mutta niinhän siinä taas kävi että piilorasistiset asenteesi tulivat taas ilmi

        Kuten eräs suomalainen rauhanturvaaja totesi..

        "Mennessäni Afrikkaan, minulla ei ollut mitään ennakkoluuloja. Mutta kun olin muutaman kuukauden katsonut sitä touhua niin minusta tuli rasisti"


      • kuonokas :
        sarvikuonokas kirjoitti:

        Kuten eräs suomalainen rauhanturvaaja totesi..

        "Mennessäni Afrikkaan, minulla ei ollut mitään ennakkoluuloja. Mutta kun olin muutaman kuukauden katsonut sitä touhua niin minusta tuli rasisti"

        totesi hän väheksyy jakomäkiläisiä koska nimittää halveksumaansa kirjoittajaa jakomäkiläiseksi


      • sarvikuonokas
        kuonokas : kirjoitti:

        totesi hän väheksyy jakomäkiläisiä koska nimittää halveksumaansa kirjoittajaa jakomäkiläiseksi

        että jakomäkeläinen olisi haukkumasana?


      • huomaat :
        sarvikuonokas kirjoitti:

        että jakomäkeläinen olisi haukkumasana?

        käytit sitä solvaustarkoituksessa


      • sarvikuonokas
        huomaat : kirjoitti:

        käytit sitä solvaustarkoituksessa

        kerro toki lisää minulle itsestäni


      • tarvitse :
        sarvikuonokas kirjoitti:

        kerro toki lisää minulle itsestäni

        hoidat itsesi nolaamisen varsin hyvin ilman apuani


      • sarvikuonokas
        tarvitse : kirjoitti:

        hoidat itsesi nolaamisen varsin hyvin ilman apuani

        sun mielestä..


      • muiden :
        sarvikuonokas kirjoitti:

        sun mielestä..

        ...


      • sarvikuonokas
        muiden : kirjoitti:

        ...

        niin ehkä uskon.


      • vaivautua :
        sarvikuonokas kirjoitti:

        niin ehkä uskon.

        sinullehan tuosta vain on haittaa


      • sarvikuonokas
        vaivautua : kirjoitti:

        sinullehan tuosta vain on haittaa

        Jos tulee paljon nimiä niin lähden litomaan enkä tee enää itseäni naurunalaiseksi.

        Tee ihmeessä palvelus.


      • olisi :
        vaivautua : kirjoitti:

        sinullehan tuosta vain on haittaa

        yksi vittuilun kohde vähemmän


      • sarvikuonokas
        vaivautua : kirjoitti:

        sinullehan tuosta vain on haittaa

        ku en vittuunnu.. oon vaan pässi


      • sinun :
        vaivautua : kirjoitti:

        sinullehan tuosta vain on haittaa

        ongelmasi


    • orange-x

      on se hetki, kun tajuaa että kaikki on ihan hyvin. Kaunis, ihana lapsi, rakkaista rakkain, koti, omat eläimeni, työ, lähestyvä kesä. Kun kaikki on balanssissa, läheiset ja perhe tyytyväisiä ja terveitä - se on parasta elämässä. Ja jokaisesta hetkestä pitäisi muistaa olla kiitolllinen sillä kaikki voi olla silmänräpäyksessä ohi.

      Ruumiin nautinnot tulevat erikseen; sinne menevät juuri nuo rakastelut ynnä muut oraaliset ja mentaaliset nautinnot.

    • Hossi

      Parasta on eläminen ja siitä nauttiminen.

    • sirpamaikkarilta

      paskominen ykköseks menee. Mites nait, syöt taikka edes nukut jos aivan järkyttävä paskahätä.

      • .....

        jotkut elävät syödäkseen, toiset syövät elääkseen, mutta sinä syöt paskoaksesi?


      • sirpamaikkarilta
        ..... kirjoitti:

        jotkut elävät syödäkseen, toiset syövät elääkseen, mutta sinä syöt paskoaksesi?

        koostuu monesta pienestä nautinnosta. =D


    • naisen lista

      - olla terve
      - kerätä kokemuksia
      - seikkailla
      - oppia uutta
      - rakastaa/vihata/itkeä/nauraa.

    • vähissä......

      1. Naiminen.

      Syöminen ja paskominen on vain pakollista, vihollisia hankkii vain idiootit.

    • elämässä on

      elämä. Ainoastaan idiootti vastaisi toisin.

      • Anonyymi

        Kuolema on parasta rohtoa.


    • WhatsUpDoc

      Sellainen työ johon muut ei voi tulla sorkkimaan

    • cookos

      vapaus
      autolla ajaminen vapaasti
      vapaapäivä
      ongenvapa( kesäloma)

      • Anonyymi

        Piereminen estoitta ja esteittä, sekä haaveilu palloperästä. O


      • Anonyymi00038
        Anonyymi kirjoitti:

        Piereminen estoitta ja esteittä, sekä haaveilu palloperästä. O

        Määkin oon haaveillu ovaalista palloperästä


    • Anonyymi00039

      parhain teksti ikinä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1830
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      750
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      649
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      579
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      481
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      52
      475
    Aihe